În absenţa francezului, lupta pentru victorie s-a dat între doi piloţi maghiari, Gergo Szabo şi David Botka, care şi-au împărţit nouă victorii pe parcursul celor 11 probe speciale ale raliului.
Botka a câştigat toate cele trei probe speciale de vineri, însă Szabo a recuperat terenul pierdut în cadrul zilei de sâmbătă şi a devenit lider la finalul celei de-a şaptea probe speciale.
Botka a câştigat PS 8 şi şi-a recuperat prima poziţie în clasamentul general, însă a fost nevoit să abandoneze la finalul probei din cauza unor defecţiuni tehnice la maşina Mitsubishi Lancer Evo 9 R.La volanul unui Mitsubishi Lancer EVO X R4, Szabo a profitat de oportunitate şi a câştigat detaşat raliul cu un avans de peste 38 de secunde în faţa lui Edwin Keleti, care datorită locului doi şi-a adjudecat şi titlul la Clasa 3. Ultima poziţie pe podiumul de premiere i-a revenit lui Dan Gîrtofan, care a reuşit această performanţă şi prin prisma numeroaselor abandonuri petrecute în faţa sa.
Pe lângă Botka, au mai abandonat şi Rareş Tomiţă şi Manu Mihalache, amândoi concurând pe primele poziţii, dar şi Simone Tempestini. Acesta din urmă a câştigat două probe speciale, însă a abandonat în ambele zile şi nu a reuşit să câştige niciun punct.
În urma acestor rezultate, podiumul clasamentului general din Campionatul Naţional de Raliuri a rămas neschimbat. nu a luat startul în această etapă, a terminat campionatul pe locul trei cu 108 puncte.
Delecour a câştigat al doilea titlu national consecutiv după ce a acumulat 180 de puncte, în timp ce Botka a încheiat sezonul pe locul doi cu 134.8 puncte. Marco Tempestini, un alt pilot de top careFoto CNR
Comentarii (0)