Nissan a reușit să creeze o atmoseferă foarte plăcută în standul său ornat în alb de la Salonul Auto de la Geneva. La jumătatea zilei, conferința Nissan a strâns suficientă lume pentru ca să nu mai încapă nimeni în fața standului. Iar pentru prezentarea premierei, Nissan a adus pe scenă o parte din lucrătorii de la uzina din Sunderland, acolo unde se asamblează noul Note.
Note este un model de la care Nissan are așteptări mari, el urmând să intre în luptă directă cu concurența extrem de puternică din segmentul B european. La o primă privire, noul Note este mult mai atractiv față de modelul pe care îl înlocuiește. Deși a păstrat silueta de monovolum mic, Note este acum un automobil de clasă mică complet. Și vrea o felie din piața dominată acum de modele ca Ford Fiesta, Volkswagen Polo sau Opel Corsa. Pentru a-și face loc vine cu o serie de dotări inovative pentru acest segment, cum ar fi Safety Shield, un pachet complet de sisteme pentru securitate, ce include inclusiv Around View Monitor, o dotare specifică modelelor Nissan ce folosește patru camere pentru a simula vederea de sus a automobilului.
Detalii complete despre noul model de segment B produs de Nissan și un set oficial de fotografii găsiți AICI.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Echipa Automarket se află în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă prezintă live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Tocmai asta e schimbarea. Nissan a remodelat Note şi vechiul monovolum de segment B se transformă într-un hatchback de segment B care se ia la harţă cu Fiesta, Polo şi celelalte nume din segment. Nissan are acum trei modele în clasa subcompactă (Micra - low end, entry level - Note - hatch şi Juke - crossover) şi fiecare are rivalii săi bine definiţi.
Ce sa-ti povestesc ! Ok, am inteles esti fan VAG. Dar acum o sa-ti spun un adevar care o sa doara.
Diferenta care conteaza e ca pe fiecare segment Nissan are modele cu personalitate diferita. Desi pe VAG nu deranjeaza, Nissan considera ca politica papusilor Matrioska e absolut jignitoare pentru clientii sai. Si bine face!
Luand in calcul ca Nissan nu-i o marca europeana, ci una japoneza, eu zic ca nivelul de popularitate e mare si in continua crestere. Au dovedit ca pot scoate masini bune ce devin hituri instant. Qashqai, Juke sau X-Trail stau marturie. Leaf 100% electric, e deasemenea cea mai vanduta masina de genul ei in lume.