Germania refuză implementarea vignetei pe şosele: "Şoferii nu sunt vaca de muls a naţiunii"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacă şoferii români sunt inundaţi de taxe încă de la cumpărarea maşinii şi continuă să fie taxaţi pe parcursul deţinerii sale prin taxe de drum, vignete, taxe de pod, taxe pe benzină şi impozite, politicienii germani gândesc şi manageriază complet diferit situaţia posesorilor de maşini.
Peter Ramsauer, ministrul Transporturilor din Germania, a propus ca şoferii care circulă pe şoselele şi autostrăzile din Germania să plătească o taxă de drum sau o vignetă, scopul fiind acela de a rotunji veniturile ministerului şi de a aduna fonduri necesare pentru dezvoltarea şi mentenanţa actualei infrastructuri. Propunerea ministrului german vine pe fondul unei aparente "libertăţi" în ceea ce priveşte taxele, şoferii germani fiind fericiţii posesori ai unor legi care nu le impune plata unor taxe de primă înmatriculare sau pur şi simplu de circulaţie pe drumurile publice.
Rainer Bruderle, Liderul partidului de guvernământ din Germania (FDP), a reacţionat imediat şi a anunţat că nu se pune problema ca şoferii germani să fie supuşi plăţii unor taxe de drum. "Şoferii nu sunt vaca de muls a naţiunii.
Aceştia suferă deja din cauza preţului foarte ridicat al combustibililor, deci nu se pune problema de o altă taxă", spune Bruderle.via | A-P
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
In Germania, oricat de surprinzator ar parea, sunt foarte multi oameni care vor introducerea taxelor pe autostrada, la fel ca la tiruri. Dar se pare ca ADAC face lobby masiv ptr neintroducerea taxelor. Motivul ptr care vor taxele sunt in principal doua: faptul ca germanii platesc taxe peste tot in europa, dar restul europenilor nu platesc la ei. Si faptul ca mentenanta autostrazilor trebuie facuta din bani obtinuti strict din exploatarea lor (aici e o diferenta mare de mentalitate intre noi si ei).
Exista si aici o frustrare destul de mare fata de faptul ca reabilitarea autostrazilor se face intrun ritm foarte lent, si parca ce se lucreaza ziua se surpa noaptea. Practic majoritatea autostrazilor sunt gatuite in divesre locuri de lucrari ce duc la blocaje interminabile. Si au si ei problema asta ca licitatiile sunt castigate mereu doar de 4-5 companii.
Felicitari Germania !
IN REST sunt niste RASURI.
Este adevarat,dar si mai adevarat este ca germanii obisnuiti sunt vaca de muls a europei.Sunt indoiti de atatea taxe stupide,ca treaba asta cu drumurile e chiar frectie gu glasspaper la picior de lemn.Au si ei alegeri elecrtorale.......Inca nu a observat nimeni ca Germania incearca din nou sa cucereasca lumea?Dpdv economic de data asta.Moneda unica europeana.Principala banca euro este la Berlin.Au inglodat PIGS in datorii.Nu pot sa-si plateasca dobanzile la imprumuturi.Ghiciti ce urmeaza!Romania asa cum era innainte,avea cam tot ce-i trebuie,producea de toate.Acum romanii consuma numai "Made in EU"."Caruta EU" cati cai are?Toti trag in aceeasi directie? Nah!
Nicaieri in Europa nu mai e de VIS.Nici macar in ALLMIGHTY GERMANY !!!!
Benzina in Germania e de la 1,60(E 10) pina la 1,75(cel putin unde locuiesc eu),iar in Italia a ajuns si a trecut de pragul de 2 euro
.
ADAC e cu totul impotriva introducerii unei taxe de drum si asta de multa vreme,uite aici
http://www.handelsblatt.com/politik/deutschland/keine-vignette-adac-gegen-ramsauers-pkw-maut-plaene/4686028.html
Germania e tara unde se investeste cel mai mult in infrastrucrura (dupa un reportaj pe National Geografic) si a treia tara in lume la numarul de kilometri de autostrada construiti (Automarket)