GENEVA LIVE: Standurile Skoda şi Seat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacă Standul Skoda de la Geneva a ieşit în evidenţă prin noul logo al mărcii prezent pe conceptul Vision D, Seat a contraatacat prin prototipul IBX.
Skoda a dezvăluit astăzi, la Geneva, noul logo şi noua identitate de brand. Dacă logo-ul simplificat arată mai bine şi mai elegant, conceptul pe care a apărut în premieră mondială acest logo - denumit Vision D - ne arată liniile pe care Skoda se va baza în viitor pentru crearea noilor modele proprii. Este foarte probabil ca modelul să reprezinte chiar o versiune apropiată de cea a noii generaţii Octavia, aşteptată pe piaţă peste 12-24 de luni.
Colegii de grup de la Seat au venit la Geneva cu IBX, un concept care duce mai departe liniile prototipului Tribu prezentat acum patru ani şi care promite să devină model de serie în maxim 12 luni. Rezultatul ar fi un SUV compact frate cu Tiguan şi rival de moarte al lui Ford Kuga.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
sper sa fie si puse in productie, mai ales seatul ala. f frumos.