Esential
6 | miliarde de euro este profitul realizat de Daimler în 2011. |
Deşi Mercedes-Benz nu a fost primul constructor premium în 2011, concernul Daimler, deţinătorul acestei mărci, a atins un profit record în decursul anului precedent, totalul fiind de aproape şase miliarde de euro. Nemţii au anunţat că vor premia angajaţii din Germania cu 4.100 de euro pentru realizările din anul precedent. La nivel global, Daimler are 271.370 salariaţi, cu 11.270 mai mulţi faţă de anul 2010. Dintre aceştia, doar 167.684 lucrează în Germania, unde Daimler avea cu 3.658 mai puţini salariaţi în 2010. Dieter Zetsche s-a declarat încântat de rezultatul din 2011 şi a anunţat că acţionarii vor primi dividende record de 2.20 euro per acţiune pentru rezultatele din anul precedent.
Mercedes-Benz a avut cea mai mică creştere a vânzărilor în 2011, de opt procente faţă de anul precedent, înregistrând 1.26 milioane de maşini. Cei de la Audi i-au depăşit pentru prima dată în istorie în materie de vânzări, graţie faptului că au vândut 1.3 milioane de maşini în 2011.
BMW a fost liderul pieţei auto premium şi în 2011, deoarece a vândut 1.38 milioane de maşini şi a înregistrat o creştere de 12.8 procente în raport cu anul 2010.Pentru întregul grup Daimler, vânzările de automobile înregistrate în 2011 se ridică la 1.35 milioane de unităţi. Dieter Zetsche vrea să păstreze poziţia întâi la profitabilitate în continuare, dar doreşte să atingă şi primul loc la vânzări de automobile premium la nivel mondial până în 2020. Cei de la Audi au aceeaşi ţintă de vânzări până în 2015, iar conaţionalii lor de la BMW vor să-şi păstreze poziţia de lideri.
Via | Automobil-produktion.de
Eu am incredere ca vor reusi :)
Clasa B
Clasa C
Clasa CL
Clasa CLS
Clasa E
Clasa G
Clasa GL
Clasa GLK
Clasa M
Clasa R
Clasa S
Clasa SL
Clasa SLK
SLS AMG
4100 Euro prima x 167.684 Angajati = 687.504.400 Euro... aproximativ 2,5% din PIB-ul Romaniei..
mesaj pentru toti cocalarii care se scalda in mercedes sa se simta ca platesc cu varf si indesat sigla si NU calitatea. aia se poate obtine mult mai ieftin.
sa inteleg ca si tu esti un posesor de gloan? care-i problema ta cu faptul ca pomeneste cineva de dacia si in alte moduri decat mult-iubitul "Bravo Daciaaa!! Traiasca Roamaniaaaa!!" ... si ce? nu apreciez ce a facut Dacia cu gama sa de modele; nu apreciez faptul ca, desi ar fi putut sa creeze o masina, au creat o cutie pe roti care arata un pic mai bine ca berlina comunista; nu apreciez acel "suv" pentru ca jupoaie clientii oferind "reductor inclus in treapta 1-a" si nimic altceva .. si tot asa .. se poate spune ca am ceva cu dacia ... dar ce ai tu cu mine pe tema asta ?
Cat despre pret-oferta si discutia despre Logan, pot sa spun cu mana pe inima si in deplina cunostinta de cauza, ca in pretul cerut pe un Mercedes de orice fel primesti mult mai multa masina decat atunci cand platesti un Logan. Pe mine, unul, m-a ingrozit cat de prost este facut Logan-ul atunci cand am studiat unul desfacut in bucati impreuna cu niste amici cunoscatori intr-ale reparatiilor de masini. Aua vut dreptate initial, este fix o masina de 5000 E, asta incluzand si un profit baban, restul pana la 8-9-10.000 fiind furaciune pe fata.
Dacia nu are nici acum o concurenta directa.
Oricum cea mai mare cretinitate posibila e sa compari un low-cost cu o masina premium.
http://www.automarket.ro/stiri/sondaj-dacia-mai-fiabila-decat-fiat-toyota-si-opel-42854.html
http://www.automarket.ro/stiri/dacia-duster-este-masina-4x4-a-anului-in-franta-38118.html
Cititu' se face liniar, nu pe diagonala. Adica, citeste bine ce am zis noi, de la cap la coada, si intelege asa cum un om normal la cap ar trebui sa inteleaga.
Daca-i noua, nu ma ploua, am volan ca sa virez si buton sa degivrez, asta inseamna ca merita sa dau aproape 10.000 E pe o coaja ambulanta cu motoare din 1900 vara, din care un 1.4 care consuma cat un 2.4?
Daca cerebelu' tau de bibilica n-a inteles ideea, o mai explic ca la prosti.
Nu s-au comparat in mod direct mere cu Swarovski, ci s-a spus asa: daca unii imi dau mere cu adaos 100% fata de cat fac si altii imi dau Swarovski cu 30% fata de cat fac, cine-i cel mai mare nesimtit, ala cu mere sau ala cu Swarovski?
Umila mea parere de "parlit" este ca cel cu mere. Pt ca merele sunt un bun de larg consum si se numeste japca atunci cand le dai la mega suprapret doar pt ca vezi ca merge si prostii inghit vrajeala. Swarovski cumpara numai cine vrea sa mai epateze si acolo poti sa-ti pui adaos mai mare fara sa superi pe nimeni, pt ca aia de au bani de asa ceva oricum ii vor da.
Intelegi acum, o detectoare de parliti?
Printre calitatile enumerate de tine, la sfarsit se afla si..."performante etc.."
trebuia sa te opresti inainte sa amintesti de performante etc, restul sunt in regula, ai si tu dreptate
@Carlos
Duci la extrem aceasta chestiune, daca unii subevalueaza Dacia si o iau in derizoriu tu te duci in cealalta directie.Sutele de mii care si-au luat Logan nu sunt prosti, au facut un compromis mai degraba, masina noua rezonabila pt Romania si atat
Si prosti i-a facut "daniel"pe posesorii Dacia, nu Carlos. Citeste tot, nu doar ce-ti convine. Pe ünckle"o sa-l las sa abereze mai departe cu paralela Dacia- Mercedes
Pai si la partea cu prosti nu am specificat ca i-am raspuns lui Carlos? Eu am citit f bine, de aia am dat raspuns separat, se pare ca tu nu citesti bine
Mustata lui Zetsche are alura cea mai prusaca posibil, amintindu-mi instantaneu de nemuritorul si autoritarul Bismarck...
O casca Pickelhaube, din aceea cu tepelus, ii mai trebuia in imagine boss-ului lui Daimler si chiar ai fi avut impresia ca ne-am transbordat inapoi in timp cu 100 de ani...
Cand Daimler era un nume la fel de impunator.
Bravo, Automarket, nota 10 cu plus pentru inspiratia de a prezenta fotografia!
Pana la urma, de ce nu s-ar baga si Daimler AG pe fir pentru preluarea lui SAAB?...
Aceasta n-ar putea tine loc de Maybach, nu incape indoiala, dar putin lux mai sofisticat ar fi in stare sa zamisleasca, nicht war?
Iuliane, sigur ca poate sustii o echipa de football, poate steaua, si eu zic ca steaua e naspa, si tu zici sa ma duc in ... Ai vazut? asa suntem si noi cu "masinili".E greu pentru roman sa inteleaga ca sunt oameni care vad peste fotbal si manele.Nu-i bai, trec si vremurile astea.
Cu cat profitul e mai mare cu atat aia baga mai mult in pret.
Ce e greu de inteles?
Doar multi inapti de au gasit Dacia cea mai "umflata" marca!
Spun asta deoarece de 17 ani canduc MBZ si sunt convins ca voi conduce tot restul vieti dar ........ din cele clasice si renovate nu din noua generatie.
Acum 30 - 40 de ani MBZ proiecta si construia masini care sa functioneze 30/40 de ani fara probleme.
Au fost "certati" pt asta si acum fac masini cu mai putina fiabilitate decat candva dar si mai ieftine ca sa faca fata concurentei.