Germania pune limitari de viteza pe autostrazi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Autoritatile germane iau in calcul limitarea vitezei maxime de rulare pe autostrazi, motivul fiind legat de schimbarile climatice majore ale ultimilor ani. Astfel, raiul vitezistilor ar putea cadea in scurt timp, la initiativa Partidului Social Democrat din Germania, care sustine ca o limita normala, de 130 km/h, ar duce la reducerea brusca a emisiilor de gaze cu efect de sera.
"Vorbim de o caderea unei chestiuni simbolice. Va fi dificil insa sa transformam aceasta propunere in lege deoarece nu vom gasi o majoritate in Parlament", a declarat Sigmar Gabriel, ministrul Mediului.
Initiativa legislativa a germanilor vine dupa ce Al Gore i-a criticat dur pe nemti saptamana trecuta, atunci cand a primit Premiul Nobel, pentru faptul ca mentin legea nelimitarii de viteza pe autostrazi.
Limitele de viteza lipsesc de pe autostrazile germane inca de la construirea acestora, din timpul celui de-al doilea Razboi Mondial. In timpul Razboiului Rece, sloganul cu care ii intampinau autoritatile germane pe cei care intrau in tara era "Freie Fahrt fuer Freie Buerger" ("Circulatie libera pentru cetateni liberi").
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Asta pentru stiinta ta :)
"dacă", nu "dk"
"şi", nu "shi"
"maşină", nu "mashina"
"ţânţar", nu "tzantzar"
Nu-s eu mare cunoscător de limba română:D dar să fie corect(ă).