Geneva: Laguna GT, foto si info oficiale

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 22.02.2008
Renault va aduce la Geneva versiunea GT a noii generatii Laguna. Noutati: motoarele de 205 CP (benzina) sau 180 Cp (diesel).

Esential

400 Nm este cuplul maxim al versiunii 2.0 dCi (180 CP).
300 Nm este cuplul maxim al versiunii 2.0 turbo pe benzina (205 CP).

Renault a publicat in sfarsit primele fotografii oficiale ale versiunii de performanta GT pentru noul Laguna. Laguna GT va fi disponibila in doua versiuni de caroserie, berlina si break, si va avea la dispozitie, ca element individual, doua motoare noi: benzina 2.0 turbo de 205 CP sau dieselul dCi de 180 de cai, disponibile exclusiv pe GT.

Noile motoare nu reprezita insa singura modificare fata de versiunea clasica. Astfel, pana cand vor pune mana pe varianta coupe a noii generatii Laguna, fanii Renault se vor putea obisnui cu ideea de sportivitate prin elementele estetice aditionale care imprima o stampila incontestabil sportiva noului model. Vorbim de logo-ul GT vizibil atat pe montantul B cat si brodat pe scaunele acoperite cu Alcantara, de grila frontala marita, de prizele de aer aditionale laterale, de jantele de 18 inch din aliaj si de foliile negre aplicate la nivelul blocurilor optice. In aceeasi linie se incadreaza si pneurile 225/45 Bridgestone Potenza si jantele de 18 inch Celsium. Discurile de frana au 320 milimetri in diametru pe fata si 300 de milimetri diametru pe spate.

Interiorul nu a scapat nici el de tusele sportive ale designerilor Renault: pedale perforate si maner al schimbatorului din aluminiu, interior imbracat aproape complet in Alcantara, suport lateral imbunatatit al scaunelor si un volan dezvoltat special pentru versiunea GT a lui Laguna 3.

Noul model va fi lansat in premiera la Geneva, urmand ca debutul de piata sa aiba loc in urmatoarele luni.

Via | Renault 

Comentarii (49)

  • Marius
    S-o credeti voi !
    S-o credeti voi, cei de la Renault, ca asta se poate numi masina. Asa cum spunea Churchill in al doilea razboi mondial: ,,e un rahat de cea mai proasta calitate,,Decat sa merg cu asa ceva, mai bine imi iau Logan si de diferenta imi iau bere :PServus!
    0 0
  • vladus
    Marius esti tare
    corect, mai bine iei trabant sau mergi cu bicicleta, da mai bine nu mai scrii aberatii, ce zici :))))
    0 0
  • Anonymus
    tarani...
    Ba analfabetilor, voi care nu v-ati urcat doar intr-un clio ce sa stiti ce inseamna o Laguna, eu am o Laguna 1 din '97, motor 2.0s 150cp aspirat si vreau sa va spun ca am pus cu botu pe labe multe 1.9, 2.0 tdi/fsi, asa ca gura mai mica.P.S. Cand o sa porniti si voi masina din buton, atunci mai vb
    0 0
  • Victor
    Cam uratica, dar e performanta. Cat despre un urangutan de mai sus...pornirea la buton a aparaut pe la noi prin '95. Lauada-ti alarma Viper sau alta firma de care au toti in alta parte.
    0 0
  • MARS MA , CU MASINA TA DE 11 ANI, NU-TI IEI NICI 3000 E PE EA IN TARG LA VITAN....CU TOATA PORNIREA DIN BUTON SI GEAMURILE FUMURII....CU FOLIE!
    0 0
  • Sandox
    Laguna GT
    bai nene cata rautate ,ce legatura au astea cu Laguna GT?? masina asta trebuie condusa si apoi venit cu pareri ;mie personal imi place cum arata nu stiu cum merge chiar sunt curios tinand cont ca vine echipata standard,banuiesc,cu sistemul ala inovativ de directie.
    0 0
  • mmmmmmmmm
    Niste oameni neinformati , care vb. despre lucruri pe care nu le cunosc !!! Renault face masini ! Si asta de multa vreme!
    0 0
  • aaaaaaaaaaaaaaa
    bai Anonymus
    bai pornirea din buton a aparut pa laguna II nu pe laguna I tu cum ai pornire din buton.
    0 0
  • Dorian
    Super K-lumea!!!
    E frumoasa masina:D.....are motorizari foarte bune si ma gandesc ca tre sa fie si fiabila:D...si apropo MARIUS...Renault e o masina buna care se adapteaza perfect pe strazile din romania:P...nu cred ca nu ti-ai dori sa conduci GT-ul de mai sus;)ca eu as vrea sa-l am:D:P
    0 0
  • oameni forum
    doamnelor domnilor....sunteti praf. decat un comentariu de kko mai bine va uitati pe otv...parerea mea care este si o respekt
    0 0
  • ...
    Nu e grozav designul, dar motoarele par klumea. Sa o vedem si apoi sarim la gatul lagunei....
    0 0
  • Pt Redactori!!!
    Va propun ca toate commenturile sa nu mai fie acceptate automat sau sa da-ti kick analfabetilor care vorba baietilor de mai sus sunt paraleli cu domeniul auto si s-au plimbat toata viata pe jos sau cu dacia 1300. Va rog faceti ceva,este foarte trist ca acest site atat de indragit de multi pasionati e tulburat de idioti ca astia.Va salut!!
    0 0
  • Arata sub orice critica... Mi-ar fi rusine sa merg cu ea pentru ca este FOARTE urata (eu, cel putin, asa o vad)... Sa vedem daca uratenia ei este compensata de performante dinamice si calitatea materialelor cu care este finisat interiorul si binenteles, de fiabilitate.
    0 0
  • numai idioti pe aici :)
    fratilor, numai prostii spunetzi!!! auzi tu la dorian "renault e o masina f buna".... of... mai urcati si voi intr-o masina gen bmw sau mercedes-benz... si apoi faceti afirmatii... alde clanu logan si PSA...
    0 0
  • Laguna
    Va spun si eu parerea mea daca imi permiteti!Am Laguna 2 de aproape 4 ani,iar acum dupa situatiile intilnite va pot spune urmatoarele:-1.tapiserie scaun sofer rupta dupa nici doua luni de la cumparare.-2.tampon motor rupt dupa 5 luni.-3.sistem climatizare defect dupa 6 luni.-4.telecomanda uzata dupa nici un an de utilizare-5.pornire la impuls(controller) defect de doua ori.(acum de asemenea este defect dar nu-l mai inlocuiesc ca se strica din nou).-6.inchidere automata geamuri defecta.-7.probleme aleatoare cu acceleratia in timpul mersului (cei de la Renault nu gasesc nimic) eu am facut sapaturi si se pare ca este placa electronica de control acceleratie.Masina este diesel 1.9 125 hpIn concluzie sunt total nemultumit.
    0 0
  • ''Renault vrea sa faca si masini fiabile''
    Daca nu va amintiti, asa suna un articol din Top Gear din vara, in care era rpezentata tot masin asta.....daca ei numai acum incerca sa faca o masina fiabila....s-au trezit cam tarziu.http://www.reliabilityindex.co.uk/tophundred.html?apc=3128339010848601 ---aveti aici top 100 a celor mai fiabile masini.....prima europeana din top se afla pe locul 13 si este Jaguar, iar a doua pe locul 15 si este Volvo-ul me drag. Asa ca sa nu va aud cu Renaault si Dacia setand noi nivele ale fiabilitatii, pentru ca urca dealul de peste apa de la voi de la tara.De design.....ce a patit in fata? Parca ii e scarba de ceva cu spoilerul acela...linii curbe cu faruri colturoase...nu e tocmai pe gustul meu.La motorizare mi se pare ok, si eu am la Volvo 210 cp dintr-un motor 2.0, si nu trebuie sa am embleme de supermega GT :)
    0 0
  • oda germanimuistilor
    Tovarase care traiesti in era comunista tie si tuturor ca tine ....Deschideti ochii ca am intrat in europa si ar tre sa ai si tu acces la info de prin toata Europa asta. Nu sunt sustinator logan (nu conduc asa ceva si nici un reno) dar prieteni uitati-va si voi la statistici sa vedem ca de ex. nu BMWurile ori VWurile voastre iubite sunt lideri la vanzari de ex. pentru 2007.Asa ca ...vb parazitilor: Citeste o carte!
    0 0
  • Lauvsrolex
    Laguna GT
    Am un Laguna II din 2005, 2.0 turbo-170 C.P. modelul Initiale, am facut cam 80.000 km cu ea, fara nici o problema tehnica, doar consumabile si revizii.Super multumit, consum moderat, as reclama doar suspensia setata f. confortabil, care dezavantajeaza putin la mersul super sport, insa directia precisa si ESP ul rezolva imediat orice problema de subvirare. Super multumit de masina.
    0 0
  • omu de rand
    masina la romani
    nivelul de trai al romanilor s-a ridicat mult in ultimii ani si a cunoscut o ascensiune galopanta. omul din clasa medie, a inceput sa aspire la masini din ce in ce mai performante, insa alegerea unei masini tine cont numai de considerentele individuale ale persoanei. Insa, vreau sa subliniez, exista si clasa de baza, muncitoare, de jos, daca ii pot spune asa, pentru care posesia unei dacii este mai mult decat suficienta. Nu ma incadrez in aceasta clasa, insa spun fara jena ca am o dacie din `96, pe care nu imi este rusine sa o conduc, si pot sa spun ca in decursul unui an am parcurs aproximativ 32.000 km, iar costurile pe care le-am investit in acesta masina, nu au depasit suma de 100 lei. Insa prin natura omului, el aspira totdeauna catre mai bine, si spre ceva mai bun, insa pentru omul de rand, costurile de intretinere a unei masini "strine" performante ating valori destul de mari pentru buzunarul muritorului de rand. Asa ca mai ganditi-va inainte de a scrie aberatii pe acest site. Cu respect, D.M.
    0 0
  • redundant
    nu se merita
    nu cred ca merita aceasta masina daca nu au rezolvat problema articulatiilor; la banii cu caer se va comercializa cred ca sunt variante mai bune; s-ar putea sa prinda totusi varianta break (din cauza motorizarii si a faptului ca sunt multi familisti care vor sa plece primii de la semanfor); design- nimic care sa-ti ia ochii; sunt curios de la cine s-au inspirat cu varianta GT Break :)
    0 0
  • cititor
    buton
    misto......pornire la buton are si tractoru lu` bunicu` :D....si tot start scrie :D
    0 0
  • zidzik15
    kkt
    kkt cu apa..........seamana cu un citroen din ala vechi. zici ca e facuta la misto masina asta :)))))))))))))))))))
    0 0
  • prorenault
    bere servus
    pentru toti aceia gelosi si invidiosi pe ranult, care a invadat toata lumea cu masinile lor luativa bere si nu logan ca si asta tot de aceiasi mama e conceput!
    0 0
  • ds
    ai dracu astia de la Renault, au vazut ca e la moda sa scoata un wagon puternic, probabil vor ca Laguna sa concureze cu Audi RS6 =))
    0 0
  • marius ai dreptate
    ce masina e aiapare dintrun sf-u de proaste calitate renault e jaf ca si alonso huuuuuuuu
    0 0
  • benjamin
    tulai....
    o...lala mama drgara francezi astia mai fac si masini..credeam ca fac numai parfumuri...oricum mai bine sar axa francezziii pe farfumuri mai mult decat pe autoturisme..ca la alea is in urma mult cu stiinta:))eu va recomand o japoneza o nemteasca dar de cele frantuzesti fugiti cat va tin plamanii...va spune unul care a lucrat la ele
    0 0
  • benjamin
    butonul pacii
    pai nui nici un bai ca au buton la pornire..si un prieten deal meu are un scooter piagio si tot buton de pornire are:))nui mare diferenta intre ele numai ca unul ii pe 4 roti si altul pe 2:)))))
    0 0
  • laguna
    salutare. sa stiti ca nu exista in lume masini fara mici probleme, dar odata ce ajung in Romania problemele devin mari de tot dupa nici un an de circulat in tara noastra draga. Eu va recomand sa pastram un ton respectabil pe acest forum si sa ne laudam cu ce avem si cu ce folosim (cei care se dau cu masini germane sa vorbeasca despre cele germane iar daca au o parere despre cele frantuzesti sa fie mai ponderati si simtiti). Laguna este o masina din gama de lux si numai cine a condus sau detine asa ceva pote spune. Eu am o Laguna II 1.9dci 120 CP Grandtour 2002 si sunt foarte multumit. Va salut!
    0 0
  • logan
    La capitolul Logan sunt de acord ca inca acesta nu este o masina la nivelul asteptarilor - dar nici pretul nu este performant asa cum sunt doleantele clientilor, asa ca este tot...DACIE!
    0 0
  • da
    Splendida masina ! RENAULT!!! Si motorizari k lumea , c sa zic .....Allez Renault !
    0 0
  • Renault
    Pornind de la ceea ce ne dorim fiecare dintre noi de la o masina - performante, confort, fiabilitate, pret, design (nu neaparat in acesta ordine, bineinteles, pentru ca fiecare isi stabileste propriile prioritati) - putem face tot felul de clasamente si statistici.Realitatea este ca, in general, masinile frantuzesti sunt ramase in urma fata de concurenta. Si diferenta este data, in primul rand, de fiabilitate.Revenind la subiectul RENAULT LAGUNA, si cred ca numai acesta ar trebui comentat aici, din punctul de vedere al designului cred ca era loc de MULT mai bine. Este o parere personala, desigur gusturile difera mult de la o persoana la alta. Dar mie nu-mi place deloc designul masinilor RENAULT.Ca performante, pe hartie, totul pare in regula. Din punctul de vedere al fiabilitatii... ramane de vazut ce au reusit francezii. Statistic vorbind, aici este cea mai mare problema RENAULT. Clasamentele anuale intocmite de reviste prestigioase au scos mereu in evidenta carentele de fiabilitate ale acestui producator.Numai bine tuturor.
    0 0
  • Parerea mea
    Bine zicea cineva mai inainte, sunt cate unii care mai bine s-ar uita la otv.Habar nu au sa lege doua cuvinte, sau cand se scrie despartit, si dau sfaturi de mari specialisti de parca ar fi condus numa'Laguna de la patru ani. Si nici nu pot sa cred ca s-a rupt tapiseria dupa doua luni si tamponul la motor dupa cinci luni. Asta inseamna,nene, ca ai exploatat-o in regim de sofer de Raba la Canalul Dunare-Marea Neagra.Parerea mea este ca masina arata ok,e,totusi, un GT si sa nu uitam ca Renault are rezultate bune la crash teste. Eu zic ca o parere despre o masina poti sa ti-o faci numai dupa un drive test asa ca vorbim subiectiv si la rece.
    0 0
  • benjamin
    draga ion..
    lasa crash testul...si aia de la reclame ar trai din ceva..doar reclama e sufletul comertului.Dute tu si vezi cum arata un renault dupa un impact la 100 km la ora..si desfal si bagati nasul si vezi atunci stelele care le dau aia la crash test...si inca ceva..orice masina cand e noula la drive test e buna..eu as propune sa se faca drive test cu masini care au 200.000 de km(francezii ar fi cam apsenti atunci)sa vad atunci ce mai zici de masina!!asa ca drive testul pe care il faci cand e noua e doar pt domnisoare sa vada cum li scaunul de comod si daca ajung la pedale:)))
    0 0
  • da
    Excelent !!! Francezii fac masini frumoase ....Si arata inca o data ca sunt inaintea altora , tehnologic si estetic !!!
    0 0
  • Stefan
    Benjamin...
    Tu, bag seama ca vrei sa fii ironic, nu-i asa?Apa' nu-i bai, numa' vezi ca ai fi mai convingator daca nu ai scoate din tine atata fiere... Aroganta ta si aerele astea de superioritate nu ascund faptul ca, in realitate, esti un ingnorant.Vorba aia, obsedat dar ignorant...
    0 0
  • al naibii de urata....brrrrrrrr!!!!!
    0 0
  • rusu claudiu
    benjamin....
    benjamin frate ai perfecta dreptate.asa vb de butonul ala de pornire zici ca ajungeti pe luna pe cuvantul meu.si cei daca nu legam doua cuvinte?e cumva un forum de arta si cultura?aici credeam ca poate vb oricine cu pasiune pt masini si nu pt dex.nu stiu dar cred ca unii studiaza latina la volanul masinilor.treaba cu crash testul nu are nici o relevanta.eu cu bmw e30 din '83 copt de mama lui nam murit la impact la 70 la ora si masina era aprox. ok.am lucrat o surta perioada la un dealer de dacii si renault-uri si va zic sincer ca am ramas uimit cate probleme au.nui bai.si cei daca dupa 5 luni "pica" sistemul de franare.avem pornire la buton si asta conteaza.eu zic sa scoata astia un model cu joystick si switch-uri ca la wrc-uri pt pompe, aprindere si tot.eu vreau sa am pleassure in driving, nu in flying.ar mai fi o idee sa faca trenul de rulare retractabil, ca atunci nu mai e nevoie de crash test.vom pluti cu clio peste tirul de pe contrasens
    0 0
  • george.b
    Un kkt de zile mari asa cum ne obisnuieste Renault.Ce mizerie nenorocita dar pentru la tara merge daca vrei sa ai comfort cand esti cu vaca la pascut.
    0 0
  • Renault=inventatorul automobilului
    Frumoasa si performanta Laguna3, un produs de top. Bravo celor de la Renault.
    0 0
  • laguna
    oare sunt mai mult de 5% din persoanele de aici care isi permit o masina ca asta fara sa vanda casa? pentru cei care nu isi permit: shut the fuck up. e adevarat ca marcile frantuzesti si italiene au in general probleme de fiabilitate (nu contest asta), dar sa nu uitam de nemtii pe care ii adulati cu totii care in ultima vreme au dat chix cu fiabilitatea (acum sunt sigur ca o sa-mi sara toti posesorii de audi si bmw sh in cap cum ca ei n-au schimbat nimic, desi nu cred ca aia scriu aici ci cei care vor asa ceva :D) si mai nou si producatorii japonezi care sunt laudati peste tot, dar nimeni nu spune de motoarele diesel common-rail de la ei care au probleme de fiabilitate in special datorita motorinei proaste. absolut toti producatorii in goana lor dupa profit fac economii pentru a reduce costul de fabricatie acum pentru a reusi sa fie competitivi (desi pretul asta nu se regaseste si la cumparator). nu au toti norocul lui porsche cu chayane (scuze, am uitat cum se scrie corect) care s-a vandut doar pt ca este porsche. in ziua de azi pentru a respecta normele de poluare existente si viitoare e nevoie de sisteme cu o finete mult crescuta fata de euro3 (de exemplu), care implicit sunt mai scumpe si pentru a reusi sa faca profit (si implicit sa asigure viitorul companiei) ei cumpara de la furnizori cu preturi cat mai mici (valabil pentru toti constructorii). si mai e si o alta cauza: e nevoie ca sa fie vandute si masinile care apar noi, ce ar mai vinde bmw daca masinile lor ar tine 20 ani? si acum pt cel cu bmw din 83, chiar daca masinile noi ies mai sifonate dintr-un accident asta e pt a nu muri prostu' de la volan, si nu compara un accident la 100 km/h cu unu la 70 km/h de la care presupun ca incepusei sa franezi, ca altfel daca aveai 70 in momentul impactului acum nu mai vorbeai prostii pe aici. sincer aici pe site am vazut toti necunoscatorii, care habar nu au de motoare si masini (daca cititi o revista sa stiti ca nu va numiti cunoscatori), care vorbesc aiurea de masini in care nu s-au suit niciodata, si bineinteles ce am observat aici, cum e discutia despre o masina imediat se ajunge la logan si la prostii posesori de logan (scuze dar asa sunt numiti pe aici). in romania toata lumea vrea sa epateze (daca nu intelegeti cuvantul puteti sa ma intrebati ce inseamna) si toti vor audi, bmw si mercedes, nu conteaza ca sunt rupte in doua dar asa reusesti sa dai bine, ca deh, cu un apartament nu poti iesi pe strada sa te vada lumea, iti trebuie o masina!!!!
    0 0
  • Laguna
    Exact ! Sau cum spun francezii,(?) touche !!
    0 0
  • rusu claudiu
    scuze unu' prietene
    dar nu ai inteles ideea.cunosc ce reprezinta dispersarea energiei la impact.in cazul in care contesti cunostiintele mele am si practicat motorsport.nu ma laud, nus schumy si nici cunoscator nu is.dar nici habarnist.nu ma consider cascador ca am scapat cu viata.problema care e, si ce am vrut eu sa punctez?se face reclama la niste modele de renault care sunt foarte sigure.dar testul s-a facut la 60 de km la ora si se lauda cei de la renault ca nu suferi nimic.ei bine nici eu in bmw.problema e ca nimeni nu cirula cu 60 la ora.in momentul in care supravietuieste un sofer sau pasager din renault la 120 km/h, tot respectul.sunt fan bmw dar nsunt batut in cap.apreciez o masina de calitate pricare ar fi, inlusiv logan daca este cazul.dar pe mine unul un accident la 60km/h nu ma impresioneaza si nici senzatia de siguranta nu mi-o ofera.daca pe tine te-a convins reclama e ok.masina mea din '83 nu e cea mai buna nici cea mai sigura, dar sunt mandru de ea ca am luato cu bani munciti din greu si asta mi-am permis.si asa ar trebui sa va simtiti toti.alta era ideea oricum si sper ca sa inteles acuma.nu mi-o permit dar si nici nu o vreau.sincer.nu stiu daca este cazul sa fim respinsi de pe forum din considerente financiare, sunt sigur ca ai postat si tu pe un forum in care se vorbeste de porsche.poate nu-ti permiti masina.dar ai tot dreptul sa-ti dai cu parerea.ca pana la urma la asta se rezuma tot.fiecare isi da cu parerea.nu sa ne laudam ca masina mea din '83 e mai buna sau ca altu are 20000 de euro pt o laguna.problema e ca nimeni nu respecta parerea celuilalt si fiecare se crede mai tare pe aici.daca ar fi sa o luam asa, atunci nimeni nu ar trebui sa vb pe acest forum decat inginerii de la renault nu?eu consider ca nu am spus deloc prostii.nici perii piloti de raliu nu-i conving testele astea, apoi daca si ei spun prostii eu ma retrag.e doar o chestie de marketing.masina nu e un simbol al sigurantei.
    0 0
  • laguna
    testele sunt facute la 60 km/h in momentul impactului (atentie), in majoritatea acidentelor nu ai 60km/h in momentul impactului ci mai si franezi. la 100 km/h in momentul impactului e alta treaba, nu stiu in cate masini se poate supravietui, sa nu mai spun daca te lovesti de o alta masina care vine din sens opus (pt ca in liceu la fizica asta se mai invata pe vremea mea) se aduna vitezele si mai bagi si niste energii acolo (ca parca asa se facea :D), sa nu mai spun ce s-ar intampla daca masina care vine din fata are o greutate (implicit si o energie) mai mare decat a masinii tale!!! iar cu masinile de raliu e alta mancare de peste, pt ca in primul rand ele au ranforsari speciale, inclusiv la motor, deci structura de rezistenta e mult mai buna fata de o masina normala. e adevarat ca la teste se dau inclusiv puncte daca masina are un sistem de avertizare pt atunci cand nu iti pui centura si pt numarul de airbag-uri cu care e echipata in standard, dar chiar daca multi spun ca asta e doar o strategie de marketing se inseala, pt ca masinile chiar sunt mult mai sigure decat altele din clasa ei, inclusiv mai scumpe. cel mai potrivit ar fi ca testele de siguranta psiva sa fie completate si de niste teste de siguranta activa (in echipare de baza - adica fara ESP ca nu au multe standard), atunci e adevarat ca multe masini nu ar mai fi asa sigure (renault si toyota, aici ma refer la familiale). oricum sa iti stapanesti sanatos masina. si eu nu critic porsche sau pe cei care isi cumpara unul, ideea e ca eu ii critic pe cei care isi cumpara masini cu o imagine buna desi ei sunt chiori in buzunare doar pt a face o impresie buna la prieteni, dar au datorii la intretinere
    0 0
  • paulyka
    laguna
    imi place masina dar....... stiti voi consum cam mare nu va dati seama?dar imi place super tare am renault laguna 1 si zici ca...... e prea mijto dar consuma, este o masina silentioasa, sport si de fuga imi place!!!!!!!!!!!!!!
    0 0
  • am avut un accident cu un megane 1 (modelul din 2000)(n-avea nici ABS dar avea 2 airbaguri). Pe un drum drept aveam aprox 150-160 ai am prins din urma pe unu in fata mea. Evident o dacie amarata care se tara cu 50-60 max. Ideea e ca am vrut sa trec racheta pe langa ea cand la un mom dat cretinu o virat stanga. Eu de la viteza de-am avut-o initial si dupa vreo45m de frana(politie) Am ajuns la o valoare respectabila as zice de undeva 80km/h (de la 100 - 0 ai nevoie de cca 35m cu ABS fara...40poate insa de la viteze >100 distanta creste exponential)Oricum ideea e ca in mom impactului am avut cam 80 preconizez si ala probabil 20-30-40 nu stiu oricum voia sa vireze la stanga si putea lua viraju oricum). Rezultatul? NICI MACAR AIRBAGU nu s-a deschis...am avut un bec, aripa, spoile si capota de schimbat in rest nimic nimic. Daca probabil ala oprea la semafor si eu il loveam din spate eram acum ingeras si doamne fere ce s-ar intampla daca ar veni din fata. Ideea cu testele euroncap e sa te faca sa intelegi ca la viteze normale ai o sansa. Insa in RO cele mai multe accidente au loc ba cu copacii ba cu tiru unde de cele mai multe ori poti sa ai si 10 stele euroncap tot treci pe lumea cealalta fie ca conduci BMW, Renault, Volvo. Renault se lauda cu stelele pt ca sunt primii producatori care au introdus un sistem avansat de disipare al energiei prin sasiu si efectul de "acordeon". De la mom "0" (lansare laguna 2) deja nu mai conteaza ca toti producatorii au trecut la treaba. Si vorba celor de la renault " e mai sigur sa previi accidentul"=>sisteme de asistare a soferului, detectie pericole, ESP, etc etc.
    0 0
  • laguna
    sunt un posesor de lag II 1,9 dci (120 cp) an 2002 si recunosc am avut o gramada de probleme cu ea , dar aceste probleme le-am avut numai datorita stilului de exploatare , adica am tinut-o numai in blana . am condus ceva masini si vreau sa spun ca tot mai bine ma simt in laguna mea . nici macar un A4 1,8 T quattro nu m-a impresionat desi avea cu 30 de cp in plus si era nervoasa. am depasit 209.000 km cu laguna mea si se comporta mai mult decat onorabil , adica ultimile isprave sunt iasi -bucuresti : 4h si constanta - bucuresti 1ora si 20 de minute . stiu toata lumea comenteaza e renault , bla-bla , pentru mine nu conteaza eu sunt foarte multumit de laguna mea .
    In ceea ce priveste laguna 3 coupe GT sunt foarte atras de ea si chiar o sa imi achizitionez una in detrimentul unei germana SH ( 330xd coupe) pentru ca in ciuda faptului ca si eu sunt fan BMW toti analfabetii au BMW si automat ca un posesor de BMW primesti aceasi eticheta .
    cat priveste accidentele pot sa va spun ca masina este una cat se poate de sigura . am factu 2 accidente din care unu cu aribag-uri sarite si `tot tacamul iar in afara de fumul de la centuri si airbag-uri nu am avut nici un disconfort. a ba da unul : 5 minute nu a pornit datorita sistemului care iti taie motorina in momentul impactului .
    ca o concluzie eu o sa imi achizitionez o laguna 3 coupe cu motor de 3.0 V6 Dci GT .
    0 0
  • unul cu laguna
    multumit de renault
    cine nu a condus o laguna habar nu are ce zice.am un prieten cu un seat cordoba si se lauda cu ea de mama focului.pina ce a condus laguna mea...total schimbare.spatiul mai mare dotari mai multe si siguranta in conducere .sa-mi dati 2 golf 4 si nu-mi dau laguna.
    0 0
  • laguna3 dci150cp
    relitati
    nenea alex,nu am nimik cu tine,sant poseor L3dci150cp,si recordul meu peronal este de 55min.de la vapors din tomis nord-petrom tulcea la intrare, tu unde plm ai facut buc.-cta 1h30m esti nebun? am la activ peste juma de mil.km.si credema sant cunoscut ca si terminator de masini,daca tu mergi mai tare ca mine ,sau atunci erai la volanul vrunui lambo.apropo bucata de autostrada drajna -buc.(105km)iti ia la viteze de 190-210km/h in jur de 25min. si tu sa nu imi zici ca faci cernavoda -cta in jma de ora ca atunci trebe sa te cauti putin la cap ,si cu 120cp.nu am nimic cu tine dar gogosile nu s bune,da realitati.am schimbat 3 masini in 5 ani si cu 2 intermediare.daca chiar susti cheama ma intr-o zi si plecam amandoi din c-ta spre buc. si1 ;nu te ti de mine';2 facem mai mult de 1h45min. garantat
    apropo,tulcea -c-ta am facut 55min.intr -o noapte de duminica si cand era inca asfaltul fara gropi si denivelari,retine nu am redus viteza sub 90 in localitati .aaaaaa si da L3 este o masina care face un x5 3.0 d vorbesc din experienta
    0 0
  • laguna3 dci150cp
    relitati
    sal ,unul cu laguna' ai dretate ,cand am scapat de passat2003 130cp tdi full,fara gps care mia ruptb buzunarele si la revizi si la multe altele,vroiam si eu un rs octavia tdi 170,dupa ce am facut verificari pe bune nu abureli,adica consultat cu posesori de rs tdi si passat 170cp,motoarele de la passat 2.0tdi 140-170cp au ajuns cu becu aprins la ulei,de ce ? pentru ca disparuse uleiul din baie intr-un cuvant la papat.am renuntat. aaa ,raspuns de la cardinal motors c-ta; citez ce mia zis un amic ;este normal'(care stiind ca sant mec.ma intrebat daca este posibil) .in fine ,mi sa facut o oferta de la renault, povestea este mai lunga,sarim peste,mi sa spus ca la un pret de 21800euro cu tva, cu reducere de 2100euro o laguna3 dci 150 dynamiqe.am zis hai sa o fac si pasta ca aveam nevoie si de masina si la pretul asta nu am gasit nimik care sa inpace capra si varza.am mai pus xenon bi,230w,parctronic,fara piele ca am avut,strictul necesar,adica ce imi trebe nu balari.si acum dupa 46700km.sant foarte foarte multumit de masina.am facut cu ea drumuri pe care le faceam si cu passatu,pe unde treceam cu 90 cu passatu din cauza drumului cu laguna trec lejer cu 120,si sincer nu imi placea,i am luat si eleron ,este neagra,este chiar frumoasa acum,o sa pun si folie,si ii schimb barile cu unele de gt din franta,si este super.traiasca renault si dacia.p.s.masinile mi le cumpar cu bani munciti nu ca pusti gauzari care merg cu masinile cumparate de taticutu,fackk them.si sa ma mai scutiti sucacilor cu bmw si mercedes,audi,si alte nemtari sant full de abureli de ale voastre.multi dintre cei ce fac afirmati nici nu stiu cum arata o biela ,o camasa,sa nu mai zic de cei car4e tot vorbesc de turbo ,stiti macar cum este actionata o turbina si ce rol are?stiti macar ca un motor inainte sa iti bati joc de el trebe adus in parametri de sarcina ,si da mi as lu a si logan ,dar am nevoie de cai pt;. depasiri,daca avea macar un diesel de 120cai imi lu am logan,primele mele masini au fost dacia 1310 si eram mandru de ele.sa lasam vrajelile si fiti relisti pentru ca noi ne rupem gatul unul la altul prin tampeni de genul de ce a reusit ala si taticu cu banuti nu ma facut si pe mine.sant un tip care a reusit prin forte propri nu cu banuti lu taticu.respect pentru toti cei care si au achizitionat masina cu banuti lui,ca a fost cash sau credit important este ca stie altfel sa si pretuiasca bunul,acu va urez la multi km.posesorilor de logan,renault si nu in ultimul rand si celor de la nissan ca si ei sant de ai nostri
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru