Garaj de vis gasit in Portugalia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Imaginati-va ca va cumparati cu o suma modica o casa veche la tara care a apartinut in trecut unui nobil si care acum e parasita. Inainte sa refaceti de la A la Z totul, va plimbati prin curte si dati de un garaj dezafectat. Deschideti poarta iar in acel moment va sta inima. Tocmai ati pus mana pe o adevarata comoara deoarece in garaj se afla o colectie de modele care costa in total peste un milion de euro.
Ei bine, povestea este perfect reala si s-a intamplat in Portugalia. In garajul nedeschis de cativa zeci de ani au fost gasite 180 de masini devenite intre timp de colectie. Luati un carnetel si notati: MG Rover MK2, Peugeot 202, Lotus Elan, BMW 501, Simca Coupe, Porsche 356, Lancia Appia, Rover P5, Abarth 1300, Hillman Californian, lancia Aurelia, Lotus Europa, Alfa Giuletta, Peugeot 404 si 504 si asa mai departe. Altfel spus, cel care a dat de acest garaj a facut afacerea secolului!
Desi unele dintre exemplare se afla in stare irecuperabila, marea parte a acestora sunt in plina forta, singurul punct sensibil fiind praful de cateva degete care s-a asternut de cand garajul nu a mai fost deschis.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
La fel si cu masinile! Un Ferari 599 nici nu se compara cu astea vechi!
P.S. Afacerea secolului o va face imputitul de 'rege' Mihai daca ii va da statul roman 60 milioane de euro pe castel!
Constatati ca nu aveti acte de proprietate si asupra celor gasite in garaj.
Si acum incepi sa visezi, ce bine ari fi fost sa....
"Tocmai ati pus mana pe o adevarata comoara"
Frumos garaj.
de Constantin (03.02.2007, 10:56)
P.S. Afacerea secolului o va face imputitul de 'rege' Mihai daca ii va da statul roman 60 milioane de euro pe castel!"
Constantine, te-as impusca pentru o asa insulta la adresa Regelui daca te-as cunoaste. Probabil tu apreciezi mai mult Logan-ul captitalist sau Break-ul comunist. Asta si meriti pentru cum gandesti. Aceste bijuterii reprezinta trecutul, fara de care nu s-ar fi ajuns la nivlul unde suntem azi. Eu incerc de cativa ani sa imi aduc un Opel GT si nu imi permit datorita taxelor, taxe impuse de cei ce gandesc ca tine.
:)
"Eu incerc de cativa ani sa imi aduc un Opel GT si nu imi permit datorita taxelor, taxe impuse de cei ce gandesc ca tine."
te pot ajuta..s-a importat anul acesta un GT, un amic si-a luat anul trecut un GT, deci se poate ;) cauta-ma pe ID-ul meu(numele de mai sus)
pt Constantin..ori esti un pusti cam tembel de felu' tau, ori comunist, altfel nu-mi explic comentariile tale idioate...dar sunt destui care vor sa faca valuri..as..doar de-a "face" ;)
gasitorului "Comorii"..mult noroc in managementul ei :D:D mi-as dori si eu 10% din ce a gasit el..
Mie imi plac masinile vechi si scumpe in expozitii, dar nu m-as risca sa conduc o asemenea masina pe autostrada ...
P.P.S. Alex, daca tu chiar ai face moarte de om pentru un 'rege' pentru care nu mai conteaza deloc Romania ci doar modul in care s-o stoarca si mai mult de bani!
(Regele a plecat din Romania pe usa din dos dar cu vagoane de aur si alte lucruri foarte scumpe!)
Dar noi romanii se pare ca meritam jigodii din astea pentru ca nu ne-am priceput sa le eliminam!
"Cum nu vii tu Tepes Doamne..."
Hai sa nu ne injuram aici si sa pastram o linie constructiva in comentarii.
Pe subiect, daca se poate. Merci mult.
Mircea
pentru subiectul secundar:
domu Radu ai dreptate pana la un punct...
o intrebare: Nu conteaza cumva cum a fost dobandita averea/propietatea respectiva?
Nu ai ce face, a prezerva istoria nu e la indemana lor pt ca nu au invatat-o la scoala.
Avem cazuri mai grave cu demolari....
Chiar crezi asta?!?! Cat de tampiti trebuiau sa fie comunistii ca sa il lase pe rege sa faca asta?
Mai omule a crede si a nu cerceta e din timpul inchizitiei. Cum crezi ca niste comunisti veniti pe tanc in tara noastra lasa pe cineva care era la mana lor, cu studentii care au iesit sa il apere pe rege tinuti sub senilele tancurilor? Aia nu erau asa de curati la suflet! Multi au facut puscarie gera, si-au lasat oasele in temnite, le-au fost confiscate bunurile si regele ca o floare pleaca cu un tren de aur! Asta-i tare rau, interesant e de unde a luat aurul ala, ca aurul Romaniei e de mult la rusi.. Poate ca traseul lui a fost Bucuresti - Moscova - Berna si nu stim noi...
De fapt ar fi fost de mult vindute de unii care s-au ocupat cu asa ceva la inceputul anilor 90. E mare pacat ca patrimoniul nostru de masini de epoca a fost vindut. Asa cum spune cineva masinile nu sint toate foarte vechi. La "raliurile" de epoca am vazut masini fabricate prin 1936 care mergeau extraordinar.
Totusi, cum poti compara un Ferrari ultimul model cu una din astea? Poti compara ziua de azi cu istoria de pina acum? Niciodata. Dar ca sa ajungi azi trebuia sa treci prin zilele de pina acum.
Ar fi bine daca unii dintre designerii de azi s-ar uita la unel masini de acolo. Ar mai invata cite ceva solutii tehnice simple si cu mult mai bune. Poate ca ar mai costa masina atit, si sigur nu mai dura atit de mult, dar sintem intr-o societate de consum....
Subiectul al doilea e mai diferit fiindca se uita ca regalitatea in Romania era admistratora a multor domenii si nu proprietara. Daca erai administrator bun si stiai sa guvernezi ce ai faceai si ceva profit, daca nu tot scoteai din buzunar. E mare pacat ca nu se publica istoria asa cum a fost. Atunci poate multa lume si-ar da seama de minciunile spuse pina acum.
Usor e sa "ascunzi" ditamai garajul de nici evaluatorii imobiliari care au facut afacerea sa nu-l vada??
LOL, ia calculati spatziul de care e nevoie ca sa pastrezi masinile alea..
Asta da garaj de domeniu modest.