Germania: SUV-urile fără tracţiune integrală deţin 31% din piaţă
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit publicaţiei germane Auto Straßenverkehr, SUV-urile cu tracţiune pe o singură punte au devenit mai populare decât echivalentul cu tracţiune integrală. Vânzările de SUV-uri fără tracţiune intregrală reprezintă 31% din numărul total de acest SUV-uri vândute în Germania în prima jumătate a lui 2010. Adesea, modelele mai ieftine tind să atragă cumpărătorii să cumpere versiunea fără tracţiune integrală, dar există şi cazuri în care un client doreşte un model mai economic şi este conştient că nu foloseşte niciodată capacităţile sistemului de tracţiune integrală.
Spre exemplu, 82% din clienţii Nissan care au cumpărat un Qashqai în Germania au ales versiunea cu tracţiune faţă. Aproape jumătate din posesorii de BMW X1 au ales versiunea cu tracţiune spate, intitulată sDrive. Un contrast interesant ar fi faptul că 80% din clienţii Dacia care şi-au comandat un Duster în România au ales versiunea full, echipată cu motorul diesel de 110 CP şi tracţiune integrală.
Evident, modelul din Mioveni are un preţ de achiziţie mai scăzut decât Nissan Qashqai, ceea ce ar explica alegerea clienţilor.Unii dintre clienţii de SUV-uri cu tracţiune faţă au ales aceste modele din considerente ecologice. După cum ştiţi, modelele cu tracţiune integrală emit mai multe grame de CO2 decât echivalentul lor cu tracţiune pe o singură punte, iar acest lucru se traduce şi printr-un consum de carburant mai ridicat. Potrivit nemţilor de la Auto Straßenverkehr, diferenţa dintre un SUV fară un sistem de tracţiune integrală şi un SUV cu tracţiune integrală este de un litru la sută, dar preţul de achiziţie diferă, în medie, cu 2.500 de euro în favoarea modelului cu tracţiune pe o singură punte.
Via | Focus.de
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
THE END!
Totodata nu au vrut sa renunte la o pozitie mai inalta de condus, la oferta de spatiu si probabil sunt incantati ca este un model nou.
Pe de alta parte, pe zapada plec oricand cu mai incredere la drum cu o masina 4x2 cu anvelope de iarna, decat cu 4x4 cu cele de vara...