Dacă până acum patru ani vorbeam de o marcă MINI care ieşea în evidenţă prin doar două modele, lansările recente din gama constructorului britanic - versiunile Clubman, Countryman, Coupe şi Roadster sau proaspăt-lansatul Clubvan - au urcat numărul de modele disponibile la şase. Ei bine, asaltul clasei mici pe diferite tipuri de caroserie nu se opreşte aici, oficialii Mini declarând recent că gama Mini va conţine nu mai puţin de 10 modele diferite până în 2020.
Printre versiunile de caroserie pe care Mini le pregăteşte se numără şi variante la care nimeni nu s-ar fi gândit până acum. cele mai interesante sunt un sedan de segment mic care va avea deschidere a portbagajului de tip hayon şi deja anunţata versiune coupe a crossover-ului Countryman, care va fi denumită, cel mai probabil, Paceman.
Celelalte versiuni pregătite de Mini vor fi un break cu cinci uşi care va fi asamblat pe o nouă platformă semnată BMW Group, aceeaşi pe baza căreia va fi construit viitorul Mini hatchback (clasic) în 2014, şi o variantă de marfă mai mare decât actualul Clubvan, care va avea la bază SUV-ul Countryman. Nu trebuie să uităm nici de Mini Rocketman, pe care Mini îl va poziţiona ca adversar al actualului Smart Fortwo.Pentru a face faţă noilor cerinţe şi volumului de producţie ceva mai ridicat, Mini va implica în producţie o uzină complet nouă pentru Grupul BMW, NedCar (Olanda), deţinută până la finalul anului în curs de Mitsubishi.
via Automotive News (înreg.)
Comentarii (0)