Germania are una dintre cele mai dezvoltate rețele de autostrăzi din lume. Însă Autobahn-ul este faimos pentru porțiunile sale unde poți atinge viteza maximă a mașinii tale, legal. Cu alte cuvinte, pe aceste porțiuni nu există limită de viteză.
În urmă cu ceva timp s-a vorbit despre impunerea unei limite de viteză pe Autobahn, dar ideea a fost dată rapid uitării. Acum, această măsură a fost readusă în discuție, o dată cu venirea la putere a partidului SPD (social democrat).
Odată cu limitarea vitezei pe Autobahn, susțin reprezentanții partidului, emisiile de CO2 ale Germaniei ar scădea cu 2 milioane de tone anual. Chiar și organizația ADAC (cel mai mare club auto din Germania și Europa) s-a împotrivit acestei măsuri, dar acum parcă nu mai este atât de categorică.
Spre exemplu, jumătate din cei 21 de milioane de membri sunt în favoarea limitării vitezei pe Autobahn. 45% doresc ca lucrurile să rămână la fel ca până acum, iar 5% sunt indeciși.
Oricum ar fi, Stefan Bratzel, directorul Centrului de Management al Traficului, susține că viteza maximă pe autostrăzi va scădea în mod natural, în contextul în care numărul de mașini electrice de pe șosele este într-o continuă creștere.
Șoferii acestora nu pot circula cu mai mult de 120 - 130 km/h pentru a nu afecta autonomia, este de părere el.via Deutsche Welle
Ceva mai penibil nu am citit, pai asta practic inseamna bine ai venit comunism.
Iti vindem niste mizerii de masini cu care nu poti sa mergi tare fiindca nu mai ajungi nicaieri, le eliminam pe cele clasice fiindca prea erau bune, punem limite de viteza pe autobahn, UE= URSS.
Care comenteaza botnita la bot si 5 doxe de vaccin pe an, dupa inapoi la carcera.
Doar fiindca nu sunt de acord cu asemenea idei cretine inseamna ca sunt hater?
Ce gandire ai.
Hater e ala care iti zice ca nu mai ai dreptul sa faci mai nimic, nu eu.
Sa nu mai ai voie deloc sa detii o masina, sa mergem toti pe jos si aia e.
Si sa mancam pe cartela, o paine pe zi maxim si stam la cozi la lapte la 5 dimineta, ca ce atata lux si opulenta. Si daca e sa comentam ceva la beci cu noi, asa ar fi normal nu?
dar limitarea detinerii de autovehicule, printr-o bariera de pret de achizie ridicat+cost de exploatare e chiar o idee foarte foarte buna. asa incat doar cei care isi permit si au nevoie cu adevarat ar trebui sa ajunga sa detina un vehicul, nu ca in prezent, cand tot descultul isi plimba fizicul fara rost cu cazanul.
ieftinaciunea actuala a detinerii de cazane de catre toata pleava sper sa se termine cat mai curand, sa avem si noi orase mai libere si mai calme si aer curat, adica un pic de normalitate, pe care atat de mult o admiram in vacante pe la altii.
Ma rog, trebuie si nemtii sa vanda niste galeti infecte (pardon, electrice) la preturi astronomice.
Serios acum, asta e pasul spre comunism sau comunismul e pasul spre a reduce puterea de cumparare si obligarea de a cumpara niste lucruri ieftine, proaste si de unica folosinta?
Nemtii sunt un popor harnic si disciplinat, insa conducatorii lor au un talent sa dea cu oistea-n gard din cand in cand de ti-e mai mare dragul.
https://www.dw.com/en/germany-broke-eu-law-with-pollution-levels-top-court-rules/a-57766089
https://apnews.com/article/europe-technology-environment-and-nature-business-health-10d70ad75b4cfe7170a9045b18ae5f4b
https://www.bbc.co.uk/news/business-57765113
Daca mai vrei, mai sunt destule.
Daca nu pricepi englea, ca un rezumat: Germania a fost data in judecata de UE pentru incalcarea REPETATA a normelor de poluare pe care si ea le-a votat ca membra UE si in al doilea rand cei mai JMECHERI constructori auto pe care voi ii sustineti cumparandu-le produsele au fost in nenumarate randuri amendati pentru diverse asocieri in carteluri sau pentru implicare in Dieslegate. Daca nu stii la cine se face referire: VAG, BMW si Mercedes!
Cicoul mic ca incurajati coruptia si jegosii!
Oricum, majoritatea germanilor stau sub 140 km/h din motive puternice economice (consumul creşte accelerat peste 90 km/h) şi nu sunt împotriva
Măsura acum revine, din motive SOCIALE, pentru că partidul de stânga nu mai vrea ca toţi bogaţii să se etaleze că ei pot merge cu viteze de peste 150 km/h şi care sunt deasupra prostimii (germani vs germani)
Cât despre limitarea vitezei maşinilor, e ok, dar să fie de la 180 km/ în sus.
Îţi trebuie acceleraţie şi viteză puternică, ca să acoperi orice situaţie, pentru că unele sunt de viaţă şi de moarte!
Aşa că limitarea sub 160-180 km/h este cam o prostie.
Nu stiu de ce trebuie tu sa te vezi nevoit mereu sa scrii romane si sa vorbesti in dodii.
Daca nu iti plac amenzile primite de germanii pe care si tu ii sustii, fa o contestatie :))
Somn usor Romania! Nu e de mirare ca s-a ales praful de tine. Cand vezi ce scriitori inteligenti sunt pe aici.
Prin urmare, Mafănikkk, nu te mai strădui s-o invoci în “argumentele” tale.
Legat de Germania, da e singura tara fara limita de viteza, asa si? E de zeci de ani asa, bravo lor, care e problema ta? Cine vrea sa mearga cu 100 pe autostrada sa mearga, respect Germania, sper sa nu se implementeze o asemenea tampenie.
În Croația este limită de 130 km/h, Poliția nu te oprește dacă ai sub 150 km/h.
În Germania or fi zone cunoscute de cursieri, dar și foarte multe capcane. Semne de circulație final resitricții, iar la 1 km distanță dai de 80 km/h și radare fixe. Nu știu dacă-i așa bine să te arunci în 200 pe acolo.
Nici prea plăcut nu e să intri în depășire și să încurci vreun avion pe banda 3, nici să mergi pe smart cruise control în spatele unui incapabil ca edick. El nu poate mai mult, n-ai voie mai mult, dar o depășire decentă și rapidă rezolvă multe dispute.