Garantie pe viata pentru modelele Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chrysler a decis sa abordeze o noua solutie pentru a-si atrage clientii: garantia pe viata. Aceasta noua strategie de marketing este asteptata sa dea roade si sa aduca o crestere a vanzarilor pentru constructorul american. Vechea garantie era de 3 ani sau 48.000 de km, o valoare mica avand in vedere oferta actuala a marilor importatori de pe piata romaneasca.
Botezata Lifetime Powertrain Waranty, garantia se aplica pentru majoritatea modelelor Dodge, Jeep si Chrysler cumparate dupa data de 26 iulie. Acest nou tip de garantie pe viata presupune ca proprietarul nu va trebui sa plateasca eventualele costuri pentru repararea masinii cat timp respecta regulile contractului incheiat cu constructorul american.
Garantia este valabila doar in cazul primului proprietar ea fiind anulata in momentul in care automobilul este revandut. Garantia se aplica pentru toate componentele trenului de rulare: motor, transmisie si sistem de antrenare. Pentru a asigura mentinerea garantiei proprietarul trebuie sa efectueze toate inspectiile tehnice la timp, inspectii pe care nu le va plati.
Inspectia va fi realizata de un specialist Chrysler la o perioada de cinci ani. Data limita pentru efectuarea este de 60 de zile de la data aniversarii celor cinci ani.Steven Landry, vicepresedintele executiv al grupului Chrysler, a declarat ca "garantia pe viata este o dovada a angajamentului Chrysler fata de calitatea trenului de rulare al oricarui model si fata de clientiibrand-ului. Este o asigurare pe termen lung ca grupul nostru produce masini fiabile, de calitate si durabile."
Inca nu se cunosc detalii despre pietele pe care Chrysler va introduce aceasta garantie pe viata a trenului de rulare dar este de asteptat ca aceasta sa fie disponibila si in Europa.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Marcile fiabile se vand si fara garantie, cele nefiabile nu.
Despre Chrysler am o parere buna; am vrut doar sa clarific niste detalii legate de mesajele de mai sus.
Adevarul e undeva la mijloc, masinile germane exceleaza din punct de vedere calitativ, tehnologic.
Cele japoneze ofera o fiabilitate sporita cu un cost redus.... (adica nu sunt asa de "touchy" si de confortabile; dar, probabil tocmai din cauza simplitatii, ofera o fiabilitate mai mare). A se vedea cazul VW-Skoda... in care skoda apare o masina mai fiabila decat vw. Intr-un fel e normal... din moment ce are de "tzashpe" ori mai multa electronica.
Masinile nemtesti sunt MULT sub calitatea dorita. Acum ca sunt independenti cei de la Chrysler ofera cea mai mare garantie si pot spune ca este o miscare fff buna.
Realitatea este ca putina lume tine aceeasi masina 10 ani sau mai mult. Statistica le spune ca nu or sa aiba multe probleme de reparat si deci merita.
Acopera toata plaja : viteza , fiabilitate ,comfort , etc.
Ori ai japoneza , ori.........mai incerci.
Foarte destept a fost gandita miscarea.
Generatia "Baby Boom" se apropie de pensionare si cu buzunarele pline se gandesc la o masina noua, luxoasa la care sa nu aiba probleme si cheltuieli si Chrysler le-a oferit produsul.
Cat despre masinile germane majoritatea sunt doar o groapa de bagat banii si la cativa ani de folosinta valoarea este la pamant.
In trecut am detinut si eu un SEBRING insa doar dupa o jumatate de an am renuntat in favoarea unei CORVETE.Nu imi vine nici acum sa cred ca o astfel de marca (CHRYSLER) destul de prestigioasa poate sa puna probleme majore asupra transmisiei,acesta a si fost motivul pe care l-am avut pentru vinzarea ei.Aceasta intamplare se petrecea in urma cu circa 8 ani ,ori pana in prezent cei de la CHRYSLER cred ca au mai schimbat cate ceva.(in bine)