Standul Porsche din acest an s-a concentrat pe gama de modele pur sportive, deci a fost o încântare pentru ochii fanilor mărcii așa cum era ea înainte de apariția lui Cayenne și a lui Panamera.
Cu noul 718 Boxster în prim plan, Porsche a adus ca surpriză la standul de la Geneva o versiune "puristă" a lui 911, denumită 911 R. Cu performanțe de supercar (500 de cai putere dintr-un motor de 4.0 litri aspirat), noul 911 R reușește să atingă 0-100 km/h în doar 3.7 secunde. Atracția principală a mașinii nu este însă reprezentată de cifrele legate de performanțe, care oricum se află la un nivel superior pe versiunile GT3 sau GT3 RS, ci de apariția unei cutii manuale care își propune să readucă plăcerea de a conduce în rândurile clienților care-și doreau acest lucru.
Fotografii oficiale și informații legate de noul Porsche 911 R puteți vedea AICI.
Cealaltă mare premieră a Salonului de la Geneva nu a fost de fapt o premieră pentru Automarket, pentru că am reușit să facem cunoștință cu mașina cu câteva zile înainte ca ea să fie prezentată în fața jurnaliștilor.
Este vorba de noul 718 Boxster, model care schimbă complet paradigma tehnică în gamă prin adopția unei familii noi de motoare turbo. Despre noul 718 Boxster am scris mai multe într-un material exclusiv realizat în Franța săptămâna trecută, deci nu ne vom mai apleca prea mult asupra subiectului. Cert e că mașina adusă la stand, un Boxster S colorat în nuanța Lava Orange, este a naibii de atractivă.
Comentarii (1)