GENEVA LIVE: Linişte şi pace la standul Dacia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În timp ce în anii trecuţi standul Dacia de la Salonul Auto de la Geneva era asaltat de jurnalişti, cea de-a 81-a ediţie a prestigiosului eveniment auto a fost marcată de linişte în standul constructorului român de automobile. Motivul principal din spatele numărului mic de vizitatori a fost faptul că Dacia nu a prezentat nicio noutate în cadrul acestui salon auto. Constructorul din Mioveni a preferat să-şi concentreze eforturile pe dezvoltarea de modele noi şi nu pe crearea de concepte futuriste cu şanse slabe de a intra în producţie.
Standul Dacia de la Geneva a prezentat versiunea de competiţie a lui Duster, utilizată în cadrul raliului Aicha Des Gazelles, acompaniată de o versiune cu mici modificări estetice a lui Duster. Mai precis, vorbim de un Duster alb cu bare de protecţie faţă-spate nevopsite şi cu un set de jante din aliaj noi, vopsite în negru. În timp ce modelul de jante arată promiţător, culoarea aleasă de cei de la Dacia nu le avantajează deloc, acestea lăsând impresia că au dimensiuni extrem de mici.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
dk este ieftin nu inseamna ca tre sa fie si hidos, cel putin volanul ala sare in ochi :))
Retineti ca Dacia nu e totusi o organizatie de caritate. Astia care vor mocangeala ar face bine sa-si indrepte privirile in alta parte. Iar cei carora nu le prieste aerul din Duster, exista intotdeauna alternativa Nissan Qashqai care e de fapt o prelungire a ofertei Duster.
Are materiale mai scumpe la interior, bordul e mai sofisticat etc. Ce va retine? buzunarul? eeeeeeeeehh
Chestiunile astea s-au mai spus.. e memoria scurta cand nu-ti convine, nu?
pasionatii stiu de ce :D
nu as accentua prea tare chestia asta, pt ca "ultraperformantul" sta pe masinile Nissan de 40-50 de mii de euro...
si cand spui "4x4 ultra-performant" vorbesti de un sistem 4x4, nu de o clasa de masini, nu de un interval de pret, nu de oricealtceva - vorbesti despre sistemele 4x4 de pe masini, ai grija la nuanta. Poate vrei sa spui un 4x4 peste masinile din zona de "sub 20000euro", asta ar fi alta problema ... dar de aici pana la "ultra-performant" este numai impresia ca dacia iti vinde altceva decat un golan suprainaltat cu niste piese de nissan in el ( parere gresita dupa parerea mea, dar altfel cum ai mai avea motive sa ma palmuiesti ... plm.. )
ps: cine are cap pricepe!
Pana si producatorul de cazane a renunta la promovarea "off road" cand s-au facut de cacao.
Sa spui ca treap I inlocuieste un reductor inseamna ca esti pe langa rau de tot sau nu stii ce este un reductor in schimb este plin netu de raspunsuri
Semtex - eu am spus ca trebuia sa te referi la 4x4 de pe dacia mentionand ca-i "performant" pentru clasa in care este prafosul ... dar ma bucur ca esti responsabil si aduci argumente tehnice ca ala cu reductorul ... si sa stii ca oicate argumente tehnice ai aduce prafosul tot un golan suprainaltat este ;) ( la fel cum sunt mai toate renourile "aceiasi marie cu alta palarie" , la fel cum este "noul" passat ..etc )
Scuze de offtopic dar fiind o publicatie auto mi-am permis sa trag si eu un semnal de alarma
Am mentionat in ciuda faptului ca arata f bine la exterior si motorizari destul de bune ( la cei 1300kg ), ar putea oferi un interior ( macar volanul ala ) si ma refer nu neaparat la calitatea plasticelor ci la designul acestora , invatati-va ca NU COSTA SA GANDESTI !
Semtex, eu cred ca nu m-am exprimat cu "marsh ma cu ...[gunoiul ala de masina din care te vizezi mutat in prafos]"
si oricat ai fi condus prafosul pe "o panta abrupta in treapta intai" inseamna ca o tineai frumos in frana de motor, ca din cate imi aduc aminte se urca pe "rampa" si se coboara pe "panta" ;)
macar cu ungurul suntem pe aceeasi lungime de unda...
@unckle ai ignore
deci ce inseamna rampa si ce inseamna panta ? ... ma gandeam eu... dar nu ai probleme cu gramatica cand tu ai reductorul inclus in treapta 1-a :)
'"treapta intai" si "treapta intaia" sunt corecte ambele constructii...
whatever...
deci ca sa exploatezi acel 1.5dci, care iti acorda un impozit mult mai mic decat cele 7mil pe an ale aluia cu SantaFe, tu il ridici la 2000rpm si il tii cu ambreiajul cuplat , ca sa nu se incalzeasca, si deci faci "off-road" la peste 10km/h . . . tin sa-ti mentionez ca, daca prafosul nu se dezintegreaza pe un traseu "off-road" la viteza asta, inseamna ca pana si joarsa mea de mitsubishi carisma, la mana a 7-a, cu tractiune fata si pneuri de vara, va trece probabil cu succesuri pe acolo :) . . si "traseul" este doar un drum forestier poate cu cateva gropi :)
noroc de /igonre ca altfel ma trezeam ca-mi zice iar ca-s cinestie ce dobitoc si ca dusterul este belea :)
@BaditzaEx
nu ai cautat suficient de mult pe google ca unckle, de ti se pare tare "replica"... ce zici de citatul asta? "un prost gaseste intotdeauna un alt prost, care sa-l admire" ..parca ar merge la tine :)
din contră erau foarte mulţi acolo cerând informaţii despre Duster,făcând poze şi urcându-se în maşini!