GENEVA LIVE: Noul Saab 9-5, primul model suedez din era post-GM
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Saab s-a prezentat la Geneva cu un stand proaspat, optimist, in ton cu starea de spirit a suedezilor dupa vanzarea dinspre GM inspre Spyker.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Ma bucur foarte mult ca saab este pe drumul cel bun si sigur o sa aiba vanzari frumoase cu acest model foarte reusit.
e foarte frumoasa, doar interiorul pare putin improvizat, iar volanul pare putin din alt film
Ce vor face pana la urma cu modelul 9-1, acel SAAB compact la care domnul Muller face atata reclama si doreste sa-l construiasca, inspirat chiar dupa 92 (primul autoturism SAAB de serie)... ramane de vazut. A folosit multe cuvinte mari, precum traditie, designul picatura de apa sau al celor doua aripi de avion puse una peste alta din care a rezultat traditionalul hatchback SAAB (eliminat de GM odata cu introducerea lui 9-3 seria 2, adica sedanul), insa masina va fi foarte moderna. Om trai si om vedea.
Revenind la standul SAAB, cum spuneam, nu mi se pare defel cam pustiu. Are in el trecutul si speranta de viitor. Are foarte mult spatiu, adica aer, aero, adica turbo, este foarte simplu, precum simplitatea designului la SAAB si este elegant aranjat, in stilul caracteristic scandinav.
Prezenta celor de la SAAB la actuala editie a salonului de la Geneva este doar pentru a confirma publicului faptul ca firma nu s-a inchis, a revenit la viata si in decurs de 16 luni va aduce pe piata trei modele noi. Le doresc din suflet mult succes!
in rest, SAAB ramane o marca foarte usor de recunoscut pe strada prin stilul sau specific, sper sa nu se schimbe!