Cea mai mare economie din Europa este determinată să accelereze tranziția către vehiculele electrice și să reducă îngrijorările clienților când vine vorba de timpul necesar pentru încărcarea acestor mașini.
Nemții au adoptat o lege care presupune instalarea a 1.000 de stații de încărcare ultrarapidă, de cel puțin 150 kW. În prezent, în Germania există circa 800 de staţii de încărcare cu o putere de cel puţin 150 de kW, adică aproximativ 2,4% din toate staţiile de încărcare accesibile publicului, informează Ministerul german al Transporturilor.
Pentru cele 1.000 de noi staţii, statul federal nu va fi operatorul reţelei, ci va încheia contracte pe termen lung cu firme private. Procedura de depunere de oferte ar urma să fie lansată în vara acestui an.
Luna trecută, Curtea de Conturi Europeană a publicat un raport conform căruia UE trebuie să accelereze instalarea staţiilor de încărcare a automobilelor electrice. Potrivit ECA, există riscul ca obiectivul privind un milion de puncte de încărcare a automobilelor electrice până în 2025 să fie ratat dacă procesul de instalare continuă în ritmul actual.
Pentru a recupera decalajul ar fi nevoie de 150.000 de noi puncte de încărcare în fiecare an, adică aproape 3.000 în fiecare săptămână.
Via e-energia.ro
Viitorul este sigur electric .
Ce este trist, că toată această mişcare este ca Tesla să nu îi prindă cu pantalonii în vine, dat fiind că Tesla îşi construieşte singură reţeaua de încărcare fără pomeni şi mâna întinsă la cerşit ca super bogaţii auto germani.
Oricum s-au făcut de ruşine, dar important este că învaţă măcar din greşeli
Germanii sunt inteligenti, nu se ingramadesc la electrice, tot la diesel se baga.
https://www.cleanenergywire.org/news/thousands-diesel-driving-ban-infractions-german-cities
Ce zic astia? Ca au dat amenzi la cei cu troacele diesel??? Vin acum romanii gramada si ii scapa pe germani de ele.
https://uk.finance.yahoo.com/news/diesel-cars-on-the-way-out-in-their-homeland-germany-060305135.html
Eu nu inteleg nimic, poate le traduci tu mai pe intelesul tuturor.
https://www.argusmedia.com/en/news/2208348-gasoline-diesel-cars-continue-losing-eu-market-share
Hai ca incetisor-incetisor se lumineaza si romanul si face germanilor o surpriza: le cumpara rebuturile :)
Romania este la nivelul la care este datorita inteligentilor ca voi. Importati gunoaie, exportati paduri.
Dati spagi sa luati permise, dati spagi si sa scapati de amenzi si puscarie, dar sunteti cei mai buni soferi...
Ai idee de ce germanii, englezii, francezii, olandezii cumpara Dacia in loc de sh de 11000 euro de la germani?
Stii ca daca olandezul cumpara sh Diesel de la germani de 11000, mai plateste o gramada de bani (BPM) ca sa o inmatriculeze in Olanda si apoi inca vreo 1000 euro pe an cel putin ca taxa de drum?
Vezi ca iar bati campii: stirea zice clar ca e vorba de masini electrice.
Si daca esti ceva mai luminat, ai observa ca din 10 stiri de pe AM, 8 sunt despre masini electrice.
Vezi ca mai e una legata de autobuzele Diesel care se testeaza in Oradea :)
Daca ai nevoie de ochelari ca sa intelegi stirile, mergi in Germania si vezi ce cumpara aia.
Sarmani obiditi ai soartei.
Na, cat am scris asta mi s-a umplut si rezervorul cu benzina. Am si platit. Va pup. Pa.
Cat despre motivul pentru care romanii cumpara masini sh de la nemti? E simplu. Sunt rupti in cur. Incompetenti dar vanitosi. Si spera ca fac o afacere cumparand de cele mai multe ori o masina cu mai multi km decat arata pe bord, reparata de multe ori, convinsi ca sunt mai destepti decat neamtul care le vinde masina, acesta din urma fiind fericit in noua lui masina noua mai buna decat aia pe care tocmai a vandut-o.
Chiar nu se intreaba nimeni de ce isi vinde neamtul ala masina daca e asa buna afacere pe cat o considera romanul? Wtfk, daca era atat de buna, nu o vindea. Think!
la nivelul anului 2018 distanta medie anuala efectuata in Germania a fost de 13.800km cu un trend de usoara scadere spre anul 2020
Foarte rentabila tehnologia asta!
Lasa si tu vrajeala. Daca 1 din 10 face 50000 km pe an si ceilalti 9 fac cate 15000, nu inseamna ca majoritatea fac 50000 pe an.
Lasa si tu vrajeala. Daca 1 din 10 face 50000 km pe an si ceilalti 9 fac cate 15000, nu inseamna ca majoritatea fac 50000 pe an.
Mai sa fie,tu nu iti pui intrebari,ce coicidenta,nu? Acum,de pe site,e cineva care face cat media data de tine? Ca asa dupa zece ani inseamna ca masinile alea second germane pe care le injuri tu n-au ajuns nici macar la 30% din capacitatea lor de functionare.Dupa logica ta,cat are o masina second de 20 de ani in medie,adusa din Germania?
09:29...asa e bai tarla, seriff e luminita noastra. Un tartan ignorant arunca niste cifre la plesneala pentru ca asa a stabilit el la o bere cu baietii. Cunosti to oameni care fac 70.000/an si nu sunt soferi? Da, si eu cunosc oameni care merg zilnic Pamant-Jupiter si nici nu au trotineta.
Din nefericire a ajuns site-ul asta o cloaca infecta datorita sosoancelor cunoscatoare de auto.
De ce nu au toti Tesla luate de noi si inca vezi golf 4, opel astra g, megane 2, clio 2 si tot asa?
Sa mai zic de bmw-uri seria 3 din 2005 cate sunt?
Lasa vraja cu sanatatea. Sunt sofer de zeci de ani si am inceput cu Roman Diesel Euro zero, nu e nimeni afectat decat in visele voastre de spalati pe creier. Lasa-i pe rusi, nici mie nu-mi plac, dar constat ca fata de noi au un viitor.
Diesel ramane cea mai rentabila si economica sursa de putere in transportul si de marfa si de persoane. Punct.
Aceasta lege a fizicii, as putea spune, nu poare fi eludata de niste fricosi speriati de moarte, de viata, de tot.
In vacanta de ziua copilului Dieselul ne va duce intr-o tura lunga prin tara. Toata familia, barbati, femei si copii. Talpa frate. O sa va scriu.
PS Tu electrico iti vei face veacul pe la Kaufland asteptand sa ti se incarce jucaria. Ti-am zis sa nu dai banii pe prostii.
Ideea mea este cum ne vedem ca tara (dpdv auto) peste 30-50 de ani? Ne suparam si cumparam SH din vest si ajungem ca Africa sau ramanem deschisi la tehnologii noi, fie ele electrice, H2, etc. Exista posibilitatea sa invatam, sa evoluam, iar stagnarea nu poate aduce nimic bun. Asta-i tot.