GENEVA LIVE: Ferrari FF pozează la standul Căluţului Cabrat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari FF a fost una dintre cele mai aşteptate apariţii noi de la Salonul Auto de la Geneva 2011. Modelul italian - primul din istoria Ferrari cu tracţiune integrală şi patru locuri - a fost şi este încă privit ca o ciudăţenie a naturii, un fel de creaţie artificială care are rolul de a îmbunătăţi performanţele Ferrari în materie de vânzări şi atât. Multă lume l-a comparat cu Porsche Cayenne, SUV-ul germanilor fiind primit în aceeaşi manieră la momentul lansării sale.
Este clar însă că modelele de acest tip vor deveni apariţii din ce în ce mai prezente în următorii ani, nişele fiind zonele pe care se concentrează marii constructori pentru a primi o felie cât mai mare din piaţă. În aceste condiţii, fie că vă place sau nu, Ferrari FF se va vinde. Iar italienii ştiu asta.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Nu sunt de acord cu afirmatia voastra cum ca ar fi: " un fel de creaţie artificială care are rolul de a îmbunătăţi performanţele Ferrari în materie de vânzări şi atât"
Si eu ma intrebam la inceput cine ar cumpara asa ceva. Dar in mintea mea aveam doar imaginea clasica a cumparatorului Ferrari. Insa masina asta va lua o felie mare dintr-un alt tort, va aduce clienti noi.
Parerea mea este ca masina se adreseaza tinerilor familisti, care nu doresc doar o jucarie de weekend doar pentru ei, ci o jucarie de weekend pentru toata familia. Pui frumusel copiii in spate, le pui centura un film in monitoare si poti sa mergi linistit la munte, la tara/ranch, sau mai stiu eu unde, fara sa te temi ca la prima denivelare s-ar putea sa fi nevoit sa chemi asistenta, si in acelasi timp sa te bucuri de dinamica unui Ferrari.
Cineva ma intreba acum ceva vreme: "daca ai avea la dispozitie oricati bani, ce masina ti-ai lua cu conditia ca sa fie singura si sa nu o inlocuiesti niciodata?" N-am stiut ce sa raspund, dar acum Ferrari a oferit un raspuns la asa ceva.