Toyota
Principala premieră ce a putut fi admirată la standul Toyota a fost a doua generaţie a modelului mini, Aygo. Este al treilea frate din tripleta de modele construită împreună cu francezii de la PSA, dar de data aceasta tripleţii nu mai sunt identici. Fiecare are propria sa personalitate, iar Toyota pare să fi luat caimacul printr-un nou Aygo ce poate fi personalizat după bunul plac al viitorul proprietar.
Honda
Japonezii de la Honda au atras vizitatorii ca albinele la miere expunând conceptul noului Honda Civic Type-R. Deşi are titlul de concept, ceea ce am putut vedea pe standul Honda este foarte aproape de modelul de serie.
Mazda
Mazda a uimit aducând la Geneva conceptul Hazumi. Trebuie să ne uităm bine la el pentru că de aici se va inspira viitoarea generaţie a modelului Mazda2. Hazumi arată excelent şi nu ne-ar deranja ca modelul să ajungă chiar în această formă în producţia de serie.
Suzuki
Suzuki nu a avut prea multe noutăţi, vedeta lor fiind noul Celerio.
Da, are un nume cam ciudat, dar este noul Suzuki de clasă mini. Înlocuieşte spartanul model Alto şi arată suficient de decent pentru a atrage clienţii interesaţi de această clasă.Subaru
Subaru a avut un profil destul de discret la această ediţie a Salonului Auto de la Geneva. Au adus un nou concept Viziv, diferit de cel expus până acum. În plus, Subaru a expus şi noul WRX STI, un automobil care încă ne face să visăm.
MITSUBISHI
Nici o noutate la standul Mitsubishi pentru că Outlander PHEV era deja cunoscut, doar o serie lungă de concepte desprinşi parcă dintr-un film cu Transformers.
Nissan
Cel mai activ constructor japonez la Geneva a fost Nissan. Japonezii au adus Juke facelift, ciudat-ul crossover primind un mic refresh pentru a îi prelungi succesul comercial. Alături de Juke facelift a venit şi Juke Nismo facelift, dar şi foarte puternicul Nissan GT-R Nismo.
Comentarii (0)