"Fiind o companie auto de nivel global, GM are nevoie de o prezență puternică în Europa - în termeni de design și dezvoltare, precum și în procesul de producție și vânzări", a declarat Dan Akerson, Președinte și CEO General Motors.
Planul de restructurare al mărcii Opel se bazează şi pe colaborarea cu PSA Peugeot-Citroen, în compania cărora vor dezvolta tehnologii, motorizări şi chiar modele noi, acestea urmând să împartă platforme şi să fie construite pe aceleaşi linii de producţie, reuşind să reducă costurile de dezvoltare şi producţie atât pentru PSA Peugeot-Citroen, cât şi pentru ramura germană a General Motors. Odată cu acestă investiţie, cei de la Opel au dezvelit o bucată din Zidul Berlinului, care va fi plasată în faţa Adam Opel Haus, pe Friedrich-Lutzmann-Ring, pentru a simboliza cultura corporativă a mărcii germane .Via Opel
Si doar la talmes-balmes-ul cu PSA va ganditi......Oricum, daca veti frana avantul lui Chevrolet & Cadillac in favoarea tinerii in viata, cu perfuzii, a muribundului, pana la a ajunge sa va luati de guler cu Triada, o sa va rontaie cu tot cu tenisi Toyota (plus Lexus) si Hyundai (plus Kia), fix in Europa, daca tot va este draga.
Cel putin in viziunea mea, GM "beneficiaza" de cel mai dezastruos management din lume in privinta companiilor mari, cu renume, indiferent de domeniul de activitate! Acum inca nu se vad rezultatele care sa dea de gandit, dar latul valoric se tot strange......pana intr-o zi, cand ori te prezinti la raport cu niste lideri performanti dupa toate normele interpretabile, ori apuca-te sa iei flexul ad labam, fara sa mai pregeti, si sa dezmembrezi tot ce-ai construit cu migala si pasiune pana atunci, ca tot acolo s-ar ajunge, mai devreme sau mai tarziu......Si stiti de ce? Fiindca economia globalista nu este sentimentala, in sensul ca nu cunoaste mila sau compasiunea!
Lumea nu stie sau nu vrea sa accepte ca astazi marea parte din tehnologia GM vine de la Russelsheim, asta fiind una din cauzele pt care Opel este dpdv contabil pe pierdere, cum bine zicea odata @mip (parca el) deoarece costurile cu R&D sunt doar in dreptul lui Opel AG, insa beneficiile sunt diseminate la nivelul intregului grup GM.
Mai repede se poate pune eticheta de "canapea" unor japoneze (ex. Toyota) sau coreene, decat unui produs de la GM, GM care a
evoluat mult dupa falimentul din 2009, iar asiaticii abia acum au ajuns ca si conceptie a produsului la nivelul lui GM de dinainte de 2009, cand GM recunosc ca mai facea si "canapele".