Londra este unul dintre cele mai aglomerate orașe din lume. Prin urmare, găsirea unui loc de parcare poate fi un adevărat coșmar. Mai ales atunci când conduci o mașină extrem de scumpă. Iar astfel de apariții sunt extrem de comune în Londra.
Din nevoia de a adăposti aceste bijuterii pe patru roți a apărut un garaj secret, chiar în inima Londrei. Nimeni nu știe unde se află subteranul în care stau aliniate într-o ordine perfectă zeci de supercaruri cu prețuri astronomice.
Garajul se numește Windrush și este deținut de o companie care mai are un garaj asemănător ceva mai departe de Londra.
Tratamentul pe care supercarurile îl primesc aici este unul aparte. Fiecare chiriaș pe patru roți este trecut printr-o fază introductivă, care presupune fotografierea sa din orice unghi și notarea tuturor defectelor. Primește o notă și este parcată pe locul său de un valet.Interiorul primește un strat protector, anvelopele sunt umflate, iar bateria este conectată la un încărcător auxiliar pentru a rămâne în viață.
Unele mașini petrec foarte mult timp fără a fi mișcate, motiv pentru care bateria este verificată săptămânal, iar la 60 de zile mașina este trimisă la un atelier pentru un ciclu de rulare.Temperatura garajului este una constantă, de 15 grade, și fiecare mașină este acoperită cu aceeași husă.
Atunci când vor să se bucure de mașinile lor, proprietarii trebuie să anunțe. Mașinii i se face o inspecție, se verifică plata taxelor de drum și apoi i se livrează clientului. În prezent, 130 de supercaruri sau mașini clasice rare sunt parcate în misteriosul garaj londonez. În weekend, parcările încep să se golească, întrucât clienții (celebrități, câștigători la loterie, fotbaliști sau vedete internaționale) vin să le ridice pentru o plimbare.
Pe lista bjuteriilor ascunse în garajul Windrush se află un McLaren P1, două Porsche 918 Spyder și GT3RS, câteva Bugatti Veyron, mai multe Ferrari-uri, printre care și un La Ferrari, un 512 și un Dino 246 GT. Colecția Aston Martin include DB3, DB5 și DB6, există și câteva Bugatti-uri de dinainte de război, mai multe Rolls Royce și un Bentley 8 litri. Sunt și rarități precum Ford RS200, Peugeot 205 Turbo 16, Lancia Delta Integrale, Ford Capri 3.0S și un Mini Metro City.Cu asemenea bijuterii în garaj, taxa de întreținerea pare un adevărat chilipir pentru proprietari, care plătesc echivalentul a 550 de euro în fiecare lună.
Comentarii (4)