General Motors a anunţat construcţia unei facilităţi de testare a vehiculelor noi în Guangde, China. Aceasta este construită alături de partenerii de la SAIC şi poate simula 67 de condiţii diferite de condus.
Esential
67
de condiţii diferite de condus pot fi imitate pe noul circuit de testare al celor de la General Motors.
140
de vehicule pot parcurge în acelaşi timp circuitul de testare GM din China.
General Motors a anunţat finalizarea celui mai mare centru de testare a automobilelor din China. Vorbim despre Pan Asia Technical Automotive Center, localizat în Guangde, construit împreună cu partenerii de la SAIC.
Cei de la General Motors au investit 253 milioane de dolari în noul centru, despre care spun că este echipat cu toate echipamentele moderne de testare ale noilor modele. Noul centru de testare poate simula 67 de condiţii diferite de condus pe parcursul a 60 de kilometri de drum de test, care pot fi parcurse de până la 140 de vehicule în acelaşi timp. Circuitul de test are o suprafaţă de 5.67 kilometri pătraţi şi este compus din opt cirucite mai mici.
Complexul care integrează circuitul mai are încă 23.000 de metri pătraţi în care integrează spaţii auxiliare pentru laboratoare, facilităţi de reparaţie şi ateliere private.
"Scopul nostru încă de la început a fost să construim o facilitate de testare de top. Cei mai mari beneficiari sunt clienţii noştri, care vor primi vehicule de calitate superioară, la fel de bune ca vehiculele dezvoltate şi construite în orice alt colţ al lumii de concernul nostru", a declarat Kevin Wale, preşedintele GM China.
General Motors sărbătoreşte şi vânzarea vehiculului cu numărul 2.000.000 pe piaţa din China în decursul anului curent. Valoarea a fost atinsă prin cumularea volumelor realizate de partenerii săi din China şi reprezintă o premieră atât pentru concernul american, cât şi pentru partenerii săi prin faptul că a fost atinsă într-o perioadă de timp atât de scurtă.
Via Carscoop
sa ne asteptam in 5 -10 ani k,CHINA sa preia controlu monetar global...si sa lase America pe locu 2.........foarte posibil........
Ok, dar avand in vedere ca masinile germane sunt atat de proaste, de ce va tot impiedicati mereu de ele, si va raportati mereu la ele? Lasati-i in pace pe fraierii cu masini germane (trei sferturi din masinile de pe strada - zic bine?) sa fie fraieri in continuare si voi cumparati-va masini din alea bune: Toyota, Chevrolet, Hyundai, Nissan, Citroen, Renault, Kia, Fiat, Mitsubishi, Peugeot, Opel...etc.
A fost o ironie cu "americanii sunt tampiti" intrucat ai inceput primul post cu superioritatea GM in fata nemtilor, si eu ti-am dat exemplul din SUA, unde Cadillac este mult sub concurenta germana, asadar si americanii sunt batuti in cap sau au ochelari de cal ca si meltenii de romani si asa mai departe, evident ca nu e chiar asa si cred ca si tu stii ca-ti place sa exagerezi putin, poate si eu, dar chiar nu poti sa pui pe seama posesorilor de nemtesti de la noi situatia in care se afla tara noastra, meltean sau nemeltean, puterea de decizie nu este la ei, ci in alta parte. Si-n privinta "triadei", am spus sa te potelesti in cazul meu, pt ca nu sunt fan "triada", nu ca sa nu zici nimic de ei, iar mie imi poti spune de Bmw in special:), de bine sau de rau , nu sunt avocatul "triadei". Si sa nu uit, in discursul tau apar niste pasaje asemanatoare cu ale altui user care nu mai posteaza pe aici, si acum daca ma gandesc de la Giga Motors la Gangsta Motors sau Gogaie si Momaie pot fi niste legaturi...te intreb, esti Cuantic cumva?:)