Ediţia din acest an a Salonului Auto de la Geneva i-a găsit pe cei de la BMW concentraţi pe clienţii săi din segmentul superior. Asta pentru că în centrul atenţiei au fost două versiuni noi şi extrem de importante ale modelului BMW Seria 7.
Decişi să folosească toate gloanţele împotriva rivalului de moarte, Mercedes S-Klasse, cei de la BMW au expus versiunea hibridă a navei amiral, adică versiunea 740Le, disponibilă, după cum o sugerează şi numele, în varianta cu ampatament mărit.
A doua versiune prezentată în premieră mondială la Geneva a fost 760Li xDrive, adică cel mai puternic Seria 7 produs vreodată. A fost aşezat lângă un clasic 750Li pentru a sugera evoluţia generaţiilor. Chiar dacă ştiam deja toate detaliile versiunii, salonul ne-a rezervat câteva surprize. BMW a corectat în bine performanţele modelului. Aşadar, acesta reuşeşte să dezvolte 610 cai putere, nu 600 aşa cum fusese anunţat iniţial. În plus, acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în doar 3.7 secunde, timp întâlnit în segmentul supercarurilor.
Trecem de la un motor V12 la ansamblul hibrid instalat pe BMW i8.
Supercarul germanilor a fost expus într-o versiune specială, denumită Protonic Red. Din păcate, amplasarea unei prize uriaşe chiar în faţa maşinii, a ştirbit din potenţialul de expunere al modelului care s-a dovedit o adevărată pată de culoare mulţumită nuanţei roşii a caroseriei.
Hmm da. Sunt sigur ca vor aparea destule in urmatorii 3 ani. Snobi sunt destui care sa le frece prin oras !