GM a decis: Hummer se va inchide
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce intelegerea cu Sichuan Tengzhong a esuat, General Motors a decis sa puna lacatul pe usa subsidiarului Hummer. Constructorul de vehicule off-road va iesi astfel din peisajul auto, dupa ce la mijlocul anului trecut se credea salvat de la faliment.
In luna iunie, General Motors si Tengzhong au ajuns la o intelegere care prevedea preluarea diviziei Hummer pentru aproximativ 115 milioane de euro. Recent insa, guvernul chinez a pus capat tranzactiei pe motiv ca Tengzhong este incapabil de a obtine o gama de modele cu emisii scazute. Eforturile constructorului de masini grele, de a convinge autoritatile, au esuat insa lamentabil.
John Smith, presedintele diviziei de planificare a produselor in cadrul GM, a declarat ca din acest punct, conglomeratul din Detroit va fi nevoit sa colaboreze indeaproape cu muncitorii, furnizorii si dealerii pentru a inchide operatiunile intr-un mod onorabil", a incheiat Smith.
Daca GM ar fi reusit tranzactia cu Tengzhong, peste 3000 de angajati Hummer, din cadrul uzinelor americane, ar fi avut un loc de munca asigurat.
Si o parte a echipei de conducere urma sa ramana in functie, chiar daca proprietarul se schimba.via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
-
Jaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Ca doar a bagat in GM vreo 50 de miliarde de parale americane...Mai bine sa ingroape "simbolul armatei americane" (mai degraba simbolul ghertoilor americani) decat intreg "boborul" american care e deja in hazna...
Ca orice lucru bun care nu mai exista, H1 a avut istoria sa incontestabila. H-urile de azi nu mai au nici o legatura cu primele, fiind doar un etalon al prostiei de a avea bani si a nu avea ce face cu ei.
Daca e in faliment inseamna ca nu se vinde, nu cred ca e coada la comenzi iar ei inchid. O data cu criza s-a mai desteptat si lumea.
Ar trebui sa castige premiul Nobel ala care a inchis productia.
Hummer - derivat din vehicul militar. Ce o fi bun pentru armată nu se potriveşte totdeauna cu cerinţele civililor. Prea mare, prea greu, consum mare, utilitate reală aproape de zero. Maşina preferată a "cocălarilor" americani, a rapperilor şi baschetbaliştilor.
Geo - jafuri mici şi proaste, un fel de "Yugo" made in USA, un avorton încă de la naştere.
Saturn - se voia o alternativa. A început bine, a terminat prost.
Ca iubitor de automobile, nu mă pot bucura atunci când ceva nu merge bine în domeniu. Pe de altă parte, există mărci neviabile economic (din diverse motive). Îmi pare rău de dispariţia Pontiac, nu şi de cele trei mărci de mai sus, fără istorie, fără tradiţie. Închiderea Hummer e o veste bună, păcat de muncitorii de acolo care rămân fără slujbă.