Salonul Auto de la Detroit marchează lansarea oficială a brandului de lux Genenis de către Hyundai, prin prezentarea primului model din gamă. Genesis G90 este un sedan de lux bazat pe Hyundai Equus care impresionează însă printr-un ampatament mai lung.
De altfel, exteriorul împrumută numeroase elemente de design de la predecesorul său, însă schimbările apar în special la interior, care inspiră luxul. Deloc surprinzător, aici regăsim un ecran touch cu diagonală de 12.3 inch, cu ajutorul căruia şoferul şi pasagerii pot controla aproape toate funcţiile maşinile. Nici pasagerii din spate nu au fost uitaţi, întrucât aceştia se pot delecta pe ecranele duale de 9.2 inch. Sistemul de sunet este furnizat de Lexicon şi are 17 boxe, dar şi un subwoofer de 10 inch.
Genesis G90 va fi oferit în numai două versiuni de motorizare. Prima beneficiază de un motor V6 biturbo de 3.3 litri care generează 365 CP la 6.000 de rpm, în timp ce a doua mizează pe puterea de 420 CP oferită de un motor aspirat V8 de 5 litri. În standard, cutia de viteze este automată în 8 trepte, iar noul model beneficiază de tracţiune spate, însă există şi opţiune cu tracţiune integrală.Printre tehnologiile de siguranţă incluse se numără detecţia pietonilor, alerte de trafic, Rear Cross-traffic Alert şi Lane Keep Assist. G90 este primul dintre cele cinci modele Genesis care vor fi lansate în următorii cinci ani.
Cel puţin pentru moment, G90 va fi comercializat doar în Statele Unite, China, Rusia şi Orientul Mijlociu, acolo unde se va lupta cu modele precum BMW Seria 7, Audi A8 sau Mercedes Clasa S.
Via Genesis
mowgli are dreptate. E o amestecatura de BMW Mercedes si Audi. Pacat ca AM nu a postat interiorul mai detaliat. Dar gasesti pe net sa vezi ca in spate ai aceleasi monitoare pe tetiere ca la noul seria 7 si aceeasi cotiera. Identic 100%.
Nu zic ca masian nu e buna. E misto....dar nu o sa bata in veci un seria 7 sau un S !
@Scorpionul.negru, ai dreptate . Eu ma uit la roti, si observ ca si alea sunt copiate dupa Seria 7.Adica sunt rotunde la fel ca la Logan :)))))
Cat despre model. Nu e cazul sa mai comentez, e clar ca se afla peste concurenta germana si japoneza in acest moment. In primul rand ca beneficiaza de cea mai buna izolare fonica din acest segment ( gratie geamurilor dublu-acustice si circa 45kg de antifon, atat la usi, stalpi, podea, cat si plafon, portbagaj, si compartiment motor ). In al doilea rand , ofera cel mai ridicat nivel de siguranta din segment. In al treilea rand ofera cea mai inalta rigiditate torsionala din acest segment, cu 38% mai mult decat noul Seria 7 si W222. In al patrulea rand este singura din segment care beneficiaza de sistem autonom pt autostrazi ( asta ca tot se lauda Volvo la o stire cu al sau S90 ) . Si in al saselea rand o spun ca ''ne fan'' Hyundai -Kia .
La noi mai mult de i40 cu un motor slabut de 1.7 diesel nu o sa vedem prea curand. Macar un 2.0 de 184cp pe care il au montat pe suv-uri... era alta poveste.
Dar asa sa te lupti cu cei care ofera deja 2.0d cu peste 170cp si tu cu doar 136 e cam aiurea.
Trebuie sa fi orb sa nu vezi ca are grila de Audi, spate de S class si interior de BWW !
Chiar ca...bai dar astia chiar au copiat cate ceva de la fiecare :))
Asta ca sa fie pe gustul tuturor.
Ceasul ala de pa bord, parca l-am mai vazut undeva. Chrysler a fost cel care le-a pus pentru prima data. Acum le gasim la Ciorollele de lux si la superlimuzinele coreene. Misto!
esti tare haios sa spui ca struto-camila asta are sisteme de siguranta mai bune decat volvo, pana si un S60, model destul de batran, are mai multe sisteme de siguranta decat nava amiral a coreenilor.
@Mitica Blajinul,
Chiar ca ! Iar eu volanul si rotile le-am mai vazut ''undeva'' . Parca obiectul mobil unde le-am vazut se numea ''masina'' . Ce ciudat ..... Posibil ''Copy-paste'' deci...... BULLSHIT ! Retards...
@Scorpionul.negru,
Chiar ca ...... Trabuie sa fi chiar orb sa nu vezi ca G90 si-au permis sa ''copieze'' triada . Probabil dupa ce au observat ca ''granzii germani'' le-au copiat segmentul SAC ( Sport Activity Coupe ) de la fratele lor de origine SSang Yong Actyon :))))))))
Buna asta cu jungla :)))