La numai două zile după prezentarea unui teaser video promiţător, familia Mercedes-Maybach a primit un nou membru în S650 Cabriolet. Ca şi cum Mercedes Clasa S Cabrio nu era deja destul de impunător pe piaţa decapotabilelor, noul model duce ideea de lux şi mai departe printr-o serie de ajustări de design şi noutăţi la interior.
La exterior se remarcă o bară frontală de protecţie restilizată şi includerea de cristale Swarovski în blocurile optice, pe lângă jantele din aliaj de 20 inch şi numeroase inscripţii Maybach.
O poveste asemănătoare găsim şi în interior, acolo unde logo-ul Maybach este proeminent pe volan, scaune, tetiere şi consola centrală, la fel ca şi marcajul "1 din 300" de pe suportul pentru cana care dezvăluie că modelul va fi produs în numai 300 de exemplare. Celelalte elemente sunt preluate practic de la Clasa S Cabrio, inclusiv planşa de bord neagră şi luminile ambientale.Din punct de vedere tehnic, noul S650 Cabriolet împrumută motorul biturbo V12 de 6.0 litri de la Mercedes-AMG S65, care generează 630 de cai putere la 4800 de rotaţii pe minut şi este cuplat la o cutie de viteze automată 7G-Tronic cu 7 trepte. Unitatea de propulsie asigură o acceleraţie de la 0-100 km/h în 4.1 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
Unul dintre cele mai neinteresante aspecte ale unui astfel de model este consumul de 12 litri/100 km, în timp ce emisiile sunt de 272 grame de dioxid de carbon pe kilometru.
Dintre cele 300 de unităţi alocate producţiei, 75 vor fi rezervate Statelor Unite, în timp ce preţul pentru piaţa europeană va fi de circa 300.000 de euro.
Via Mercedes
Mai pui putin si iti iei Rolls-Royce Dawn.... si nu se compara ! A ajuns un S coupe sa coste mai mult ca Bentley Continental GTC care e de 2 ori mai deosebit ca el. Nesimtire pe fata !
Cel mai probabil Mercedes vrea sa duca Maybach in liga celor 2 mentionati mai sus (unde ii este si locul, zic eu) si o poate face doar prin preturi pe masura.
Chiar ca ''incredibil'' s-a ridicat Mercedes cu designul. Atat de sus incat copie cu nesimtire fiecare model, iesind pe banda rulanta cate model la alta scara.
numai aifonistii si-ar lua asa ceva.
Haideti sa nu-l mai numim Mercedes-Maybach.........pt ca nu are nici o componenta 'made by Maybach'
Este un Mercedes 100% din toate pct. de vedere......eu nu stiu cum este posibil ca Mercedes sa-si numeasca asa masinile....
ori e Mercedes.....ori e Maybach........sau ori e Opel ....ori e Subaru.....
Oricum masina e misto.....dar totusi...
Ai vazut in viata ta pe viu un Rolls sau un Bentley ? Nu mai zic sa mergi cu ele....eu am avut ocazia sa merg in ele si stiu ce vb. Calitatea de la primul surub pana la ultimul, e la nivelul maxim si studiat in detaliu. Mercedes nu va folosii niciodata materiale ca Bentley si Rolls. Ai idee ca pielea din Bentley si Rolls provine de la anumite vaci de rasa care au fost crescute doar in zone unde nu sunt garduri si imprejmuiri sa se zgarie ? Ai idee ca lemnul e de cea mai buna esenta posibila si in S e imitatie de lemn si piele ecologica ceva mai buna ? De design nu mai vb....un RR si Bentley sunt inconfundabile pe cand un S class coupe poate fi confundat cu Renault Laguna coupe (care a adoptat prima designul ala pana sa apara S-ul)....nu mai zic ca apare si E coupe iar S coupe va fi confundat cu E si C coupe....deci nu are nici un farmec. Iar treaba cu Maybach e praf in ochi....singurul Maybach adevarat au fost cele din anii 30 care chiar concurau cu adevarat contra RR si Bentley si de multe ori le batea. Nici 57 si 62 nu s-au ridicat la nivel de Phantom si Arnage pe atunci .. poate 62 S Landaulet a fost mai apropiat pt. ca era cabrio in spate si venea cu partitie standard adica ceva in plus fata de RR. Dar la ce pret....parca 1.6 miilioane de euro. Total nejustificata suma. Fiabilitatea la RR si Bentley e mult superioara unui Benz din ziua de azi. In concluzie S coupe e o masina misto dar sub asa zisa concurenta cu care isi inchipuie cel de la Mercedes ca vor concura si anume Bentley si Rolls.
1. decoratiunile din furnir lacuit ale interioarelor Mertzanelor nu-s de loc "sintetice" ci 100% naturale - fiind de altfel fabricate-n majoritate la Codlea si, va asigur, controlate calitativ la singe.
2. Bentley inexplicabil "coborit" la nivel de Mercedes S-Klasse? Poate AUDI-Bentley ridicat nitzelus de "magicienii aburelilor de marketing" - ce-i drept povestitori talentati ai aventurilor vacilor fara frontiere...
3. "Fiabilitatea la RR si Bentley e mult superioara unui Benz din ziua de azi" ?? Nici vorba - fiindca exista din pacate (pentru "blazonati") si statistici privitoare la RR / Bentley - nu cu mult, dar totusi ceva mai putin fiabile decit Mercedes-urile din clase similare.
...Care inca gafaie si ele sa ajunga din urma Lexus-urile, dar ma opresc aici ca sa-mi iau umbrela - anti-manutze rosii, clar. :-)
Spune drept ai urcat vreodata in Bentley si Rolls ? Eu cred ca nu. Altfel nu mai spunei ca S-ul e la fel de bun. Eu NU scriu din auzite si din pareri la poze ! Dentistul meu are un S500 coupe 2016. Masina e exceptionala nimic de zis. Daca avea bani mai multi si-ar fi luat Continental Gt fara sa stea pe ganduri. Deci.....
Deci...cu cat e mai scump cu atat e mai bun? Am dubii ca e un rationament corect. S-au facut comparative intre B. Continental si S Coupe si ghici cine a iesit mai bine? Ai ghicit: masina mai "ieftina" . De Rolls nu vorbesc. Ei au fost cu luxul de cand lumea insa problema lor e legata de design: nu e pe gustul tuturor!
Ps. Chiar in Rolls nu m-am urcat dar am vazut iar Bentley deja incep sa apara tot mai multe. Am vazut si din astea dar nu am cazut pe spate. Prin urmare sustin in continuare ideea ca S-ul in varianta Maybach nu are nimic mai prejos decat are Bentley sau Rolls. Ca vacile sunt crescute cu sosete sau nu, ca lemnul e taiat si prelucrat de 10 sau de unul singur, important e rezultatul finit. Si eu zic ca e cam acelasi. Singura diferenta o fac preturile!!! Cine cere mai mult e mai tare:))
E doar parerea ta. Numai monitoarele alea imense ieftine si obositoare o fac o masina din start inferioara RR-ului si Bentley-ului. In afara de confortul care este cam acelasi cu RR si B, nu are nimic dar absolut nimic mai bun si nici la fel de bun ca ele. Hai sa nu ne mai mintim singuri...