Cei mai mulți producători de automobile se pregătesc să pășească spre epoca electrică. Asta înseamnă o gamă exclusivă de modele cu zero emisii, iar majoritatea numelor mari din industria auto vor renunța la motoarele termice.
Există, însă, și companii care nu vor renunța la aceste motoare prea curând. Printre acestea se numără General Motors, gigantul american care deține mărci ca Chevrolet, Cadillac și GMC. Potrivit declarațiilor făcute de Mark Reuss, președintele grupului american, General Motors va păstra motoarele clasice chiar și după ce își va pune la punct planul de electrificare a mărcilor.
Este foarte probabil ca motoarele termice să rămână în dotarea camionetelor produse de Chevrolet și de GMC, marca specializată în vehicule utilitare. De asemenea, propulsoarele clasice vor fi disponibile în continuare și la modele de dimensiuni medii și mari, așa după cum a declarat Reuss.
Câștigurile rezultate din vânzările de modele noi cu motoare termice vor fi investite în dezvoltarea viitoarelor modele electrice. Președintele gigantului american a mai adăugat că rezultatele din urma acestor investiții vor fi văzute abia din 2025.
General Motors dorește să livreze nu mai puțin de 400.000 de vehicule electrice în America de Nord până la finele lui 2024 și până la un milion de mașini cu zero emisii până la jumătatea deceniului.
via Motor1
Daca un Spring facut in China costa cat un pick-up hibrid Ford Maverik facut in Mexic, e clara treaba cu electrificarea.
Revenind la Tesle, zicea ca vin oamenii, se uita, mângâie ecranul si-si iau benzinare. Tesle sub 3 ani cu maxim 30.000 de km si la jumate de preț, nu se caută… O sa treacă si valul cu model Y in Europa si mai vedem. In a 2-a jumate a lui 2022 s-au livrat si încă se livrează ce s-a comandat chiar si anul trecut. O sa aflam ce poate piața din Europa in maxim 6 luni. In China zero subvenții de la anul (adică o luna jumate), Tesla caută soluții “la export”. Acțiunile Tesla in 6 luni de la 380 la 170… BMW de la 100 la 83, Mercedes de la 75 la 61.
Musk mai are 14% din Tesla… cum așa dacă-i viitorul??? În curând aflam ca el de fapt se ocupa cu altceva, duce turiști in spațiu…
De ce crezi tu ca si-a luat Musk Twitter?… de ce n-a mai făcut 5 fabrici si sa rupă tot? Sa producă electrice la 15.000 USD si cu autonomie se 500 km (reali).
Posibil sa-si fi dat si el seama ca nu se poate… ce zici?