BMW a prezentat ideea vânzării maşinilor pe internet într-un interviu acordat nemţilor de la Wirtschaftswoche, la scurtă vreme anunţarea preţurilor lui i3 în Germania. Constructorul german a visat o echipă de vânzări tânără şi dinamică, care să viziteze clienţii acasă şi să le prezinte serviciile şi modelele BMW într-un mod atractiv. La vremea prezentării respective, reprezentanţii BMW au atras atenţia dealerilor mărcii prin afirmaţia ”vă puteţi imagina că vânzările pe internet ar putea fi extinse la toate modelele din gamă”.
BMW nu este primul constructor care încearcă vânzarea de automobile pe internet, iar Germania nu este prima piaţă pe care se testează această idee. General Motors a început, în urmă cu ceva vreme, o campanie de vânzare a modelelor noi, aflate în stocurile dealerilor, direct pe eBay, iar Daimler şi BMW au vândut maşini pe internet pe piaţa din China.Via AutomotiveNews (înreg.)
Producatorul roman sub beneficul control francez stie sa speculeze foarte bine cererea.
Nu este nevoie sa fii BMW sau GM ca sa oferi solutii noi.