Esential
3.5 | milioane de dolari au costat 30 de secunde de publicitate în cadrul finalei Super Bowl. |
3.5 | milioane de dolari au costat 30 de secunde de publicitate în cadrul finalei Super Bowl. |
După ce a anunţat că va sista investiţiile în publicitate pe reţeaua de socializare Facebook, General Motors a anunţat o nouă măsură de reducere a costurilor. Gigantul din Detroit, cel mai mare de pe piaţa din SUA în materie de vânzări şi al treilea investitor în publicitatea americană, a anunţat oficial astăzi că nu va mai cumpăra spaţiu publicitar în cadrul meciului Super Bowl de anul viitor, cel mai vizionat eveniment sportiv din lume, după finala Champions League.
Joel Ewanick, directorul departamentului de marketing GM, a declarat: "Înţelegem audienţa mare a unui eveniment de talia Super Bowl, dar cu o creştere continuă a preţului, pur şi simplu nu putem justifica cheltuiala."
Anul acesta, preţul unei reclame de 30 de secunde în timpul meciului de fotbal american a costat 3.5 milioane de dolari. Pentru anul viitor, se estimează că el va urca la 4 milioane, o sumă astronomică, dacă ne gândim că în 2001, 30 de secunde de reclamă costau "doar" 2.2 milioane de dolari.
Deşi a anunţat că nu se va mai promova pe Facebook şi nici la Super Bowl, GM a ţinut să precizeze că bugetul său pentru publicitate este asemănător cu cel de anul trecut.
Un purtător de cuvânt al americnailor a declarat că bugetul nu se reduce şi că se încearcă doar o maximizare a eficienţei."Cheltuielile noastre vor rămâne asemănătoare cu cele de anul trecut. Continuăm să ne reevaluăm cheltuielile, dar vom păstra o prezenţă puternică în toate mediile de comunicare", a concluzionat oficialul GM.
via l carscoop
Comentarii (1)