Reprezentanții Genesis, divizia de lux a sud-coreenilor de la Hyundai, au confirmat recent că, începând cu vara acestui an, vor comercializa mașini pe piața din Europa. Pentru început, modelele asiatice vor fi disponibile în Germania, Marea Britanie și Elveția.
Acum, Genesis publică primele imagini și informații cu primul său break, un model dezvoltat special pentru publicul european. Numele său este G70 Shooting Brake și se anunță un rival serios pentru modele precum BMW Seria 3 Touring, Mercedes-Benz Clasa C T-Modell și Audi A4 Avant.
Din punct de vedere estetic, G70 Shooting Brake este aproape identic cu modelul G70 sedan, pe baza căruia este de astfel și dezvoltat. Singura diferență este, desigur, partea din spate specifică unui break. Din această cauză, stopurile și spoilerul au trebuit adaptate.
Dimensiunile au rămas neschimbate, comparativ cu versiunea sedan. Genesis G70 Shooting Brake are o lungime de 4.685 de milimetri, o lățime de 1.850 mm, 1.400 mm sunt trecuți în dreptul înălțimii, iar ampatamentul este de 2.835 milimetri.
Potrivit constructorului asiatic, volumul portbagajului este cu 40% mai mare decât a versiunii sedan, iar bancheta se poate rabata în raport 40:20:40 pentru a face loc bagajelor mai voluminoase.
Interiorul este și el neschimbat.
Regăsim aici volanul cu trei spițe, instrumentarul de bord cu ecran de 8 inch și sistemul multimedia cu display de 10.25 inch. Opțional, clienții pot opta pentru un plafon panoramic, Head-up Display, scaune față ventilate sau un instrumentar de bord cu ecran de 12.3 inch, printre altele.Genesis nu a dat detalii despre motorizările noului G70 Shooting Brake, dar cel mai probabil vor fi preluate de la versiunea sedan. După cum se poate observa, mașina din imagini este echipată cu un motor de 2.0 litri turbo, care dezvoltă 252 de cai putere.
Rămâne de văzut dacă producătorul asiatic va oferi și unitatea de 3.3 litri, pe benzină, sau agregatul de 2.2 litri diesel.
via Genesis
De asta romanii nu isi iau masini noi, asteapta sa faca cate 500000 km germanii cu ele ca sa se aseze plasticele si apoi le iau ei cu 88000 km reali :))
Baieti, nu va mai luati de masinile germane ca nu va pricepeti. Exista masini germane si altele (in mintea romanului limitat) :))
Dupa KIA Stinger acum apare si acest Genesis si indica faptul ca sunt pusi pe fapte mari. Liniile exterioare amintesc de vechea generatie MB E-Klass in timp ce interiorul e inconfundabil Coreean. Probabil vor veni si cu un pachet tehnologic foarte bogat de sisteme active si pasive de siguranta, pentru care la triada teutona se platesc bani grei.
Daca reusesc sa schimbe perceptia publicului tinta si sa rupa asocierea cu brandurile de volum din care isi au originile, vor avea clar succes.
Pana atunci mie mi-au starnit interesul :)
Interiorul e facut asa, la spectacol, pentru poze. La orice masina premium, ba chiar si la multe de volum, poti face configuratii si combinatii de culori de nu-ti vine a crede. Iar ca design interior propriu-zis, nimic special, francezii sunt mult mai originali, de exemplu.
Pe scurt, nu mi-as lua asa ceva.
kia stinger e ca si mort, in curand il elimina din gama, iar genesis prevad ca va avea acelasi "succes" in europa ca infiniti, adica la sfertul sfertului lui lexus, care e si el aproape invizibil
pe afara un fel de mertz versiune veche in spate si ford, volvo in fata.
Probabil e caltiativa si construita bine insa nu are ceva al ei, pare o copie, o chinezarie
Interiorul e un pic overkill... dupa parerea mea. Designul exterior e frumos si e din alt film fata de ce vezi in Europa. Ceea ce e foarte bine! Concurenta e buna pentru noi, consumatorii.
Daca o iei cu 5-10k mai ieftina si-ti ofera 5 ani garantie fara alte costuri suplimentare, poate te mai gandesti.
Legat de KIA Stinger(vb cineva mai sus), 7 ani garantie pentru o masina de 370CP inseamna ceva. Nu are pedigree-ul necesar, dar ofera alte avantaje.
Bine ca au venit, competitia nu aduce nimic rau.
Citisem o stire din SUA despre V90 si exact asta se spunea, daca vrei exclusivitate, ceva diferit de restul, iei o masina deosebita. Restul masinilor sunt comune, le vezi la fiecare colt de strada.
https://www.slashgear.com/for-exclusivity-forget-supercars-think-volvo-18669271/
Nu conteaza numarul de vanzari, conteaza sa iti placa. Sunt unii care importa modele de peste mari si tari doar pentru ca le place.
Eu cu siguranta as alege asa ceva decat triada germana.
Și nu trebuie să-mi dai vreo replică, fiindcă mi-o adresez eu însumi: jos comunismul :)
În altă dezordine de idei, cică Volvo şi-a deschis filială în Malaysia în urmă cu 55 de ani. Deci cu destul timp înainte ca capitaliştii (pardon de cacofonie!) germani să se lase tentaţi în bloc de mirajul economic(os) galben.
Ce poţi să conchizi decât: autentici occidentali (şi) nordicii ăştia.
https://www.thedrive.com/news/27874/porsche-fined-599-million-for-its-role-in-volkswagen-dieselgate-scandal
Nu prea sunt sustinatorul mafiei si coruptilor.
Sa va luati voi masini germane, ca vi se adreseaza si potrivesc.
Apropo, iată o întrebare de 1000 de puncte (în mod normal, aş socoti-o de Gâgă) care te vizează direct: cum de pretinde Volvo să fie percepută drept rivală a Triadei germane, din moment ce nu deţine şi nici nu intenţionează să conceapă…Segmentul F? Cum adică? Nu catadicseşti să ieşi pe interval cu “clasa regină”, dar vrei să fii în aceeaşi tabără cu nemţoaicele “premium” ?!
Eu, unul, trag concluzia rezonabilă că pe suedezi îi sperie costurile aferente cercetării, producerii şi dezvoltării F-ului. D.p.d.v. calitativ, nu mă îndoiesc că Volvo se situează peste principalele mărci de volum (VW, Škoda, Opel, Ford, Renault, Peugeot, Citroën, Toyota), dar în niciun caz nu se cere pusă în balanţă cu Triada – de fapt, presupun că nici cu japele de profil (Lexus, Infiniti, Acura) n-are şanse de a se măsura, aşijderea cu Genesis. Ba poate că şi Cadillac sau Lincoln ar stârni mai multe senzaţii.
Pur şi simplu marca scandinavă se scaldă între două ape, vorba aceea. Dar na! conduci Volvo în rromanika şi cică treci drept exclusivist sau, hm, “cunoscător” într-ale automobilului.
Să-ţi mărturisesc la modul cel mai just, de regulă eu “monitorizez” pe stradă mai multe Volvo-uri decât Alfe. Mai mult, XC90 constituie o panoramă atât de familiară pentru ochii mei. Şi, iarăşi, asta-i tot ce poate Volvo în materie de SUV?! Păi apare valvârtej câte un Lincoln Navigator (mai ales cel din generaţia a treia pre-refresh), de rămâi tâmpit o zi întreagă (inclusiv “din cauza” interiorului rasat).
Deci, cum rămâne cu criteriul/caracterul acela aparte?