Geely investeşte 11 miliarde de dolari în tehnologie, cercetare şi dezvoltare pentru Volvo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Veşti bune pentru Volvo şi pentru fanii mărcii suedeze. Li Shufu, preşedintele companiei chineze Geely, proprietarul Volvo, a declarat într-un interviu acordat publicaţiei germane Wirtschaft Woche că marca suedeză va primi o injecţie financiară de 11 miliarde de dolari în următoarea perioadă, scopul final fiind acela de a afişa vânzări duble pentru Volvo în următorii 10 ani.
Cele 11 miliarde de dolari vor fi investite în special în China, acolo unde Volvo îşi va deschide o uzină nouă şi centre noi de Cercetare şi Dezvoltare. Evident, restul lumii va beneficia la rândul său de aportul noilor tehnologii dezvoltate de centrele asiatice ale mărcii, acestea urmând să facă parte din dotările tuturor modelelor vândute de marca suedeză la nivel mondial.
Conform declaraţiilor lui Li Shufu, investiţia are în vedere creşterea de patru ori a vânzărilor Volvo în China în următorii trei ani, Volvo urmând să crească de la 50.000 de maşini vândute în cursul anului trecut la nu mai puţin de 200.000 de maşini vândute în 2014.
via | Autoblog | Wirtschaft Woche
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Economic
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
-
Mai mulți producători chinezi se vor concentra să vândă mai multe mașini cu motoare hibride în Uniunea Europeană. Cu această mutare, chinezii vor să evite noile taxe vamale pentru mașinile electrice venite din această țară. (05.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Noul DS N°8: etalonul mărcii franceze este un SUV coupe electric cu autonomie de 750 km
- Noua Toyota Urban Cruiser: SUV compact electric cu până la 184 CP
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
- Prima imagine cu viitorul SUV de performanță electric Mercedes-AMG
Au capital si nu se grabesc.
Vor sa mentina marca Volvo un pic sub grupul premium dar sa dubleze productia si asta fa fi o challange.
Va veni si ziua cand vor pune mana si pe stampila SAAB dar la un pret mai redus si pt modele hibride sau electrice 100%.
Volvo, text text text text, plans to spend.
Ce ar obtine daca ar cumpara SAAB, care se afla cel mult la acelasi nivel tehnologic ca si Volvo ?
Vorba ceea, din doua babe batrane nu faci o fata frumoasa
Saab nu mai exista technologic aparte de GM de acum cativa ani.
Saab exista doar ca emblema mondial recunoscuta ca masina bizara si ff scumpa.
Chinezi au luat Volvo ca sa faca si ei un pas legal in lumea auto mondiala si a investi inseamna a nu plati impozit anual asa ca chiar daca ai pierderi este bine sa investesti.
Va fi un test mare pt chinezi urmatori 3 ani pt a demonstra publicului ca Volvo nu e chinezarie oarecare ci una care merita banii.
La inceput vor incarca masina cu tot felul de jucari electronice si colorate pt a atrage tineretul dar va mentine un pret ridicat.
In faza a doua vor produce un numar dublu si vor scadea pretul sa dea impresia de ieftenire.
Multi vor pune botul.
Guvernul Suedez sa trezit la realitate si le-a pus la vanzare.
Ford a cumparat Volvo si GM a luat in carca Saab.
Ford a facut ceva schimbari incercand sa faca firma profitabila dar fara succes.
Cand a venit criza bancara Ford a vandut Volvo la chinezi cu o pierdere enorma pe care au acoperito cetateni SUA.
Chinezi nu lucreaza in pierdere niciodata.
Se uita la proiecte cu termen lung dar in acelasi timp nu arunca banii pe fereastra.
Prin Volvo au pasit in randul jucatorilor auto legali ca ei de fapt produc o mare parte din componentele la VW, Audi, BMW, MBZ, Ford, GM, ........
Acum au ocazia sa produca ceva de calitate asamblat in Europa si cu technologie avansata.
Computerul la care mai toti scriem este Made in China.
Asta nu inseamna ca fac calitate proasta ci doar ca este Made in China si asamblat in Suedia.
Este adevarat ca de 20 de ani Volvo a tot facut reclama multa despre calitatea lor dar .......... cimitirele de masini sunt pline de Volvo de 10 - 15 ani si toti mecanici se bucura de profitul pe care Volvo le aduce.
Este mai mult poleiala decat realitatea.
Esti foarte amuzant si simpatic. Trebuie sa te lasam sa scrii stupizenii in continuare ca sa avem si noi cu ce ne amuza.
Stii de ce in Suedia mor cei mai putini oameni in accidente auto ? Pentru ca cimitirele auto sunt pline de Volvo desteptule. Si pentru ca au cei mai putini fraieri si cocalari la 100.000 locuitori.
1. Da, vrei poze? Amuzant este ca nu le lipseste nici macar o piesa. Putini sunt cei ce fac efortul de a repara un Volvo.
2. Am vazut si eu si tu si nu numai pe piese ci si pe ambalaj pt ca nu toate piesele au marcata originea. Doar ca eu sunt onest si tu nu.
3. Mersi. Ai ghicit cu simpatic vad.
4. Ma bucur ca pot aduce un zambet pe fatza cititorilor mei dar ma bucur si mai mult ca trezesc la unii neuroni adormiti sau atrofiati.
5. Am fost in Suedia de 2 ori si unul din motive este pt ca nu conduc asa de multi si apoi sunt foarte disciplinati si ordonati de fel. Foarte putine Volvo se vand in Suedia.
@cuantic
Volvo nu mai este firma Suedeza de cativa zeci de ani buni. In prag de faliment au luat-o americani sub protectie si in prag de criza au luato chinezi sa sparga si ei piata auto mondiala.
Suedezi sunt doar cu surubelnita.
Statistic vorbind in SUA se vand anual peste 50.000 de Volvo, iar a doua piata este Suedia tot cu peste 50.000 de Volvo, urmeaza UK, China, Germania si Belgia.
Tu te-ai dus in Suedia tot in vagauni ? Pai de asta nu vezi tu Volvo pe strazile lor mai Andrei.
Am trecut prin Suedia de vreo 6 ori si am vazut destule Volvo pe strazi.
Somn usor si inainte sa-ti mai dai cu parerea mai citeste, ca iar vorbesti prostii. Si daca vrei sa aburesti pe cineva du-te la gradinita ca aia mici te cred.
Avand in vedere ca esti detul de limitat ma opresc aici in discutiile cu tine. Oricum Volvo nu va vinde in functie de cum vrei tu si visezi, de asta in ultimii doi ani a avut crestere la vanzari. Ca sa compenseze masinile din cimitire. Uite aici viitoarele masini din cimitire: http://www.automarket.ro/stiri/atentie-la-ce-masina-sh-cumparati-germania-52-dintre-masinile-de-pe-43856.html
Cei mai tari germanii astia. Noroc ca exista romani care sa-i scape de jafuri.