GM a renunţat la versiunea de serie a conceptului Granite
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
GMC Granite, conceptul care a fascinat publicul la Salonul Auto de la Detroit din 2010, nu va primi niciodată o versiune de serie. Anunţul a venit chiar de la Jim Federico, director al departamentului de automobile mici şi compacte de la GM, care specificat că au primit reacţii bune referitoare la acest model, dar că nu îl vor muta niciodată mai departe de stadiul de concept. Oficialul General Motors a refuzat să dea detalii despre motivele din spatele acestei decizii.
Conceptul Granite reprezenta o opţiune pentru clienţii tineri care locuiesc în mediul urban şi considerau un SUV ca fiind mult prea mare pentru ei. Modelul ar fi trebuit să debuteze în 2013 în versiunea de serie, dar constructorul american nu a aprobat dezvoltarea unui prototip bazat pe Granite. Oficialii mărcii susţin că va exista întotdeauna o oportunitate în viitor, dar nu au precizat dacă se referă la un model inspirat de acest concept sau la ideea din spatele lui Granite.
Granite a atras atenţia publicului prin două elemente speciale – portierele spate cu deschidere inversă şi interiorul configurabil. Modelul nu avea un montant B, iar portierele din spate formau un spaţiu imens atunci când erau deschise concomitent cu cele din faţă.
Posibilităţile debutului în producţia de serie a acestui feature erau limitate de costuri, caroseria necesitând ramforsări suplimentare pentru realizarea acestui proiect. În schimb, Opel Meriva, un alt crossover mic de la GM, a primit portierele spate cu deschidere inversă. Celălalt element special al lui Granite era tot la interior, în "persoana" scaunelor reconfigurabile. Scaunul pasagerului din dreapta putea fi rotit sau mutat pe o plajă generoasă, ceea ce permitea depozitarea unei biciclete în habitaclu fără ca plierea scaunelor să fie necesară.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Comentarii (0)