GM a renuntat la 54 de contracte de sponsorizare

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 15.07.2009
General Motors a scapat de toate indatoririle contractuale privind publicitatea si sponsorizarile semnate in trecut. Declararea insolventei a inchis peste 50 de contracte ale GM cu diversi beneficiari.

Constructorul american General Motors a renuntat la 54 de contracte de publicitate si sponsorizare, gratie faptului ca a iesit de sub protectia legii falimentului. Renuntarea la aceste contracte implica probleme organizatorice serioase pentru cei care se bazau pe sprinjinul GM, precum si probleme financiare pentru competitorii din motorsport care aveau incredere in compania americana.

Printre evenimentele sponsorizate de GM putem enumera Olimpiada de Iarna din Statele Unite ale Americii, Cupa NHRA pentru curse pe 402 metri. Pe langa acestea, ceasul Chevrolet din Times Square, un element prezent in New York inca din 1930, va fi eliminat din acea locatie, in ciuda faptului ca a fost reproiectat in anul 2007.

General Motors spera sa economiseasca o suma insemnata de bani prin eliminarea tuturor cheltuielilor care nu sunt necesare pentru productie si dezvoltarea modelelor sale. In primele trei luni ale anului 2009, GM a cheltuit 424 milioane de dolari doar pentru publicitate. In aceeasi perioada a anului trecut, compania americana GM a cheluit cu 20% mai mult decat in 2009 pentru publicitate.

Via | Detroitnews

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru