Am ajuns dis de dimineaţă la standul Dacia. În afară de un fotograf cocoţat pe o scară, care încerca să prindă atmosfera de la înălţime, jurnaliştii nu s-au prea înghesuit. Nici nu prea aveau de ce, având în vedere că producătorul român a rezervat mari surprize pentru ediţia aceasta a Salonului Auto de la Geneva.
Vedeta a fost un Duster vopsit în culoarea Tourmaline Brown. este o nouă nuanţă de caroserie, care vine la pachet cu şi un un nou set de jante şi se evidenţiază prin badge-uri dedicate versiunii şi prin faptul că geamurile electrice fată, închiderea centralizată şi conexiunile Bluetooth şi USB sunt elemente standard. Duster-ul este denumit Essential şi va fi vândut ca o ediţie specială pe mai multe pieţe din Europa.
Am apreciat însă uniforma în caare a fost îmbrăcată gamă de la Mioveni. Un albastru Blue Cosmos, specific gamei Stepway, regăsită chiar şi la nivelul lui Duster. De altfel, SUV-ul românesc a fost în centrul atenţiei, fiind plasat în cele mai importante zone ale standului.
Tot in centrul atentiei a fost si un Duster argintiu, poziţionat în faţa unui ecran gigant, pe care se proiectau imagini sugestive pentru spiritul de aventură al modelului de la Mioveni.
Am descoperit şi o disecţie a motorului pe benzină 0.9 TCe, asociat unei transmisii robotizate R-Link.
Ne-am fi aşteptat însă la o disecţie a motorului diesel de 90 de cai alături de cutia automată robotizata. Asta pentru că această asociere reprezintă a doua premieră de la standul Dacia. Aşadar, clienţii vor putea comanda şi un diesel cu transmisie robotizată.Aruncând un ochi la listele de echipare şi la preţurile exemplarelor expuse, am aflat că un elveţian trebuie să plătească peste 20.000 de franci pentru SUV-ul românesc în versiunea diesel de 110 cai putere şi nivelul de echipare Prestige.
Comentarii (3)