- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Generaţia 2013 a lui Nissan GT-R ar putea primi încă 30 CP
Nici macar nu ai specificat de care Porsche este vorba
"Daca e Nissan, GT-R sa fie!" :)
Motor V10 V8 V6, Biturbo B6, Biturbo
Hubraum 5204 cm³ 7011 cm³ 3799 cm³ 3800 cm3
kW (PS) bei 1/min 412 (560)/8000 377 (512)/6300 390 (530)/6400 390 (530)/6250–6750
Nm bei 1/min 540/6500 637/4800 612/3200–6000 700/2100–4250
Antriebsart Allrad Hinterrad Allrad Allrad
Getriebe 6-Gang sequenziell 6-Gang manuell 6-Gang-Doppelkupplung 7-Gang-Doppelkupplung
0–100 km/h 4,1 s 4,3 s 3,3 s 3,1 s
Leergewicht 1573 kg 1459 kg 1783 kg 1574 kg
Höchstgeschwindigkeit 320 km/h 320 km/h 315 km/h 315 km/h
Preis in Euro 193.000 92.500 92.000 173.241
1. Pretul audiului r8 v10 porneste de la 154.000 tva inclus. audi.ro configurator! Iar porsche turbo s 187.000 Asta asa ca sa iti dovedesc ca nu ai dreptate ca oricum nu are relevanta.
2. Mai zicea cineva ca unu are v10 altu v6.... dar mai sunt doua turbine in joc.
3. Aia cu daca vrei lux iti iei altceva e aruncata la misto... ca asa zic si eu daca vrei sport iti iei ATOM sai Radical sau Caparo nu ?
4. Daca si R8 este jeg, nu stiu ce masini ai tu in garaj "prietene"
5. Gtr este o racheta, conceputa pentru a bate orice circuit, nu pt a fi rafinata, eleganta, luxoasa e.t.c
Audi R8 are alt public tinta. Cat despre porsche, cine stie cum arata un porsche, cine a mers si a stat in porsche o sa dea in plus chiar si 70.000 de euro ca sa aiba unul.
Sa nu se intealeaga ca am ceva gu gtrul, imi place la nebunie, insa prea multi pietoni isi dau cu parearea ca niste piloti profesionisti... vorbesc de secunde pe circuit scoase de piloti profesionisti si dau verdicte radicale cand nici macar nu au vazut live aceste masini.
Apropo, masinilea astea 90% din timp o sa stea pe sosea, nu pe circuit, deci sutimile si secundele alea cu care va bateti in piept sunt IRELEVANTE.
Va rog, opriti acest concurs de-a cine are maciuca mai mare...
Ah..am uitat, la voi daca nu zic CA E CEL MAI TARE RUPE TOT RESTU SUNT RAHAT nu e bine...
Explica mi si mie te rog... daca performanta primeaza...dece sunt mult mai putine gtr uri decat R8 turi, chiar si v8 sau m3 uri, sau 911, nici macar turbo... ? toate astea sunt pe la 100.000 + - .... iarasi liderul cui ??? nissan nu o sa ia nici o data din clientii porsche lambo sau ferrari...
Bai oameni buni, departati-va un pic de monitor si priviti imaginea in ansamblu...
Stiu si eu dece se cumpara ce se cumpara, dar ii raspundeam omului care a zis ca performanta dicteaza...
STIU si eu ca GTR este cea mai buna masina sport in raport calitate / pret.
DAR ! nu pot sa fiu atat de dobitoc sa zic ca R8 este un jeg, sau za zic ca ala are si a luat altceva decat gtr e snob fitos sau necunoscator...Sunt MULT mai multi factori decizionali la achizitia unei masini deacat "cat baga cat costa"
@io
Apropo de cunoscatori, ia ziceti-mi cine are mai mult pedigree sportiv porsche sau nissan ? Ia zi mi ce e mai placut de condus un 911 gt3 RS sau un GTR ?
@ antevorbitorul meu
Plimbarile au fost din pacate prea scurte din pacate, la volanul unui boxter din 2006 un drum de 5-6 km doar, si ca pasager intr un 997 banal cabrio bucuresti snagov bucuresti....sublim.
Se vede ca s-a terminat scoala si au luat pustanii vacanta...
Am mai zis odată. Asta nu-i maşină, e rollercoaster.
Fiind pasager senzaţiile parcă sunt şi mai acute, pentru că nu ai controlul şi eşti obişnut cu o maşină normală.
După prima frână, am ţinut tot timpul piciorul înfipt în podea.
Este o maşină uimitoare, din toate punctele de vedere.
Ca amator de jocuri pe calculator, dacă ar fi să aleg între Ferrari şi GT-R aş alege GT-R.
Nu pentru că ar fi mai performantă sau mai rafinată, ci din contră.
Pur şi simplu pare că au construit-o să o conducă jucătorii de Test Driver Unlimited sau NFS (primele serii), după ce cresc, se maturizează şi pot să-şi permită o maşină sport, aşa cum au visat ei că trebuie să fie în realitate.
La bordul ei ori ţi se face rău şi-ţi vine să verşi (cum au păţit alţi pasageri) ori simţi un gol în stomac şi o exaltare dată de adrenalină, care te face să zâmbeşti de încântare şi la 10 minute după ce te-ai dat jos din ea.
Dacă aş compara Ferrari cu un iMac, GT-R-ul poate fi comparat cu Allienware.
iMac-ul (sau alte produse Apple) sunt frumoase, scumpe, la modă, rapide pentru aplicaţiile dezvoltate, uşor de folosit de oricine dar cu toate asta elitist, un obiect dorit de toţi, dar deţinut de puţini.
Allienware este pentru cunoscători. Pentru 1337. Punct.
Si la prima parte sunt de acord insa mentionez ca soferul nu s-a dat in stamba cu masina, un mers chill de duminica. Insa felul in care vibra masina, materialele, calitatea pozitia la 10 cm de asfalt...astea m-au emotionat. Poate o sa zici ca e la fel si in gtr, parerea mea este ca nu...nu mai argumentez ca o sa zica scolarii ca ma laud. sunt diferente mai ales la nivel de emotie.
Numai bine.
In anii '90 cand arabii plini de bani au vrut o supersportiva care sa reziste conditiilor aspre din zona lor, ce crezi ca au ales? Ai ghicit: Nissan Skyline GT-R
Te mai rog sa nu scoti din context ce zic eu ca dai in penibilul cancanurilor de azi. Cat despre experianta mea, sunt convins ca inca nu am acumulat nici 10 % din ce inseamna domeniul auto, insa am mai multa decat altii care se plimba cu metroul.... "wink"
Te invit sa citezi unde am zis eu ca r8 face gtr ?!
Chiar vreau sa vad cum "te repeti" nu stiu cum "se" poate repeta un om, cel mult poate repeta.
Cat despre tentativele tale freudiene cu frustrarile...nu inteleg ce vrei sa spui...sunt frustrat ca iau scolarii vacanta ?!?!?! mda sa zicem... tu stii.
@IO
:) Ia cauta tu frumos si vezi cine ce masini a facut, ca masina se conduce nu denumirea...
Skyline e din 57, ca LIMUZINA. Primul skyline de curse ( o adaptare ) a fost facut in 64 si a fost facut ca sa bata porsche 904 in competitii...nu a reusit, desi s-a apropiat la un moment dat pana la locul 2.
Dupa care pauza iar... abia prin 70 a incaput sa castige curse mai importante...ma rog nu stau sa scriu toate istoria, ideea e ca abia prin anii 80 au inceput sa scoata Skylineurile pe care le stim noi astazi si care au facut legende.
Intre timp porsche a inceput din 1948 cu masinile SPORT cu epicul 356. Si daca stau sa enumar ce victorii a avut de atunci pana azi nu imi ajung 2 zile de scris....
Arabii cumparau nissan skyline pentru ca era mult mai accesibil la ora aia, acel model fiind construit in fabrici din africa de sud. Nici nu cred ca aveau cum sa cumpere europene, sau oricum mult mai greu.
Deci te rog, stiu ca ambele au legendele lor dar nu mi spune ca porsche nu a fost tatal lor ca ani de a randul Porsche a fost etalonul. Si din ce zic specialistii, se pare ca cel putin la capitolul sasiu inca este.
Am si eu o rugamine, ca nu o sa mai stau sa raspund la toti aiuritii, CITI ATENTI UN POST INAINTE SA COMENTATI ! Si nu mai aberati doar de dragul de a avea ultimul cuvant.
PS: 70% din romanai sunt din mediul rural, iar din restul 30 % jumate sunt tiganizati si manelizati...asadar un vot negativ din partea majoritatii este un motiv de mandrie...mai ales ca pe acest site din pacate au inceput sa vorbeasca doar pustani fara buletin.
Majoritatea l-a votat si pe marinar si uite unde suntem...
PS2:
PS: Faza cu R8-ul nu era pentru tine...nu erai tu bagat in discutie cand am vb despre R8 dar esti prea prost sa iti dai seama!
PS: Faza cu R8-ul nu era pentru tine...nu erai tu bagat in discutie cand am vb despre R8 dar esti prea prost sa iti dai seama!
PS: Faza cu R8-ul nu era pentru tine...nu erai tu bagat in discutie cand am vb despre R8 dar esti prea "destept" sa iti dai seama!
Iar in legatura cu marinarul noi nu putem vota ca nu avem nici mcar buletin, dar tu sigur ai votat cu Vadim sau Jiji?!
important este ca am stiut ca mananci cacat si am venit cu argumente. Si nu am stat cateva ore sa ma documentez...5 minute, atat iti trebuia si tie. Sau tu ai cumva impresia ca eu stau lipit de monitor la ori ce ora gata sa le raspund tuturor frustratilor in timp real...
Tu ai raspuns, foarte matur de altfel in 3 posturi cretine in care doar ma ataci pentru ca ai ramas fara argumente... bravo, neandertalii ar fi mandri de tine.
Voturi nu dau deloc nici + nici - ca nu le vad rostul iar nickul este o ironie la adresa oamenilor care se bazeaza pe personaje fictive sa le rezolve problemele.
Si te rog nu ma mai ataca, ca sunt frustrat ca nu stiu sa conduc ca nu stiu ce ca nu stiu cum...habar nu ai cine sunt si ce fac.
Ca asa pot sa zic si eu de tine ca esti impotent sarac lipit, tigan nespalat si ca eu sunt unul din tatii tai...vezi ce usor este sa arunci vorbe ?
Un lucru este cert insa, rautatea si agresivitatea si lipsa cu care scrii denota clar imaturitate frustrare si multa prostie. Dar e OK, e dovedit psihologic, stii ce face maimuta cand nu mai are argumente si vede ca e altu mai destept ? Sare la atac.
Congrats little monkey.
@mario
Culca-te la loc...mai ai cativa anisori pana sa vezi cum e cu masinile astea mari fara telecomanda.
Nu mai intru in polemici ca nu am cu cine...imi pare rau ca am coborat la nivelul tau pana acuma..asa ca din partea mea "topic inchis", si mai gandeste-te si tu oare de ce te contrazice toata lumea....probabil pt ca ai dreptate :)))