GM a renuntat la 54 de contracte de sponsorizare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Constructorul american General Motors a renuntat la 54 de contracte de publicitate si sponsorizare, gratie faptului ca a iesit de sub protectia legii falimentului. Renuntarea la aceste contracte implica probleme organizatorice serioase pentru cei care se bazau pe sprinjinul GM, precum si probleme financiare pentru competitorii din motorsport care aveau incredere in compania americana.
Printre evenimentele sponsorizate de GM putem enumera Olimpiada de Iarna din Statele Unite ale Americii, Cupa NHRA pentru curse pe 402 metri. Pe langa acestea, ceasul Chevrolet din Times Square, un element prezent in New York inca din 1930, va fi eliminat din acea locatie, in ciuda faptului ca a fost reproiectat in anul 2007.
General Motors spera sa economiseasca o suma insemnata de bani prin eliminarea tuturor cheltuielilor care nu sunt necesare pentru productie si dezvoltarea modelelor sale. In primele trei luni ale anului 2009, GM a cheltuit 424 milioane de dolari doar pentru publicitate. In aceeasi perioada a anului trecut, compania americana GM a cheluit cu 20% mai mult decat in 2009 pentru publicitate.
Via | Detroitnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. (22.11)
-
Dacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. (21.11)
-
Volvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. (16.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Comentarii (0)