Germanii de la Geiger au creat un Corvette Z06 de 890 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tunerul german Geiger Cars a creat un pachet special pentru Corvette Z06. Cilindreea propulsorului V8 al lui Z06 a crescut la 7.6 litri, iar unitatea este supraalimentata cu ajutorul a doua turbine. Puterea urca astfel la 890 CP, pe cand cuplul motor atinge valoarea de 940 Nm. Pe langa performantele superioare, Corvette Z06 a primit un kit de caroserie si o serie de imbunatatiri la nivelul franelor si suspensiei. Viteza maxima a modelului a urcat pana la pragul de 354 km/h.
Pentru a putea mari cilindreea lui Corvette Z06, inginerii de la Geiger au modificat blocul motor, arborele cotit si chiulasa propulsorului V8 care echipa acest model. Dupa aceea, debitmetrul a fost inlocuit cu o unitate mai performanta, care are o intrare de 100 milimetri. Arcurile de la supape au fost inlocuite cu unitati din titaniu, iar supapele au fost schimbate si ele in favoarea unor elemente din titaniu. Motorul V8 a primit un set de axe cu came cu profil sport, iar cele doua turbine si evacuarea sport au completat pachetul de modificari aplicate propulsorului.
Puterea maxima este atinsa la 6.100 rotatii pe minut, pe cand cuplul motor maxim este obtinut la 4.500 rpm.Trenul de rulare al lui Chevrolet Corvette Z06 a fost si el modificat pentru a putea suporta surplusul de putere. Cardanul a fost inlocuit cu o unitate din carbon, iar discul ambreiajului a fost inlocuit si el cu o unitate cu doua placi, fabricata din carbon. Sistemul de franare a primit un set de discuri de 380 de milimetri si sase pistonase pentru puntea fata, pe cand puntea spate a primit un set de discuri de 355 milimetri, care sunt oprite de patru pistonase. Suspensia lui Corvette Z06 a fost inlocuita cu un kit Geiger, care permite reglarea pe 16 directii.
Kitul de caroserie Geiger GT a fost aplicat cu succes si pe modelul Chevrolet Corvette Z06. Acest pachet contine o capota noua si un set de bare de protectie. Bara spate include un difuzor de aer, iar capota portbagajului a primit un eleron discret. Caroseria a fost vopsita in verde, iar anumite detalii au fost vopsite in negru, pentru a obtine un contrast agresiv.
Via | Edmunds
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
Comentarii (4)