Conform oficialilor germani, printre problemele care încetinesc adopția modelelor electrice pe scară largă se numără prețurile ridicate dar și autonomia limitată, respectiv numărul mic de stații de stații de încărcare. Ultima problemă, dacă ar fi rezolvată, ar reduce și impactul autonomiei limitate.
Studiile arată că lipsa stațiilor de încărcare este mai puternic simțită în zonele rurale în acest moment. Tocmai de aceea, 500 de milioane de euro din totalul de 900 vor fi alocate pentru autoalimentarea cu energie electrică la clădirile rezidențiale private, mai ales în zonele din afara orașelor. Conform ministerului transporturilor din Germania, pentru a putea astfel de fonduri, cei care le solicită trebuie să dețină deja o mașină electrică.
Restul de 400 de milioane de euro sunt alocați pentru companiile care vor să construiască infrastructură de încărcare rapidă pentru mașini comerciale și camioane. Acesta este doar un pas adițional în încercarea Germaniei de a ridica numărul de stații de încărcare de la 90.000 astăzi la peste un milion până în 2030.
Via: News.ro
Ci generarea de electricitate peste tot, local.
Daca fiecare cladire ar fi imbracata cu panouri solare, si apoi fiecare localitate sa aiba diverse micro ferme solare de jur imprejur, tot ce inseamna terenuri virane, canale pluviale acoperite, etc, pt generarea de energie.
Acolo trebuie lucrat, pentru ca altfel se va cera o edstabilizarea a retelei electrice, cu o cerere din ce in ce mai mare si deci o crestrre de pret nejustificata.
Energie gratis exista de miliarde de ani, viata pe planeta asta s-a dezvoltat datorita ei. E acolo sus, 24/7. Nu iti cere drept de licenta, nu iti cere, comision, nu iti cere nimic, vine non stop, trebuie doar sa o captezi si sa o folosesti.
tu cate panouri ai cumparat? nu mai visa la v10tdi ci la 10 panouri in v pe casa!
1. in Germania, zona rurala (cel putin in sud), e plina de panouri solare instalate pe case/grajduri/ferme.
2. lipsa de energie din solare se compenseaza cu restul surselor. Si invers. Sistemele energetice (de cand s-au inventat) sunt facute sa se autoechilibreze intre zone geogrefice, sursa de energie si perioada zilei.
3.ce nu folosesc masinile in timpul zilei (fiind plecate la munca) trag seara/noaptea din sistemul energetic national pe care l-au alimentat toata ziua
deci
1. mai iesiti din casa
2. mai invatati chestii elementare de clasa a 8 a
3. succes in viata
Neata la toti pensatii! Fortza DIESEL!
Panourile pun energie electrica în rețea, în timpul zilei, și astfel nu se mai folosesc centralele pe gaz. Surplusul se exportă către vecinii unde a apus soarele. Noaptea, procesul se inversează.
Am auzit că te caută inexo, vrea revanșa la popa prostu'.
Mersi, o sa postez aici din articolul menționat, ca să vadă și cei care tot cântă prohodul Tesla (Dutz, ești pe recepție?)
Total deliveries Q2 2023: 466,140
Total production Q2 2023: 479,700
The numbers beat analysts' expectations and indicate that deliveries rose 83% year-over-year for Tesla after Elon Musk's auto business added manufacturing capacity, and ramped up production at its vehicle assembly plant in Austin, Texas.
Investitii mult mai mare, o casa mai mare pentru mofturi micute, de retarzi cu trotineta care n-au dat piept cu viața. :))))))
Nu-ți trebuie panouri, decât dacă vrei tu. Pompa are nevoie de curent, dar poți trage de la rețea.
Cât despre "camera de mentenanță" - ai visat urât :))
Costul e cât o centrală pe gaz, unde locuiesc eu. Diferența e subventiona de guvern.
la pompa de căldură, dacă n-ai back-up, poți să și crapi de frig în casă cu toate investițiile de prost ce ești. :)))))))))
Am dat exact parametrii de bază pentru încălzirea electrică OPTIMĂ la o casă de dimensiuni medii.
Așa-i când îți curge din gură, te încăpățânezi să demonstrezi că ești retardat și cu informațiile pe masă. :)))))))
Nu știi citi, nu ai memorie… ce naiba.
Da frustrări, cât cuprinde.
PS din partea mea sa greșesc ca ma doare undeva, si sa-si ia toți electrice, tu ai?