- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
General
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Garaj de vis gasit in Portugalia
La fel si cu masinile! Un Ferari 599 nici nu se compara cu astea vechi!
P.S. Afacerea secolului o va face imputitul de 'rege' Mihai daca ii va da statul roman 60 milioane de euro pe castel!
Constatati ca nu aveti acte de proprietate si asupra celor gasite in garaj.
Si acum incepi sa visezi, ce bine ari fi fost sa....
"Tocmai ati pus mana pe o adevarata comoara"
Frumos garaj.
de Constantin (03.02.2007, 10:56)
P.S. Afacerea secolului o va face imputitul de 'rege' Mihai daca ii va da statul roman 60 milioane de euro pe castel!"
Constantine, te-as impusca pentru o asa insulta la adresa Regelui daca te-as cunoaste. Probabil tu apreciezi mai mult Logan-ul captitalist sau Break-ul comunist. Asta si meriti pentru cum gandesti. Aceste bijuterii reprezinta trecutul, fara de care nu s-ar fi ajuns la nivlul unde suntem azi. Eu incerc de cativa ani sa imi aduc un Opel GT si nu imi permit datorita taxelor, taxe impuse de cei ce gandesc ca tine.
:)
"Eu incerc de cativa ani sa imi aduc un Opel GT si nu imi permit datorita taxelor, taxe impuse de cei ce gandesc ca tine."
te pot ajuta..s-a importat anul acesta un GT, un amic si-a luat anul trecut un GT, deci se poate ;) cauta-ma pe ID-ul meu(numele de mai sus)
pt Constantin..ori esti un pusti cam tembel de felu' tau, ori comunist, altfel nu-mi explic comentariile tale idioate...dar sunt destui care vor sa faca valuri..as..doar de-a "face" ;)
gasitorului "Comorii"..mult noroc in managementul ei :D:D mi-as dori si eu 10% din ce a gasit el..
Mie imi plac masinile vechi si scumpe in expozitii, dar nu m-as risca sa conduc o asemenea masina pe autostrada ...
P.P.S. Alex, daca tu chiar ai face moarte de om pentru un 'rege' pentru care nu mai conteaza deloc Romania ci doar modul in care s-o stoarca si mai mult de bani!
(Regele a plecat din Romania pe usa din dos dar cu vagoane de aur si alte lucruri foarte scumpe!)
Dar noi romanii se pare ca meritam jigodii din astea pentru ca nu ne-am priceput sa le eliminam!
"Cum nu vii tu Tepes Doamne..."
Hai sa nu ne injuram aici si sa pastram o linie constructiva in comentarii.
Pe subiect, daca se poate. Merci mult.
Mircea
pentru subiectul secundar:
domu Radu ai dreptate pana la un punct...
o intrebare: Nu conteaza cumva cum a fost dobandita averea/propietatea respectiva?
Nu ai ce face, a prezerva istoria nu e la indemana lor pt ca nu au invatat-o la scoala.
Avem cazuri mai grave cu demolari....
Chiar crezi asta?!?! Cat de tampiti trebuiau sa fie comunistii ca sa il lase pe rege sa faca asta?
Mai omule a crede si a nu cerceta e din timpul inchizitiei. Cum crezi ca niste comunisti veniti pe tanc in tara noastra lasa pe cineva care era la mana lor, cu studentii care au iesit sa il apere pe rege tinuti sub senilele tancurilor? Aia nu erau asa de curati la suflet! Multi au facut puscarie gera, si-au lasat oasele in temnite, le-au fost confiscate bunurile si regele ca o floare pleaca cu un tren de aur! Asta-i tare rau, interesant e de unde a luat aurul ala, ca aurul Romaniei e de mult la rusi.. Poate ca traseul lui a fost Bucuresti - Moscova - Berna si nu stim noi...
De fapt ar fi fost de mult vindute de unii care s-au ocupat cu asa ceva la inceputul anilor 90. E mare pacat ca patrimoniul nostru de masini de epoca a fost vindut. Asa cum spune cineva masinile nu sint toate foarte vechi. La "raliurile" de epoca am vazut masini fabricate prin 1936 care mergeau extraordinar.
Totusi, cum poti compara un Ferrari ultimul model cu una din astea? Poti compara ziua de azi cu istoria de pina acum? Niciodata. Dar ca sa ajungi azi trebuia sa treci prin zilele de pina acum.
Ar fi bine daca unii dintre designerii de azi s-ar uita la unel masini de acolo. Ar mai invata cite ceva solutii tehnice simple si cu mult mai bune. Poate ca ar mai costa masina atit, si sigur nu mai dura atit de mult, dar sintem intr-o societate de consum....
Subiectul al doilea e mai diferit fiindca se uita ca regalitatea in Romania era admistratora a multor domenii si nu proprietara. Daca erai administrator bun si stiai sa guvernezi ce ai faceai si ceva profit, daca nu tot scoteai din buzunar. E mare pacat ca nu se publica istoria asa cum a fost. Atunci poate multa lume si-ar da seama de minciunile spuse pina acum.
Usor e sa "ascunzi" ditamai garajul de nici evaluatorii imobiliari care au facut afacerea sa nu-l vada??
LOL, ia calculati spatziul de care e nevoie ca sa pastrezi masinile alea..
Asta da garaj de domeniu modest.