General Motors vrea profit în Europa în 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chris Liddell, şeful departamentului financiar de la GM, a declarat că filiala europeană a concernului american trebuie să obţină profit în Europa în 2011. Aceasta este una dintre problemele nerezolvate nici cu insolvenţa pe care au cerut-o în 2009 în Statele Unite ale Americii. Obiectivul principal este de a ajunge "pe zero" cu balanţa dintre cheltuieli şi încasări, dar la nivel intern se caută profitul cu orice preţ. În primele trei sferturi ale anului financiar 2010, Opel a pierdut 1.3 miliarde de dolari.
Opel este o ramură dificilă a celor de la GM Europe, americanii având deja o tentativă eşuată de a vinde marca din Ruesselsheim. În urma vânzării nereuşite, cei de la GM au încercat tot ce se putea pentru a obţine profitabilitatea acestei mărci. Speranţa nu a murit pentru marca din Ruesselsheim, iar platformele sale au ajuns să se vândă în continuare atât în SUA, cât şi pe piaţa din China – vorbim aici de modelul Insignia, care se vinde sub sigla Buick atât în Statele Unite ale Americii, cât şi în China.
Pe lângă întoarcerea mărcii Opel la profit, cei de la General Motors trebuie să găsească o strategie optimă pentru convieţuirea alături de Chevrolet. Deşi Chevrolet se descurcă bine în Europa, marca americanilor a fost acuzată în repetate rânduri de canibalizarea vânzărilor Opel, în special atunci când vorbim de modele identice la preţuri diferite.
GM vrea să schimbe acest lucru fără a afecta vânzările celor două mărci."Nu există nicio diferentă între clienţii Chevrolet şi clienţii Opel. Dacă aduci doi clienţi într-un showroom, iar unul vrea să cumpere un Opel şi celălalt doreşte un Chevrolet, nu îi pot diferenţia. Singurul lucru cert pe care îl pot spune este că persoanele care au cumpărat modele Opel până acum vor cumpăra tot Opel, iar cei care şi-au cumpărat un Chevrolet vor cumpăra tot un Chevrolet", a declarat Andy Higgins pentru Automarket. Răspunsul de mai sus a venit în contextul în care GM va vinde acelaşi model sub două mărci, la preţuri diferite – Chevrolet Volt şi Opel Ampera – existând deja o diferenţă semnificativă între preţul anunţat pentru Volt în Europa şi preţul lui Ampera.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Comentarii (1)