Ghosn: "N-am ezitat nicio clipă să refuz şefia General Motors"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Într-un interviu recent pentru Bloomberg, Carlos Ghosn a anunţat că nu a ezitat niciun moment să refuze oferta de a deveni şeful General Motors. Brazilianul a declarat că oferta americanilor a fost „graţioasă”, dar că acest lucru însemna să părăsească Alianţa Renault-Nissan şi lucrul respectiv ar fi fost „perturbator şi neloial” pentru compania respectivă. Oferta respectivă a fost făcută în 2009, când industria auto a trecut prin cea mai gravă criză a industriei auto.
Ghosn a menţionat faptul că a primit oferta respectivă în 2009 de la Steven Rattner, şeful echipei responsabile de reorganizarea GM şi Chrysler Group. Şeful Nissan-Renault mai discutase în trecut cu oficialii GM despre o potenţială fuziune. Mai precis, Rick Wagoner, fostul şef al General Motors, a discutat cu Ghosn în 2006 despre fuziunea respectivă. Carlos Ghosn a declarat că vede beneficiile potenţiale ale alianţei dintre General Motors şi un alt producător mare de automobile, dar nu a specificat dacă se referea la concernul Renault-Nissan.
În ceea ce priveşte o alianţă cu GM, Carlos Ghosn consideră că parteneriatul ar avea succes doar dacă ambele părţi ar dori acest lucru.
Cu toate acestea, brazilianul consideră că potenţialul unei reţete de succes este colosal. Şeful Alianţei Renault-Nissan a infirmat zvonurile care anunţau că i-a fost oferit un post de conducere în cadrul Tata Motors.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
A confirmat sau infirmat era corect nu ?
Mulţumim pentru sesizare.