GENEVA 2012 LIVE: Volvo V40 încălzește atmosfera între compactele premium
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce acum câțiva ani avea soarta pusă sub semnul întrebării, Volvo renaște frumos. Iar la Salonul de la Geneva am avut ocazia de a vedea unul dintre modelele care are rolul de a duce mai departe povestea frumoasă a brandului suedez.
Volvo V40 a fost botezat mult timp, în perioada fotografiilor spion, V30. Era normal: modelului compact a fost privit ca fratele cu cinci uși a lui C30. Numele final al mașinii suedeze a fost însă V40. Lansat la același salon în care Audi a lansat noul A3, iar Mercedes noul A-Klasse, Volvo are avantajul de a fi privit ca un challenger în această ecuație, iar un eventual succes de piață ar aduce un avans de imagine important pentru Volvo.
Foarte interesante și motorizările noului V40. Pe benzină vorbim de cinci motoare care merg de la 150 CP (T3 1.6) până la o versiune foarte interesantă T5 de 2.5 litri și 254 de cai putere. Iubitorii dieselului se vor putea baza pe trei motoare care urcă pe o plajă de la 115 CP la 177 CP.
Acesta din urmă promite 8.3 secunde pentru 0-100 km/h și un consum de doar 4.5 litri/100 km.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din GENEVA 2012
-
Editia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. (23.03)
-
Tunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. (19.03)
-
Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. (11.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
On topic - Daca vrem sa comentam noile aparitii din acest segment, macar sa o facem obiectiv.
La design exterior: mari plusuri pentru Mercedes Clasa A si Volvo V40, fata de BMW Seria 1 si Audi A3.
La interior: Mercedes, BMW si Volvo(la egalitate) iar la urma Audi.
Daca am omis ceva, am facut-o intentionat!
as zice ca, la capitoul interior, ordinea este A>1>3>V40 ... dar asta este parere personala bazata pe hidosenia aia alba din dreptul schimbatorului de viteze ... WTF le-a venit celor de la volvo ?
Nu stiu cum reusesc suedezii sa prelucreze Diesel-ul, nefiind maestrii mondiali in domeniu, dar cert este ca, atat in cazul lui Volvo, cat si al lui SAAB cu TTiD, le ies niste caracteristici exceptionale in combinatie: putere destul de mare, consum foarte suplu si emisii poluante dintre cele mai minuscule.
Nu discut de Seria 1, A3 sau A Klasse, dar, in mod sigur, acest model mi-ar sari imediat in ochi pe strada...adica m-as incumeta si eu la o tura de verificare :) Mai pe scurt: V40 = originalitate pe toate feţele. Cred ca @LauCalin radiaza de fericire. Nu ca n-ar avea de ce...
Mi-ar fi placut ca Geely sa oferteze SAAB-ul (fara sa-si lase subsidiara Volvo sa ceara "parts", of...), nu Youngman, dar asta e, mucles :)
Cum spunea cineva mai sus.. BMW seria 1 arată cum arată, A-class arată și el foarte, foarte bine, Audi A3 nu are absolut nimic nou ( părerea mea ). Dintre toate cu siguranță aș alege Volvoul, preț/calitate mult mai bun, părerea mea, și este 'altceva', nu consacratele bmw/audi/merc.
Toate cele bune!
Oricum curand com vedea asa frumuseti si cu emblema Saab.
Dar de ce nu bravo chinezilor pt investitia facuta ca acuma au cateva zeci de mii de locuri de munca care produc piese si pt Volvo.
Adica nu poti vb de nimica din ce nu ai?
Mai gandeste un pic cand faci asa afirmatii.
Chiar daca parte din design este suedez masina tot din componente chinezesti este asamblata si nu este mimica rau in asta atata timp cat esti sincer.
Unul ipocrit se lauda cu masina "Suedeza" care de fapt nu are nici 10% din ea facut in Suedia.
Cat despre visul lui cuantic ......... or sa faca gainile oua mai mari in caroseria de Saab.
ma bucur ca aceasta masina si acest model nu poate fi trecut cu vederea de necunoscatori, caci cunoscatorii nu stiu cum sa puna banii la ciorap ca sa o achizitioneze!
adevarul e ca e frumoasa si calitatea e suedeza, poate sa zica cine ce o vrea! nu sunt prosti chinezii, ei cu ajutorul volvo, vor reusi sa vanda si geely in curand pe pietele importante ale lumii. nu o sa gasiti piesa de volvo fabricata in china prea curand, garantat. stati linistiti ca au negociat suedezii.
BRAVO VOLVO !!!
@jkh - dar tu din ce specie esti? Extraterestru sau iti este rusine de numele dat de parinti? Uite aici Volvo de 2 bani: http://ventura.craigslist.org/search/cto?query=volvo&srchType=T&minAsk=&maxAsk=
@Mircea - De 29 de ani sunt prin lumea larga si ce spui tu este foarte adevarat. Sau a fost pt ca Volvo era masina Suedeza cu ceva renume dar era falimentara deoarece costa mai mult sa o fabrice decat o putea vinde si de aceea a ajuns la chinezi. Acuma are o noua sansa si garantat ca 80% din componente sunt Made In China. Dar privind Volvo de 20 de ani am observat ca fiabilitatea nu se poate compara cu reclama facuta de ei.
@gabi - suge o acadea si uita-te a poze cu masini.
@CLAU$ - De acord cu tine. Este frumoasa si are un interior de calitate si multe jucarii electronice si atractive clientilor. Dar asa este si i-phone sau computerul la care scrii si tot Made in China sunt.
@Fane Pe tine te deranjeaza enorm adevarul. Dar ..... nu esti singurul asa ca .... te iert. Uite aici informati":
http://www.alibaba.com/countrysearch/CN/original-volvo-parts.html
Eu te-am rugat sa te uiti la un dealer Volvo ce scrie pe componente, nu sa-mi trimiti link cu ce gasesti tu pe net pe site-uri gen alibaba..... Probabil ca de acolo cumperi tu piese pentru jucariile tale.
Insa nici nu ma asteptam la tine sa pricepi ceva, de asta te lasam sa aberezi in continuare.
Hai mergi tu la un magazin auto si cere o piesa de Volvo facuta in Suedia si vezi daca are. Sau merg eu si iti citesc de pe cutia piesei Made in China.
De fapt am fost sa iau una pt Dodge Dakota si mi-au dat una chinezeasca si le-am spus ca nu cumpar asa ceva de sa suparat managerul si am plecat la NAPA unde am gasit una Made in USA cu $3 mai mult la pret.
Asta nu inseamna ca piesele chinezesti sunt toate proaste.
Se pare ca tu nu prea mai pricepi nici limba romana si
pentru tine mai bine desenez decat sa-ti explic.
Un dealer Volvo are la intrare un panou (albastru) pe care scrie Volvo cu alb.
Pentru tine se pare ca site-uri gen Alibaba SNC, Scufita Rosie SA
si Pinochiu SRL sunt dealeri Volvo.
Nu e adevarat, de la astia poti tu cumpara piese chinezesti care se potrivesc la unele masini, insa nu sunt ORIGINALE.
De aia cand te duci sa faci o revizie la dealer te costa dublu fata de alte service-uri de la coltul blocului.
Deci dupa ce te duci la un dealer Volvo DIN EUROPA, poti reveni cu pareri despre piesele Volvo.
Pana atunci ar fi bine sa-i asculti pe altii care au fost si au vazut.
Cam asta e diferenta intre Volvo si altii, ca unii aleg masini de la Gigel SRL si au pretentii sa mearga ca un Volvo si sa fie la fel de fiabile.
Ce spun eu e ca Dealeri Volvo nu au alta optiune de a cumpara piese decat Made In China ca doar ei detin aceasta marca si nu sunt fraieri de loc.
Si calitatea pieselor chinezesti este superioara ca doar este prima lor marca cu renume la ei in buzunar.
Sa mergi tu la dealerul Volvo din romania, daca exista, si sa te uiti la piesele din stockul lor si sa vi sa povestesti.
Asta daca esti om onest.
Daca vrei sa te faci de ciocolata in continuare, poti suna la unul din numerele de telefon ale dealerilor din Romania (vezi ca sunt vreo 10 dealeri si poti sa-i incerci pe toti) si sa ceri SPECIAL pentru tine o piesa de Volvo facuta in China, ca ei nu au asa ceva din cate mi-au spus. Dar pentru tine o vor fabrica special, numai ca trebuie sa dai comanda exact de ce vrei. Deci in urma discutiilor te putem declara cu totii un super cunoscator in ale masinilor. Oricum daca esti plecat din Romania dupa cum afirmi, ai facut un mare bine tarii noastre ca i-a crescut nivelul mediu al inteligentei :)) Esti super tare omule, tine-o tot asa. Lumea are nevoie de penibili ca tine, ca sa avem si noi de ce ne mai amuza =))
Dar banuiala mea este ca nu esti sigur si nici onest si dai si tu cu aburi in public pt ati hrani orgoliul un pic.
http://www.caradvice.com.au/51568/volvo-cars-%E2%80%93-made-in-china/
http://www.volvoforums.org.uk/archive/index.php/t-112461.html
Dar de ce trebuie sa ma duc eu cu cineva ? De ce iti e tie greu sa suni sau sa te duci personal la dealer direct ca sa te convingi ? Sau poate poti pune direct un prieten sa se intereseze pentru tine, daca tu nu gasesti dealerul.
Am vazut cateva Volvo si m-am uitat si ce scrie pe componentele lor, altfel nu scriam ca sunt facute in Suedia, Germania, Franta. Deci nu are rost sa pierd timpul pe la dealeri iarasi. Eu nu scriu doar de dragul de a scrie, ca tine.
Volvo nu sunt masini pentru tine. Uita-le, ca nu sunt bune pentru tine.
Eu conduc MBZ de 20+ de ani.
Ca eu sa merg la un dealer recomandat de tine ar trebui sa fac .... 11000 km ca sa descopar ca pe cutiile de piese scrie Made in China.
Eu ti-am oferit oportunitatea de a deveni o persoana sincera dar ....... incep sa banuiesc ca esti unul din speculanti auto din romania si plin de abureala.
Iti este teama de adevar.
Si cand eu ma duc la dealer si vad ca pe piese nu scrie Made in China, dar tu vrei ca eu sa vad asta, inseamna ca ai probleme mari.
Bucura-te de Mercedesurile tale si de piesele chinezesti pe care le iei pentru ele.
Pai tu pe piese te-ai uitat?
Pe cutie Fane nu pe piese.
Pe cutie citeste.
Sau la tine vin piesele la varsat?
Eu iau piese la bucata, nu la KG ca tine de pe site-urile pe care le prezinti. Tu probabil te-ai obisnuit sa te imbraci de la SH si crezi ca merge la fel cu piesele de masini. Ai cumva firma de dezmembrari auto ? Sau colectionezi fier vechi ?
Daca eu iti ambalez o muratura intr-o cutie de ciocolata, tu ce crezi ca este ? Desigur ca ciocolata, ca la tine ambalajul conteaza =))
Probabil ca tu si montezi cutiile pe masina in loc de piese.
Sa inteleg ca tu mergi pe strada cu o cutie ? Ti-ai inmatriculat-o ? Ce marca ti-au scris pentru ea ? Ai gasit un semn de Mercedes pe undeva, l-ai lipit pe cutia ta si ai scris cumva pe ea si "Made in Germany" ?
Vezi ca daca nu scrie pe cutie "Made in Germany" nu e de calitate.
Deci daca tu nu ai vazut o piesa de masina in viata ta, vezi ca scrie si pe piesa unde e produsa, nu numai pe cutie. Iar cand te duci la dealer, vezi o masina expusa, nu vezi o cutie in care se presupune a fi o masina. Deci te poti uita ce scrie pe bloc motor, pe geamuri, faruri, caroserie, sistem de ridicat haionul, baterie si multe altele.
Cand gasesti dealerul ne anunti si pe noi :) Suntem curiosi cam cat iti ia sa localizezi unul. GPS tot de pe site-ul lui Alibaba si cei 40 de hoti vrei sa-ti iei ? Pai de asta nu gasesti tu dealerul. Ca te uiti aiurea.
Pe cutie Faneeeeee, pe cutie trebuie sa scrie unde e facuta. Scrie Box "Made in China", dar unii nu inteleg ca doar cutia e fabricata in China si nu piesa in sine.
Vezi ca daca pierzi cutia de la Volvo, pierzi si garantia.
Asa i s-a intamplat lui AndreiRN si acum plange.
Noile reguli la "AndreiRN & Alibaba SRL": masinile vor fi prezentate in cutie, nu aveti voie sa desfaceti cutia si nici sa faceti test drive.
Mai Andrei, daca specificai clar de la inceput ca tu vrei macheta de Volvo (scara 1:16) si pe cutie scrie "made in China" toti erau de acord cu tine.
Au aparut si mascarici dar fac si ei glume cu lacrimi in ochii.
Si ca sa pun si eu paie pe foc mentionez ca piesele de schimb cumparate de mine au garantie pe viata si cum am 3 MBZ de 8 ani tot iau piese gratis.
Cand vezi ca se stinge focul ala din sufletul tau, poti sa mai pui si niste cutii pe el, ca sa tina mai mult.
Buni tare astia care dau garantie pe viata la piese. Cred ca urmatoarea masina o sa fie un Mercedes, asta cand va fi apreciat in Germania mai mult decat alte marci japoneze sau suedeze. Pana atunci o sa ma chinui cu masini care nu au garantie pe viata. Daca ar fi asa de buni, am vedea pe strazi numai Mercedes-uri, dar mai au de invatat de la altii (japonezi si suedezi) ce inseamna masina fiabila.
O ofera atat la franele de Dodge cat si la cele de la Mercedes si nu odata am fost cu placutele uzate si mi-a dat altele noi gratis.
La fel si cu alternatorul.
Da, unele masini japoneze sunt foarte fiabile (corolla) dar masinile suedeze .......... nu mai exista asa ceva, au disparut complet acum 10 - 15 ani parca si au fost inlocuite cu masini chinezesti.