GM a decis: Hummer se va inchide
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce intelegerea cu Sichuan Tengzhong a esuat, General Motors a decis sa puna lacatul pe usa subsidiarului Hummer. Constructorul de vehicule off-road va iesi astfel din peisajul auto, dupa ce la mijlocul anului trecut se credea salvat de la faliment.
In luna iunie, General Motors si Tengzhong au ajuns la o intelegere care prevedea preluarea diviziei Hummer pentru aproximativ 115 milioane de euro. Recent insa, guvernul chinez a pus capat tranzactiei pe motiv ca Tengzhong este incapabil de a obtine o gama de modele cu emisii scazute. Eforturile constructorului de masini grele, de a convinge autoritatile, au esuat insa lamentabil.
John Smith, presedintele diviziei de planificare a produselor in cadrul GM, a declarat ca din acest punct, conglomeratul din Detroit va fi nevoit sa colaboreze indeaproape cu muncitorii, furnizorii si dealerii pentru a inchide operatiunile intr-un mod onorabil", a incheiat Smith.
Daca GM ar fi reusit tranzactia cu Tengzhong, peste 3000 de angajati Hummer, din cadrul uzinelor americane, ar fi avut un loc de munca asigurat.
Si o parte a echipei de conducere urma sa ramana in functie, chiar daca proprietarul se schimba.via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
-
Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat, respectând promisiunea mărcii italiene de a livra primul model 17 decembrie. Proiectul a fost lansat în timpul Marelui Premiu de F1 de la Monza din 2022. (20.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Ca doar a bagat in GM vreo 50 de miliarde de parale americane...Mai bine sa ingroape "simbolul armatei americane" (mai degraba simbolul ghertoilor americani) decat intreg "boborul" american care e deja in hazna...
Ca orice lucru bun care nu mai exista, H1 a avut istoria sa incontestabila. H-urile de azi nu mai au nici o legatura cu primele, fiind doar un etalon al prostiei de a avea bani si a nu avea ce face cu ei.
Daca e in faliment inseamna ca nu se vinde, nu cred ca e coada la comenzi iar ei inchid. O data cu criza s-a mai desteptat si lumea.
Ar trebui sa castige premiul Nobel ala care a inchis productia.
Hummer - derivat din vehicul militar. Ce o fi bun pentru armată nu se potriveşte totdeauna cu cerinţele civililor. Prea mare, prea greu, consum mare, utilitate reală aproape de zero. Maşina preferată a "cocălarilor" americani, a rapperilor şi baschetbaliştilor.
Geo - jafuri mici şi proaste, un fel de "Yugo" made in USA, un avorton încă de la naştere.
Saturn - se voia o alternativa. A început bine, a terminat prost.
Ca iubitor de automobile, nu mă pot bucura atunci când ceva nu merge bine în domeniu. Pe de altă parte, există mărci neviabile economic (din diverse motive). Îmi pare rău de dispariţia Pontiac, nu şi de cele trei mărci de mai sus, fără istorie, fără tradiţie. Închiderea Hummer e o veste bună, păcat de muncitorii de acolo care rămân fără slujbă.