Autostrăzile Germaniei sunt faimoase în întreaga lume pentru absența limitelor de viteză, însă această tradiție este pusă în pericol de unele măsuri pregătite de guvern.
Un comitet special a venit cu o serie de propuneri prin care Germania să reducă nivelul “poluării din transporturi”, după ce Uniunea Europeană a avertizat cu privire la posibile amenzi pentru nerespectarea emisiilor CO2.
Printre propuneri se numără introducerea unei limite de viteză de 130 km/h pe toate autostrăzile, creșterea taxelor pe carburanți din 2023 și stimulente pentru achiziția de mașini electrice.
Proiectul complet este așteptat la finalul lunii martie. Recomandările specialiștilor urmează să fie incluse într-o lege privind schimbările climatice pe care guvernul german vrea să o adopte în acest an.
Via Automotive News
pacat daca se va renunta la aceasta traditie, nu poti fi pasionat auto si sa nu-ti doresti autostrazi fara limite de viteza, iar faptul ca accidentele grave raportate la un numar de referinta de autovehicule sunt mai mici in Germania decat in Romania, demonstreaza ca nu viteza in sine este marea problema
Pe subiect: “Germania vrea să evite sancțiunile din partea UE”. Este ca și cum ai zice: Hagi nu vrea să fie amendat de FC Viitorul Constanța.
“Lege privind schimbările climatice”. Dacă n-ar fi tragic, ar fi comic! La ce schimbări s-or referi obtuzii ăștia? Făgăduința divină după Potop ne relevă altceva: “De acum, cât va trăi pământul, semănatul şi seceratul, frigul şi căldura, vara şi iarna, ziua şi noaptea nu vor mai înceta!" (Geneza 8:22). Cu alte cuvinte, echilibrul vieții se traduce prin necesitatea existenței și interacțiunii (sau succesiunii) contrastelor, inclusiv ȋn privința climei! Numai un cretin sadea se poate simți nemulțumit și ar protesta ȋn fața…Logosului. Dar trebuie că ne-am pierdut uzul rațiunii și simțul ridicolului (nu mai amintesc de cuviință), dacă ȋncercăm să “reglementăm” ceea ce este statornicit, dacă nu imuabil…
Ah, da, “de fapt, legea respectivă va viza ansamblul de prevederi și măsuri care să asigure protecția societății ȋn fața imprevizibilului natural” – mi-ar putea atrage unii atenția. Dar de ce să se autoprotejeze? De ce anume? De consecințele binemeritate ale propriilor ei păcate și răutăți?! De obicei, natura “se dezlănțuie” nu ȋn mod determinist, nu ca o etapă fidelă “legilor fizicii”, nici ca “rezultat” al hazardului sau al exceselor industriale și consumiste ale omenirii, ci ca semn, ca avertisment și chiar ca pedeapsă că “am ȋntins prea mult coarda”, mai ales că răbdarea știm noi Cui este și ea condiționată de niște limite…Ați văzut că, de fiecare dată când se produce o catastrofă “naturală” devastatoare – cutremure, inundații, secete, uragane etc. – primul impuls al oricărui om direct afectat sau grijuliu cu semenii loviți de “soartă” este să ȋnlăture urmările și să sară ȋn ajutor / să consoleze, dar nimeni nu-și pune problema CAUZELOR REALE și cu atât mai puțin nu propune acest aspect delicat spre dezbatere publică; nici măcar clerul…Cât despre a ne gândi cum să procedăm, astfel ȋncât să nu mai avem parte pe viitor de asemenea necazuri, nici atât nu poate fi vorba; deja am pătrunde ȋn domeniul SF.
În Europa este singurul loc în care poți să mergi cu orice viteză, legal, locul în care milioanele de mașini care nu sunt limitate la 130, pot " respira " pe cateva tronsoane fără limitare, până unde merge această ipocrizie ? Să limiteze toate mașinile și gata, le este teamă că nu le mai cumpără nimeni ? Cum ar fi o Tesla S de 100 000 euro, limitată la 130 ?
Deci nu compara cu ipoteza in care "daca ar avea si Romania..."
Nu mai vorbesc de cultura utilizarii autostrazilor respective, unde previziunea in sofat (a se citi respectarea distantelor de siguranta fata de cel din fata, indiferent de viteza de rulare) este bine intiparita in comportamentul lor din trafic.
Daca maine ar avea Romania infrastructura ca in Germania fara limite de viteza, iti garantez ca nu am ajunge la rata lor mica de accidente la suta de mii de locuitori pentru ca nu stim si nu ne permitem sa intretinem masinile ca sa faca fata unui astfel de regim de mers (masini premium puternice cu cauciucuri sh varza - nu rade, asta e realitatea) si al doilea aspect, pentru ca suntem salbatici si agitati si inca nu stim sa utilizam corect o autostrada. Dupa deja cateva decenii cu (foarte putine, e drept) autostrazi, romanul nu stie la ce serveste banda de accelerare.
are you fucking serious?
niste imbecili, lasa ca ei inchid nuclearele care nu scot co2 si nici poluanti atmosferici, taxeaza pe fraierii de jos pt masini in schimb lasa carbunii sa arda mai departe
Autostrăzile fără limită de viteză împingeau la POLUĂRI MASIVE ALE AERULUI !!!
PLUS CĂ NOXELE SUNT EXTREM DE FIERBINŢI ! ÎNCĂLZIREA GLOBALĂ nu este vorba numai de CO2 dar şi de încălzirea propriu zisă !
Şi ÎNCĂ UN LUCRU toate maşinile termice MĂNÂNCĂ OXIGENUL din aer iremediabil !!
cum ar suna, bmw biturbo vit maxima 130km/h!!
Cine va propune asta in Germania va pierde alegerile sigur.
Nemtii sunt ei disciplinati, dar categoric prosti nu sunt . Cu unele exceptii desigur.
Deci "noxele extrem de fierbinti" contribuie la "incalzirea globala"? Ha ha ha, Sie haben mir viel Spaß gemacht. Toll.
ai dreptate, doar ca multi confunda ”vointa divina” cu insusi opusul, raul, deghizat in mai digerabilele ”hazard, noroc, ghinion...”
Dar nu, nu putem trai intr-o lume libera pentru ca virusul marxismului e viu si continua sa sufere mutatii si sa infecteze politica de stanga moderna. Astfel, conform acestor oameni, trebuie sa vina statul si sa ne spuna ce sa cumparam, ce avem voie sa zicem, ce e moral si ce nu e, etc.