Germania: Ford şi Opel reduc temporar producţia de automobile
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Doi mari constructori de volum îşi vor reduce temporar producţia la uzinele din Germania pentru a-şi alinia cadenţa la cererea înregistrată pe piaţa europeană, anunţă Automotive News şi Automobil-Produktion.de. Vorbim despre Ford şi Opel, care vor reduce temporar producţia de Ford Fiesta şi de Opel Corsa în perioada următoare, reducând numărul de ore de lucru sau chiar oferind zile libere angajaţilor de la uzinele din Eisenach şi Koln. Ford-Werke, divizia germană a celor de la Ford, a cerut sprijinul guvernului german pentru a reduce numărul de ore de lucru dintr-o săptămână, a anunţat purtătorul de cuvânt al celor de la Ford.
Publicaţia Koelner Stadt-Anzeiger a anunţat că Ford va reduce producţia lui Fiesta cu peste şase procente în decursul anului 2012, atingând 345.000 de unităţi. Oficialii Ford au refuzat să confirme valoarea anunţată de cei de la Koelner Stadt-Anzeiger. Oficialii Ford le-au spus celor de la Reuters că vor reduce cota de producţie la două uzine din Germania, cele din Koln şi Saarlouis, fără să furnizeze detalii suplimentare. În luna martie, vânzările Ford în Europa au atins cel mai scăzut punct din ultimele 14 luni, totalizând 1.499.380 unităţi pentru 30 de state membre UE.
Potrivit celor de la ACEA, scăderea vânzărilor Ford în luna martie 2012 este de opt procente în raport cu luna martie a anului trecut.Fabrica Opel din Eisenach va reduce numărul de ore lucrătoare din săptămână de la 38 la 33, titrează Automobil-Produktion.de. Cei de la Opel produc modelul Corsa în versiunea cu trei uşi la fabrica din Eisenach şi se pregătesc de introducerea modelului numit generic "Junior". Până la intrarea acestuia în producţie, programată pentru începutul lui 2013, cei de la Opel for să reducă producţia anuală de Corsa pentru a răspunde la cererea în scădere de pe piaţa europeană.
Via | AutomotiveNews (înreg.) | Automobil-Produktion.de
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Daca chiar asa era erau la ce concurenta este pe piata auto nu vindeau ei milioane de masini (in europa).
care abia abia au trecut si ei la common-rail, in timp ce ceilalti deja au trecut la hybride si chiar electrice.