General Motors a avut parte de al doilea an în care vânzările sale au crescut. În 2014, grupul american a vândut 9.924.880 de unități, ceea ce semnifică o creștere de 2 procente față de anul 2013. În Statele Unite ale Americii, vânzările au crescut cu 6%, mărcile din cadrul GM livrând aproape 3.5 milioane de unități. General Motors își menține astfel o cotă de piață de 17%. Americanii preferă în continuare automobilele de tip SUV și pick-up acestea însumând 1 milion de unități.
După Statele Unite, a doua piață importantă pentru General Motors este China. GM a vândut peste 3.5 milioane de automobile pe piața chineză, vânzările crescând cu 12% față de 2013. În China, General Motors este prezent cu mărci ca Chevrolet, Cadillac, Buick, Wuling și Baojun.
Dintre toate mărcile grupului, Chevrolet este singurul brand care a raportat o scădere a vânzărilor (-4%), iar acest lucru se datorează ieșirii de pe piața europeană. În schimb, marca premium Cadillac și-a mărit vânzările cu 5%, mai ales succesului înregistrat în China unde 73.500 de automobile au fost vândute în 2014. Buick a vândut 1.2 milioane de exemplare, o creștere de 13 procente față de anul anterior. În Europa, Opel/Vauxhall a livrat 1.1 milioane de automobile, cel mai bun rezultat obținut de GM în Europa din 2011.
Ne-am nascut ieri si am intrat pe AM sa ni se para ciudat de ce GM trebuie sa vanda "cu toptanul"
PS replica la primul tau comentariu imi apartine, in loc sa ma semnez am scris @inexorabil.
PS2. primul loc cred ca este doar o chestiune de imagine dar fara valoare concreta. Nici americanii, nici chinezii, nici europenii nu cred ca dau 2 bani cine e pe I loc. Ma indoiesc, de ex, ca atunci cand iti alegi masina iei in calcul pozitia marcii in topul celor mai buni vanzatori.
“Mulţi dintre noi nu AU trecut”…aşa trebuia să scrii. Acordul...Hai, o virgulă scăpată în locul nepotrivit este neglijabilă, dar ce te faci cu două, una după alta?! Evident că nu-ţi place faptul că te corectez. Atunci n-o mai face nici tu invers, bine?
@ioan, care adevăr? De exemplu, VW se chinuieşte de atâta timp pe piaţă cu Phaeton (uitaţi-vă la caracterizările făcute de reputatele reviste The Economist şi Top Gear), pe care îl etichetează ca “premium”, dar se ambiţionează să-l fabrice în continuare, ba încă pregătind o generaţie “complet nouă” pentru 2016. Cum să nu te întrebi logic: dacă Phaeton ar fi fost conceput iniţial ca un model de bază sau dacă VAG ar fi fost o firmă de mică anvergură, atunci oare ar mai fi fost menţinut în cărţi ani după ani cu asemenea rezultate anemice sau ar fi fost retras la primul semn de slăbiciune? Dacă eşti un “mastodont”, atunci îţi permiţi anumite riscuri sau poate chiar să le prelungeşti. În definitiv, le asiguri pâinea angajaţilor (inclusiv celor din sectorul de marketing), care n-au nicio vină că un anumit obiect(iv) al muncii lor nu măguleşte graficul dumnezeiesc al vânzărilor.
Nu mai contestaţi doar de dragul de a “da peste bot” – sportul naţional. De obicei, cel mai deştept se crede acela căruia i se pare că l-a “închis ca la fazan” pe seamănul pe care îl antipatizează. Atâta ură zace în unii…Cine se miră că lumea va pieri?
restu'.....
Daca vrei sa exprimi idei fara sa ai parte de replici, sfatul meu este sa iti faci doua adrese de e-mail si sa le transmiti de pe una pe alta. In felul asta ne-ai scuti si pe noi de manifestarile de geniu isteric pe care le ai de fiecare data cand un biet muritor nu-i de acord cu tine. Prin urmare, nu-i mai acuza pe altii de ura in timp ce tu arunci cu laturi in oricine de contrazice! Cat despre "argumente", ce si cine iti da dreptul sa te consideri detinatorul adevarului absolut ?!
Ultima oara ai sarit de tartita in sus pentru ca, in umila-mi incultura, am cutezat sa ma adresez unei somitati neantelese ca tine folosind apelativul "bre". Tu, in schimb, imparti insulte in stanga si-n dreapta oricui intelege sa nu-ti agreeze punctele de vedere si te dai cult si civilizat!
Prin urmare, daca singurul scop al acestor comentarii pe care le postezi, nu este acela de iti autosatisface orgoliul atunci cand tu insuti le recitesti, ori de a te da rotund in fata neamurilor mai in varsta ca "te dau" astia la televizor, lasa-ti frustrarile de-o parte si asuma-ti riscul ca unul sau altul sa nu haleasca (da, stiu ca ai sa ma trimiti din nou la piata ca urmare a utilizarii acestui termen, dar sa stii ca in piete, uneori, gasesti oameni mult mai ancorati in real decat parelologii ca tine) intelepciunea in fata careia cei mai mari ganditori ai lumii ar pali de invidie!
din fundu' gradinii a lansat-o iepurashu'.
Ştiţi ceva? M-am săturat de voi până în gât şi încă un cap! Acum să vă aduc la cunoştinţă surpriza pe care v-am pregătit-o: o s-o las foarte moale! Voi intra şi eu pe AM când şi când, iar de scris…voi aplica “tactica pipetei”, zgârcindu-mă teribil la "compuneri"---când mă voi îndura să scrijelesc tastatura, mă voi concentra pe platitudini conjuncturale, de genul “Frumoasă maşină!”, “Bravo, Marchionne!”, “Aşteptăm facelift-ul” etc. Cât despre ripostat…nici vorbă! Albie de porci să mă faceţi, că nu voi mişca un deget…Am tot “ameninţat” că, de silă, de nevoie, îmi voi revizui din temelii atitudinea, deci este timpul pentru îndeplinirea obiectivului. Atunci va fi interesant de văzut cine va mai urla la bec. Cu cât voi tăcea mai acut, cu atât voi vorbi mai tare “în substrat”…Şi nu cumva să vă referiţi atunci la “vechiul inexorabil”, fiindcă “ţinerea de minte a răului” constituie un păcat foarte grav pentru optica ortodoxă, un fel de “cancer duhovnicesc”. Pe de altă parte, unii se vor crede “intuitivi” şi vor conchide în mod sentenţios: “Lupul îşi schimbă părul, dar năravul ba”…Păi nu va mai fi niciun nărav. Mă cuminţesc şi io, bătrâneţile mele, deci predau managementul “show-ului”…Legiunii. Semnaţi de primire!