Esential
400 | Nm este cuplul maxim al versiunii 2.0 dCi (180 CP). |
300 | Nm este cuplul maxim al versiunii 2.0 turbo pe benzina (205 CP). |
400 | Nm este cuplul maxim al versiunii 2.0 dCi (180 CP). |
300 | Nm este cuplul maxim al versiunii 2.0 turbo pe benzina (205 CP). |
Renault a publicat in sfarsit primele fotografii oficiale ale versiunii de performanta GT pentru noul Laguna. Laguna GT va fi disponibila in doua versiuni de caroserie, berlina si break, si va avea la dispozitie, ca element individual, doua motoare noi: benzina 2.0 turbo de 205 CP sau dieselul dCi de 180 de cai, disponibile exclusiv pe GT.
Noile motoare nu reprezita insa singura modificare fata de versiunea clasica. Astfel, pana cand vor pune mana pe varianta coupe a noii generatii Laguna, fanii Renault se vor putea obisnui cu ideea de sportivitate prin elementele estetice aditionale care imprima o stampila incontestabil sportiva noului model. Vorbim de logo-ul GT vizibil atat pe montantul B cat si brodat pe scaunele acoperite cu Alcantara, de grila frontala marita, de prizele de aer aditionale laterale, de jantele de 18 inch din aliaj si de foliile negre aplicate la nivelul blocurilor optice. In aceeasi linie se incadreaza si pneurile 225/45 Bridgestone Potenza si jantele de 18 inch Celsium. Discurile de frana au 320 milimetri in diametru pe fata si 300 de milimetri diametru pe spate.
Interiorul nu a scapat nici el de tusele sportive ale designerilor Renault: pedale perforate si maner al schimbatorului din aluminiu, interior imbracat aproape complet in Alcantara, suport lateral imbunatatit al scaunelor si un volan dezvoltat special pentru versiunea GT a lui Laguna 3.
Noul model va fi lansat in premiera la Geneva, urmand ca debutul de piata sa aiba loc in urmatoarele luni.
Via | Renault
In ceea ce priveste laguna 3 coupe GT sunt foarte atras de ea si chiar o sa imi achizitionez una in detrimentul unei germana SH ( 330xd coupe) pentru ca in ciuda faptului ca si eu sunt fan BMW toti analfabetii au BMW si automat ca un posesor de BMW primesti aceasi eticheta .
cat priveste accidentele pot sa va spun ca masina este una cat se poate de sigura . am factu 2 accidente din care unu cu aribag-uri sarite si `tot tacamul iar in afara de fumul de la centuri si airbag-uri nu am avut nici un disconfort. a ba da unul : 5 minute nu a pornit datorita sistemului care iti taie motorina in momentul impactului .
ca o concluzie eu o sa imi achizitionez o laguna 3 coupe cu motor de 3.0 V6 Dci GT .
apropo,tulcea -c-ta am facut 55min.intr -o noapte de duminica si cand era inca asfaltul fara gropi si denivelari,retine nu am redus viteza sub 90 in localitati .aaaaaa si da L3 este o masina care face un x5 3.0 d vorbesc din experienta