Bugatti Chiron a fost, fără îndoiala, vedeta Salonului Auto de la Geneva. Și era normal să se întâmple așa. Așteptat încă de anul trecut, când Bugatti a început să anunțe noul hipercar printr-o serie de teasere, urmașul lui Veyron oferă performanțe de vis și un design care nu are cum să te lase indiferent.
E greu să-ți faci loc printre jurnaliștii și alți gură-cască strânși în jurul gardului din sticlă care înconjoară standul Bugatti. Fiind o mașină rară care costă undeva între două și trei milioane de euro, în funcție de cât de mult vrei s-o configurezi, accesul lângă ea este restricționat chiar și reprezentanilor media. Cu toate acestea, există excepții, iar un cadru clar în care Chiron poate fi admirat în toată splendoarea sa este îndeajuns de rar încât să conteze.
Iar mașina este în sine spectaculoasă. Pare mai mare decât Veyron, iar singurul lucru care lipsește la stand este demonstrația efectivă a celor 1500 de cai și 1600 Nm dezvoltați de motorul W16 de sub capotă. Așteptăm testele oficiale și vom vedea cum stă.
Mai multe fotografii oficiale și informații tehnice despre noul Bugatti Chiron puteți citi AICI.
Mult mai interesant e Koenigsegg Regera. In ciuda faptului ca e hibrid cu 2 motoare electrice si acumulatori, cantareste cu jumatate de tona mai putin decat Veyron FL.
Voi si titlurile voastre...
hai sa fim seriosi
@Miticule, pai ce ai zis e valabil si pentru tine.
Si normal ca voi comenta, asta faci si tu, doar suntem pe un forum. :))
hai sa fim seriosi