Genesis, brand-ul premium lansat sub umbrela Hyundai, a prezentat SUV-ul GV70 la finalul anului trecut. Acum, cu ocazia Salonului Auto de la Guangzhou (China), constructorul asiatic a lansat oficial versiunea electrică a acestuia: Electrified GV70.
Din punct de vedere estetic, este greu să distingi cele două versiuni. Cel din urmă are o grilă ușor revizuită, care ascunde priza de încărcare, terminațiile sistemului de evacuare lipsesc, iar la interior au fost utilizate materiale prietenoase cu mediul înconjurător.
Tot aici avem padele pentru ajustarea nivelului de regenerare a energiei pierdute la frânare, dar și un buton de Boost montat pe volan.
Noul Genesis Electrified GV70 este echipat cu două motoare electrice, care dezvoltă împreună 217 CP și 350 Nm. Cu modul Boost activat, puterea urcă la 490 CP și 700 Nm cuplu. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 4.5 secunde.
Capacitatea bateriei este necunoscută, dar SUV-ul are tehnologie de încărcare la 800 V.
Când este conectat la o priză de 350 kW, repriza 10% - 80% durează doar 18 minute. Autonomia anunțată de producător este de până la 400 de kilometri (standardul coreean)Genesis a echipat mașina și cu sistemul Vehicle to Load, care permite alimentarea cu energie electrică a diferitelor aparate electrocasnice.
via Genesis
Ăăă, pardon, din reflex... am gresit articolul!
Tehnologia a avansat super rapid si avanseaza, asa ca nu te speria.
Dieselul e in coma, il mai sustin firmele care au investit mult si inca vor sa recupereze din investitii, dar vor plati amenzi pentru mediu, deci e doar o chestiune de timp.
Si nu inteleg care e problema? Majoritatea se plang ca marea problema e timpul mare de incarcare si autonomia. Acum cand se gasesc solutii, nu prea vrea lumea?
Deci pardon, ce vreti de fapt?
Iar instalaţiile dacă sunt certificate şi sunt, funcţionează foarte bine.
Oricum, pentru unii, deja nu viitorul dar prezentul este electric