Germania: SUV-urile fără tracţiune integrală deţin 31% din piaţă
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit publicaţiei germane Auto Straßenverkehr, SUV-urile cu tracţiune pe o singură punte au devenit mai populare decât echivalentul cu tracţiune integrală. Vânzările de SUV-uri fără tracţiune intregrală reprezintă 31% din numărul total de acest SUV-uri vândute în Germania în prima jumătate a lui 2010. Adesea, modelele mai ieftine tind să atragă cumpărătorii să cumpere versiunea fără tracţiune integrală, dar există şi cazuri în care un client doreşte un model mai economic şi este conştient că nu foloseşte niciodată capacităţile sistemului de tracţiune integrală.
Spre exemplu, 82% din clienţii Nissan care au cumpărat un Qashqai în Germania au ales versiunea cu tracţiune faţă. Aproape jumătate din posesorii de BMW X1 au ales versiunea cu tracţiune spate, intitulată sDrive. Un contrast interesant ar fi faptul că 80% din clienţii Dacia care şi-au comandat un Duster în România au ales versiunea full, echipată cu motorul diesel de 110 CP şi tracţiune integrală.
Evident, modelul din Mioveni are un preţ de achiziţie mai scăzut decât Nissan Qashqai, ceea ce ar explica alegerea clienţilor.Unii dintre clienţii de SUV-uri cu tracţiune faţă au ales aceste modele din considerente ecologice. După cum ştiţi, modelele cu tracţiune integrală emit mai multe grame de CO2 decât echivalentul lor cu tracţiune pe o singură punte, iar acest lucru se traduce şi printr-un consum de carburant mai ridicat. Potrivit nemţilor de la Auto Straßenverkehr, diferenţa dintre un SUV fară un sistem de tracţiune integrală şi un SUV cu tracţiune integrală este de un litru la sută, dar preţul de achiziţie diferă, în medie, cu 2.500 de euro în favoarea modelului cu tracţiune pe o singură punte.
Via | Focus.de
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
THE END!
Totodata nu au vrut sa renunte la o pozitie mai inalta de condus, la oferta de spatiu si probabil sunt incantati ca este un model nou.
Pe de alta parte, pe zapada plec oricand cu mai incredere la drum cu o masina 4x2 cu anvelope de iarna, decat cu 4x4 cu cele de vara...