În ultima perioadă, mai mulți producători majori au inițiat campanii de rechemare din cauza airbag-urilor defecte. În cele mai multe cazuri, aceste campanii au vizat compania japoneză Takata, unul dintre cei mai mari producători de airbag-uri din lume.
Acum, General Motors tocmai a fost nevoit să inițieze o asemenea campanie tot din cauza unor defecțiuni la airbag-uri. Campania vizează SUV-uri produse de Chevrolet, Buick, GMC între 2014 și 2017 și vândute în Statele Unite. De această dată, Takata nu este implicată, ci o companie americană, ARC Automotive. Potrivit organismului de siguranță NHTSA, mașinile vizate pot avea dispozitivele de umflare ale airbag-urilor defecte. Aceste dispozitive sunt produse de firma precizată mai sus.
În total, campania vizează 994.763 de mașini, cele mai multe fiind produse de Chevrolet. Raportul NHTSA arată că, în cazul unui impact, dispozitivul de umflare a airbag-ului s-ar putea rupe și există riscul ca mai multe bucăți metalice să rănească șoferul și ceilalți ocupanți.
Din păcate, ca urmare a unei astfel de defecțiuni, 7 persoane au fost rănite, iar alte două persoane au decedat. Cercetările asupra acestei probleme au fost demarate încă din 2015, însă abia acum a fost inițiată această campanie.Rezolvarea problemei constă în înlocuirea dispozitivului de umflare. Însă, trebuie menționat că, la scurt timp după ce GM a inițiat campania de rechemare pentru SUV-urile sale, NHTSA a propus ca un recall general să fie inițiat pentru 67 de milioane de airbag-uri defecte cu piese produse de ARC Automotive.
via Motor1
Comentarii (1)