GM a renuntat la 54 de contracte de sponsorizare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Constructorul american General Motors a renuntat la 54 de contracte de publicitate si sponsorizare, gratie faptului ca a iesit de sub protectia legii falimentului. Renuntarea la aceste contracte implica probleme organizatorice serioase pentru cei care se bazau pe sprinjinul GM, precum si probleme financiare pentru competitorii din motorsport care aveau incredere in compania americana.
Printre evenimentele sponsorizate de GM putem enumera Olimpiada de Iarna din Statele Unite ale Americii, Cupa NHRA pentru curse pe 402 metri. Pe langa acestea, ceasul Chevrolet din Times Square, un element prezent in New York inca din 1930, va fi eliminat din acea locatie, in ciuda faptului ca a fost reproiectat in anul 2007.
General Motors spera sa economiseasca o suma insemnata de bani prin eliminarea tuturor cheltuielilor care nu sunt necesare pentru productie si dezvoltarea modelelor sale. In primele trei luni ale anului 2009, GM a cheltuit 424 milioane de dolari doar pentru publicitate. In aceeasi perioada a anului trecut, compania americana GM a cheluit cu 20% mai mult decat in 2009 pentru publicitate.
Via | Detroitnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Conform unui nou raport financiar al Grupului Renault, Dacia a depășit pragul de 500.000 de mașini noi vândute la nivel mondial în ultimele 9 luni. Marca de la Mioveni a raportat creșteri în vânzări în această perioadă. (24.10)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi în Europa au scăzut cu 4.2% în septembrie. Noul raport relevă o creștere a vânzărilor de mașini electrice și hibride și o scădere a mașinilor cu motoare termice. (22.10)
-
Dacia Sandero rămâne lider de vânzări în Europa după ultimele 9 luni. În același timp, Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. (21.10)
Comentarii (0)