Geely și BYD sunt doi dintre cei mai mari și cunoscuți producători chinezi de automobile. Acum, cei doi giganți și-au setat un nou obiectiv: care lansează primul un model plug-in hybrid cu autonomie totală de 2.000 de kilometri.
Părintele Volvo, adică Geely, susține că acest model va fi construit pe o tehnologie deja existentă. Mai exact, sistemul de propulsie va fi bazat pe tehnologia utilizată în prezent de modelul Galaxy L6. Sedanul are un motor de 1.5 litri, pe benzină, unități electrice și o baterie de 19.1 kWh.
În total, oferă 363 de cai putere și are o autonomie pur electrică de 124 de kilometri. Mulțumită unui rezervor de benzină de 192 de litri, sedanul Galaxy L6 poate acoperi până la 1.370 de kilometri, în ciclul chinezesc CLTC.
La fel, și BYD susține că tehnologia există deja și că viitorul model plug-in hybrid cu autonomie impresionantă ar putea debuta în 2025. În prezent, modelul său cu cea mai mare autonomie este Song Plus DM-i, care poate acoperi 1.151 kilometri cu rezervorul de benzină și bateria pline.
via Carscoops
Nu era că hibridele sunt pentru distanțe scurte și din când în când ceva escapade? La un BEV, autonomia este un punct esențial, dar ce sens are o asemenea autonomie pe partea de ICE?… alimentarea durează 5 minute? Doar să “cari” 150 de kile de combustibil plus partea hibridă… care în cazul acesta este o inepție totală.
In ce priveste autonomia de 2000km, o poti obtine cu orice diesel cu motor si rezervor decent.
"Decat" doo egzemple:
https://www.automarket.ro/stiri/record-de-consum-cu-un-peugeot-208-16-bluehdi-20-litri-la-suta-62379.html
https://www.automarket.ro/stiri/honda-civic-tourer-a-stabilit-un-record-mondial-de-consum-doar-28-63999.html
Inca putin si il depasesti si pe Sheriff in vrajeala.
de parca insa ar avea vreo relevanta autonomiile astea exprimate in mii de km