Salonul Auto de la Frankfurt din toamna acestui an se anunță unul important pentru Volkswagen, care va lansa, printre altele, noile generații pentru două dintre cele mai populare modele ale sale: Polo și Touareg.
Constructorul german nu a publicat până în prezent imagini cu acestea, însă modelele au fost observate în parcarea unui aeroport din Africa de Sud. Niciunul dintre ele nu prezintă însă modificări radicale de design.
Astfel, subcompacta Volkswagen Polo seamănă destul de bine cu Volkswagen Golf 7 facelift, în timp ce blocurile optice spate par să fie preluate de la noul Audi Q2. Totuși, conform unor detalii anunțate chiar în această săptămână, a șasea generație a lui Polo este dezvoltată pe platforma MQB A0, similară fraților de concern Skoda Fabia și Seat Ibiza, astfel că va fi mai mare și mai lung decât modelul actual.
Interiorul se va inspira masiv din recentul facelift al lui Volkswagen Golf, astfel că scaunele și butoanele vor fi similare cu ale fratelui mai mare.
Lista de motorizări va include noul motor de un litru cu 65, 75, 95 și 115 cai putere. El îl va înlocui pe cel de 1.2 litri TSi, existent în prezent. De asemenea, și unitatea TSI de 1.4 litri va fi înlocuită de un agregat de 1.5 litri, introdus și el odată cu faceliftul lui Golf. Acesta va oferi 125 și 150 de cai putere și va fi echipat cu tehnologia de dezactivare a doi dintre cei patru cilindri. Cei care își vor dori un Polo diesel vor primi un TDI de 1.6 litri în locul celui de 1.4 litri. El va garanta 80, 95 sau 110 cai putere.Între timp, noua generație a lui Touareg este inspirată puternic din noul model Arteon, iar principalul punct de reper este că blocurile optice LED se întrepătrund cu grila. Din punct de vedere tehnic nu se cunosc încă detalii despre motorizări, însă se anticipează că noul Touareg va avea preponderent motoare disel şi pe benzină cu 4 cilindri, la care s-ar putea adăuga şi o propulsie hibridă. Aşa cum se întâmplă şi în prezent, modelul va veni în standard cu tracţiune integrală.
Via DriveMag
Sunt atat de previzibili designerii vw .....nicio "emotie" la lansarile din ultimii....20 ani?!
Concluzia: o sa se vanda ca painea calda!
Dar e si o parte buna, cu ocazia asta se va imprumuta de la fratele mai mare si fiabilitatea...asa cum am auzit vorbindu-se pe aici. Adica e o chestie pe care o puteau face si pana cum: iei de colo si pui aici. Pai no?
Despre exterior, iarasi e ceva ce n-am mai vazut la "nimenea"...dizainalul viitor aducand foaaaarte VAG cu ce eram obisnuit. Adica frate, asta e schimbare de macaz nu gluma!
PS. dar vopseaua aia alba va fi standard? Ma gandesc ca la 500Eu o alta nuanta de vopsea din optionale va fi personalizarea suprema. Intreb doar...
mor de ras aicilea
Numai bine!
Clar nu sunt greșeli. Gândește-te că Dacia nu a avut niciodată așa ”scăpări” și că mereu noile modele au fost ținute secrete sau foarte bine camuflate până foarte aproape de lansare. Dacă se poate la Dacia, se poate la toți, dar ”scăpările” sunt strategii de marketing.
Polo-ul e ok ca design, insa sincer partea frontala a Touareg-ului arata ca o copie chinezeasca...
sa vezi ce tristete ne va apuca cand apar "noile" generatii de bunici si bunei de la astia
@Papa...au italieni la design dar i-au dat afara si in sediul lor au facut o carnatzarie. Varza e de la tata lor.
După ce vor prelua Alfa Romeo ( fie singură fie la pachet cu alte mărci actuale ale FCA) va fi cu totul altceva...Vom avea design de concepție italiană și tehnică germană pe o marcă de tradiție și cu veleități sportive.