În urmă cu aproximativ 5 ani, General Motors vindea marca Opel către grupul PSA (în prezent Stellantis) și, teoretic, ieșea de pe piața europeană. Teoretic, pentru că GM încă vinde pe anumite piețe din Europa modelul Chevrolet Corvette și Cadillac.
Potrivit CEO-ului companiei, Mary Barra, General Motors ar putea reveni în Europa, dar cu un portofoliul format în totalitate din modele cu zero emisii. Strategia gigantului american este ca până în 2030 să devină o marcă pur electrică.
"În urmă cu aproximativ 5 ani am vândut marca Opel către ceea ce este astăzi Stellantis [...] Dar analizăm oportunitatea pe care o avem acum, deoarece putem reveni în Europa ca o marcă pur electrică. Aștept cu nerăbdare asta," a declarat ea.
Această revenire este susținută și de vicepreședintele General Motors America, Mahmoud Samara. Până atunci, însă, America de Nord și China rămân cele mai importante piețe pentru GM.
via Motor1
Comentarii (0)