Germanii, îndemnați să conducă mai puțin pentru a reduce dependența țării față de petrolul rusesc

de Alexandru Monenciu, Foto:Depositphotos.com
Luni, 02.05.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
ADAC, cel mai mare club auto din Germania, își îndeamnă membrii să conducă mai puțin (sau deloc, dacă este posibil), iar atunci când o fac să circule cu viteză redusă, pentru a reduce dependența acestei țări față de importurile de petrol din Rusia.

Războiul din Ucraina intră în a treia lună, iar sancțiunile impuse Rusiei continuă să aibă consecințe atât asupra țării conduse de Vladimir Putin cât și asupra celorlalte țări, din Europa, spre exemplu.

Gazprom, cea mai mare companie producătoare de gaze naturale din lume (controlată de statul rus) a anunțat că oprește livrarea produselor sale către Polonia și Bulgaria, două țări considerate "neprietenoase" de către regimul de la Kremlin.

Teama a început să cuprindă și Germania, una dintre țările din UE dependente de gazul și petrolul rusesc.

Tocmai de aceea, pentru a reduce această dependență, ADAC (cel mai mare club auto din Germania) își îndeamnă membrii să conducă mai puțin, sau chiar deloc dacă este posibil. Mai mult, atunci când o fac, să circule cu viteze mai mici decât în mod obișnuit.

Potrivit scrisorii trimise către membrii, dependența Germaniei față de petrolul rusesc a devenit foarte clară. "Fiecare individ poate contribui la reducerea acestei dependențe," se arată în această scrisoare.

"Vă rugăm să va gândiți ce deplasări puteți face fără mașină.

Dacă aveți acces la transportul public, ar trebui să-l folosiți mai mult. Unele trasee pot fi parcurse și cu bicicleta sau pe jos," a mai scris ADAC.

via DW

Comentarii (12)

  • Seriff
    Bancul zilei:)) Va rog conduceti mai putin fiindca noi parlamentarii suntem niste idioti si nu facem nimic bun pentru omul de rand, dupa ce v-am tinut 2 ani inchisi in case cu botnite acum va rugam sa mai stati si pe acasa, ce atata mers cu masina peste tot.
    26 17
  • Va rugam conduceti mai putin pentru ca parlamentarii au fost mana in mana cu producatorii si au tinut autostrazile fara limite :)
    Cam cum scade motorina in rezervor cand alearga meseriasii cu peste 200km/h?
    12 19
  • Ca să le facă rău la ruși ar trebui să îi îndemne să consume mai mult că așa le vor epuiza resursele (cei drept în vreo sută de ani) și pe urmă o să curgă lapte și miere în Jormania.
    Și asta din prietenie pentru Prerședintele Ucrainei care i-a arătat eșapamentul Președintelui Germaniei.
    15 6
  • Mircea Badea
    Sa dea niste bombe rușilor in cap, să nu le mai facă jocul. Rușii trebuiau scoși instant din Ucraina.

    Mai bine ii îndeamnă să își cumpere electrice, logic nu?
    6 13
  • mergeti mai pe dreapta!
    si daca razboiul continua sa stea la aspiratie in spatele TIR-urilor
    14 0
  • 7CaiFrumosi
    Hai ca încet-încet revenim la căruțe cu cai. Ăsta da progres!
    2 2
  • Motorina scade muuuult mai puțin decât autonomia unei electrice la 200km/h.
    11 3
  • @dutzu
    Dacă n-au benzina sigur nu au nici motorina. Plus că nici ei nu mai vor să se impută cu motorină.
    2 1
  • Este adevarat, dar sa nu uitam: la electrice, chiar nu pute indiferent de viteza si oricum in majoritatea tarilor europene viteza maxima este 130 km/h si depasirea ei cam ustura la buzunar. Deci doar Germania nu are limita pentru a sustine industria auto.
    Dar poti fi linistit: in 2-3 ani vei avea multe oferte de diesel sh din Germania pentru ca ei trec la electrice, chiar daca scade autonomia asa mult la 200 km/h.
    6 7
  • Seriff
    Da, sigur neamtul ala care face 400-500 km pe zi naveta si merge constant cu 140 minim pe autostrada o sa isi ia electrica, nu diesel.
    Masinile lor diesel au toate 200.000 facuti in 3-4 ani maxim, nemtii merg mult, ce sa faca cu electrice, in afara de a se duce cu ele la paine, sunt complet inutile si ei stiu asta.
    11 6
  • @Seriff
    Cred ca dezinformezi.
    A se vedea TUV Germania pe 2-3 ani si 4-5 ani.
    Se pare ca statisticile nu va plac si sunt sterse comentariile care prezinta adevarul.
    Esti cumva samsar si vinzi BMW-uri care sunt cele mai proaste ca fiabilitate in anii respectivi? :)
    https://car-recalls.eu/reliability/tuv-report-2022-2-3-years/
    https://car-recalls.eu/reliability/tuv-report-2022-4-5-years/
    Nu mai dezinformati! Romanii au dreptul la adevar, nu minciunile voastre!
    Cenzura nu e buna.
    0 2
  • Seriff
    Ce treaba are una cu alta? Ca au fost masini cu probleme, da logic, toate au probleme inclusiv electrice, nu sunt samsar, dar masina noua termica este clar net superioara masinii electrice, daca sunt atat de proaste cum au ajuns la 200-300 de mii de km? Sunt diesel-uri cu 500.000 la bord care inca merg, niciodata o electrica nu va ajunge la asa performante, schimbi bateriile de 7 ori pana atunci.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru